Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@19:51:33 GMT

اصابت ۲ راکت کاتیوشا به اطراف فرودگاه بغداد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۷۹۵۷

اصابت ۲ راکت کاتیوشا به اطراف فرودگاه بغداد

به گزارش تابناک به نقل از فارس، مرکز رسانه‌ای امنیتی عراق از اصابت دو فروند کاتیوشا به محوطه فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد.

به گزارش «بغداد الیوم»، این مرکز شامگاه پنجشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که دو فروند راکت بدون اینکه خسارتی وارد کند، به محوطه فرودگاه بغداد، پایتخت عراق اصابت کرده است.

بر اساس این بیانیه، دو راکت مذکور مذکور از مناطق مختلفی در بزرگراه بین‌المللی در نزدیک منطقه «الرضوانیه» شلیک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دو روز پیش نیز پادگان نظامی «ویکتوری» در نزدیکی فرودگاه بغداد که میزبان نظامیان آمریکایی است، هدف اصابت چند راکت قرار گرفته بود (جزئیات بیشتر).

پارلمان عراق روز ۱۵ دی‌ماه سال گذشته در پی جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس»، معاون رئیس سازمان الحشدالشعبی در بغداد طرح اخراج نیرو‌های بیگانه به خصوص نظامیان آمریکا از کشور را تصویب کرد.

این طرح خواستار الزام دولت عراق به لغو درخواست کمک از ائتلاف بین‌المللی ضد داعش، تلاش برای خاتمه دادن به هرگونه حضور نیرو‌های بیگانه و آمریکایی در عراق، ممانعت از استفاده از حریم هوایی عراق و ارائه شکایت رسمی به شورای امنیت و سازمان ملل علیه آمریکا به دلیل عملیات ترور است.

هم اکنون خروج نیرو‌های آمریکایی از عراق، به یک مطالبه مردمی تبدیل شده و دولت عراق برای اجرای مصوبه پارلمان با فشار افکار عمومی مواجه است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز عرفه جمعه خونین مکه روز اهدای خون عبدالرضا امیراحمدی راکت کاتیوشا حمله راکتی فرودگاه بغداد روز عرفه جمعه خونین مکه روز اهدای خون عبدالرضا امیراحمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است

شجاعی گفت: برقراری پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان از طریق رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی در دست پیگیری است.

وی ادامه داد: باند فرودگاه سمنان از مجهزترین و به‌روزترین فرودگاه‌های کشور است که ظرفیت فرود هواپیماهای غول‌پیکر از جمله ایرباس ۳۲۰ را دارد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان اظهار کرد: این فرودگاه گ جزو نزدیک به ۳۰ فرودگاه کشور دارای مرز هوایی و پرواز بین‌المللی است و اولین پرواز بین‌المللی به مقصد عتبات عالیات از فرودگاه سمنان با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ از باند این فرودگاه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • تصاویری از محل اصابت راکت‌های حزب‌الله به کریمات شمونه | ویدئو
  • لحظه اصابت راکت‌ها به پایگاه کرم ابوسالم/ واکنش تصویری قسام
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • مرکز مطالعات عراق با ۱۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می آید
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت