Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@08:48:14 GMT

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۷۹۴۱

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۹ تیر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام با تبریک فرارسیدن عید قربان گفت: عید قربان مظهر وحدت بین مسلمانان و فرصتی برای زدودن غبار و زنگار معصیت از قلوب مسلمین و حضور در قربانگاه نفسانیات و منیّات و تعلقات دنیوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیدی که پرشکوه‌ترین جلوه ایثار و زیباترین شکل بندگی را در برابر عظمت پروردگار به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: فرارسیدن دهم ذی الحجه، عید سعید قربان و آغار دهه امامت و ولایت را به تمامی مسلمانان به ویژه ملت شریف ایران اسلامی و مردم عزیز استان ایلام تبریک و تهنیت عرض و از درگاه ایزد منان سعادت، سلامتی و رستگاری همگان را مسئلت می‌کنم.

افزایش هشت مگاواتی مصرف برق در دهلران

امید محمدبیگی،  مدیر برق شهرستان دهلران با اعلام این خبر گفت: مصرف برق این شهرستان در طول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت مگاوات افزایش یافته است.

وی افزود: مصرف بالا و همچنین افزایش تعداد مشترکان از عوامل افزایش مصرف برق است و گرما نیز مزید علت شده است.

خط تولید مرغ استاندارد برای صادرات به عراق باید راه‌اندازی شود

جهانگیر رستم زاد مدیرکل حوزه استاندار ایلام و پیگیر امورات اقتصادی استانداری ایلام گفت: خط تولید مرغ استاندارد برای تولید مرغ با سایز مناسب به کشور عراق باید پیگیری شود و با تخصیص اعتبار ویژه هرچه سریعتر راه‌اندازی شود.

وی افزود: اکنون میزان تولید مرغ در استان ایلام سه برابر میزان مصرف است و با توجه به مازاد تولید و وجود مرز بین‌المللی مهران می‌توان با رعایت استانداردهای لازم مرغ مناسب صادرات عرضه و از این ظرفیت برای حمایت از تولید استفاده کرد.

انتهای پیام /970821

منبع: فارس

کلیدواژه: استان ایلام ایلام قاسم سلیمانی عید قربان استان ایلام تولید مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف برخی خوراکی‌ها احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد

ایسنا/کرمانشاه یک متخصص تغذیه گفت: مصرف برخی خوراکی‌ها می‌تواند احتمال ابتلا به سرطان را افزایش دهد.

دکتر یحیی پاسدار با بیان اینکه مطالعات متعدد در تمام دنیا نشان داده که مصرف برخی خوراکی‌ها می‌تواند احتمال ابتلا به سرطان را تشدید کند، افزود: از جمله این خوراکی‌ها، غذاهای سرخ کردنی است، زیرا در دمای بالا روغن ها سبب تولید یک نوع ماده اسیدی می شوند که احتمال ابتلا به سرطان را تشدید می کند.

وی گفت: باقی مانده سموم در میوه‌ها و یا مصرف سبزیجاتی که در محیط‌های آلوده پرورش داده شده‌اند نیز سبب افزایش احتمال ابتلا به سرطان خواهد شد.

این متخصص تغذیه مصرف ماهی یا دیگر فرآورده‌های دریایی که در آب های آلوده و یا آب هایی که فاضلاب کارخانجات وارد آن می شود، پرورش یافته‌اند را نیز در افزایش احتمال ابتلا به سرطان موثر دانست.

پاسدار با بیان اینکه توصیه می شود از مصرف خوراکی هایی که ریسک بیماری و عوامل سرطان‌زا را افزایش می دهند پرهیز شود، گفت: در مقابل پیشنهاد می شود از مواد غذایی ضدسرطان همچون سبزیجات سالم و مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین«سی» استفاده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصرف برخی خوراکی‌ها احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • فشار خون بالا را این گونه کنترل کنید
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • چه کسی ترمز رشد ارز را کشید؛ دیگر خبری از افزایش قیمت نیست؟
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد