Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرپور با اشاره به این که وظیفه رسانه ملی تبیین اهمیت جایگاه امامت و ولایت است، گفت: صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی در دهه امامت و ولایت برنامه های متنوع، شاد و جذابی را برای مخاطبان خود تولید و پخش می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محسن نصرپور» امروز (9 مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به وظیفه رسانه ملی در تبیین اهمیت جایگاه امامت و ولایت در آموزه های شیعی، گفت: صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی در دهه امامت و ولایت برنامه های متنوع، شاد و جذابی را فراهم کرده است؛ مراسم دعای عرفه به مدت 180 دقیقه ازسیما،صدا،رادیوسراسری زیارت وشبکه قرآن به صورت زنده از حرم مطهر رضوی ساعت 16:30تا19:30به تهیه کنندگی علی محمد کاظمیان پور، تهیه وپخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی با اشاره به این که ویژه برنامه عید ولایت در10برنامه 60 دقیقه ای به تهیه کنندگی محمد رضا خیابانی تنها تولید وپخش می شود، گفت: همچنین ویژه برنامه عیدانه در3 قسمت 90 دقیقه ای در ایام عید قربان و عید غدیر به تهیه کنندگی عباس غلام پورو کارگردانی رضا سالار تولید و پخش می شود.

 

وی یا بیان این که برنامه شکوه ولایت در10قسمت 60دقیقه ای به منظور پوشش ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی به صورت زنده به تهیه کنندگی عبدالرزاق رمضانژاد پخش خواهد شد؛ ادامه داد: برنامه های روتین مرکز با موضوع امامت و ولایت نظیرصبح خراسانی، شب شرقی و برنامه تا آسمان و همچنین گزارش5 در ایام دهه ولایت پخش خواهند شد.

 

نصرپور با بیان این که واحد شعر وموسیقی نیز به مناسبت عید غدیرقطعه ای پاپ با نام علی ای نور پیامبر به خوانندگی علیرضا خوش روی و آهنگسازی و تنظیم کنندگی مجید صانعی با شعری از حمید بیات را آماده کرده است؛ گفت: معاونت فضای مجازی صدا و سیمای خراسان رضوی هم در این ایام بیش از 300متن، خبر و گزارش، تولید 20 عکس نوشت و پوستر، 8 اینفوگرافی 6 گیف، 6 استیکر 2 مستند مصاحبه محور، 5 پادکست،1 نماهنگ و بازتولید 20 ویدیوی کوتاه منتشرخواهدکرد.

 

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی با اشاره به ویژه برنامه های رادیوسراسری زیارت گفت: نجواي عارفان عنوان ویژه برنامه زنده ای است که در روز عرفه از استودیوی امام رضا(ع) در حرم مطهر پخش خواهد شد؛ آشنايي مخاطبان با اعمال غير حجاج در روز عرفه نیز از ساعت ١٦:٣٠ تا ٢٠:٣٠ به مدت 240 دقیقه به تهیه کنندگی امیررضا رئوف تولید پخش خواهد شد.

 

وی ادامه داد: برنامه عید بندگی نیز ويژه برنامه دیگری است که با اهدف معرفی تاريخچه قرباني و قرباني كردن در اسلام و سایر ادیان آسمانی، به معرفي چرايي عيد قربان و جايگاه آن در اسلام می پردازد؛ عيد ولايت نیز برنامه زنده دیگری است که به دهه ولايت پرداخته و جایگاه غدير را در آيات و احاديث پررنگ تر می کند.

 

مدیرکل صداوسیمای مرکز خراسان رضوی گفت: صدای خراسان رضوی هم برنامه های ویژه ای را تدارک دیده است؛ برنامه جشن بندگی در ایام دهه ولایت هرروز از ساعت18 پخش خواهد شد؛ برنامه های صدای زائر و دهکده نیز به صورت زنده با حرم مطهر رضوی ارتباط می گیرند؛ در روز عید غدیر ویژه برنامه عید ولایت به مدت 120 دقیقه پخش خواهد شد.

 

نصر پور افزود: برنامه بالا خیابون پایین خیابون دردهه ولایت هرروزبه مدت 45 دقیقه اوقاتی شاد و مفرح رابرای مخاطبانش فراهم می آورد؛ هم چنین برنامه های کافه صبح، زنده باد زندگی و روی موج جوانی از رادیو دری صداوسیمای خراسان رضوی پخش می شوند؛ رادیو تاجیکی نیز با تولید و پخش ویژه برنامه جهاد نفس و برنامه وصی رسول الله (ص) دهه امامت و ولایت را گرامی خواهد داشت.


 

 

پایان پیام/540

منبع: شبستان

کلیدواژه: رادیو برون مرزی رادیو زیارت صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی دهه امامت و ولایت سیمای خراسان رضوی تهیه کنندگی امامت و ولایت پخش خواهد شد ویژه برنامه صدا و سیمای برنامه عید دهه ولایت حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره منابع آب شهرستان سرخس گفت: در این عملیات ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس با حجم برداشت ۲۰ هزار متر مکعب لایروبی و پاکسازی می‌شود.

مرتضی کریمی فرد افزود: آماده سازی این شبکه برای شروع فصل بهره برداری جدید و تسریع در انتقال و تحویل به‌موقع آب برای مصارف مختلف و توزیع عادلانه‌تر آب بین حقابه بران شبکه آبیاری سرخس، با نظارت اداره منابع آب شهرستان سرخس شروع شده است.

وی گفت: این فعالیت‌ها در چهارچوب راهبرد و برنامه اصولی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم منطقه برنامه‌ریزی شده است تا بتوانیم در سال آبی جدید، در خدمت‌رسانی به مردم، بیش از پیش تلاش کنیم.

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • کاهش حوادث کار در خراسان رضوی