Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@19:38:39 GMT

تقسیم ۷۷ تومان سود به ازای هر سهم از سیتا

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۷۹۸۸

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، مجمع عمومی این شرکت با حضور محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا، رضا جمارانیان مدیرعامل سیمان تامین، جلال بهارستان رییس مجمع، مدیران عامل شرکت های تابعه و 84.97 درصد از سهامداران تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، ضمن خیرمقدم به حضار به ارائه گزارشی از شرکت های متبوع خود پرداخت و در این زمینه گفت:سهم مجموعه سیمان تامین در تولید سال گذشته به بیش از 30 درصد سیمان و کلینکر کل کشور رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا جمارانیان درباره وضعیت درآمدها عملیاتی تلفیقی شرکت توضیح داد:درآمدهای عملیاتی تلفیقی از 3470 میلیارد تومان به 5077 میلیارد تومان رسید که در این شاخص رشد 46 درصدی حاصل شده است.

وی با بیان اینکه عملکرد شرکت در شاخص سود ناخالص تلفیقی توضیح داد: در این شاخص شرکت در سال مالی گذشته توانست 116 درصد رشد داشته باشد. بر این اساس سود ناخالص شرکت از 935 میلیارد تومان به 2020 میلیارد تومان رسید.

جمارانیان با اشاره به این که در بخش سود عملیاتی تلفیقی نیز 128 درصد رشد حاصل شده است، درباره میزان صادرات شرکت های تابعه توضیح داد: ارزش دلاری صادرات در کل سال 98 به بیش از 61 میلیون دلار رسید که در این شاخص نیز رشد قابل توجهی دیده می شود.

وی درباره سود خالص تلفیقی توضیح داد:در این شاخص 196 درصد رشد داشتیم که از 500 ملیارد تومان در سال 97 به 1500 میلیارد تومان در سال جاری مالی رسید.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد

ثروت خالص ایلان ماسک پس از این که به پایین‌ترین میزان در حدود یک سال گذشته سقوط کرد، بیشترین افزایش را از زمان قبل از خرید توییتر پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، داده‌های شاخص میلیاردرهای بلومبرگ نشان داد در پنج روز گذشته، ۳۷.۳ میلیارد دلار به ثروت ایلان ماسک که سومین فرد ثروتمند جهان است، افزوده شده که بزرگترین رشد هفتگی ثروت او از مارس سال ۲۰۲۲ است. در آن زمان قرارداد ایلان ماسک برای خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر هنوز نهایی نشده بود. از آن زمان، ثروت ایلان ماسک به همان اندازه که پس از یک صعود خیره کننده در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ افزایش یافته بود، مرتب نزول کرده بود.

پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر این که تسلا، موافقت کلی مقامات چینی برای استفاده از سیستم کمک راننده خود در بزرگترین بازار خودروی جهان را کسب کرده است، سهام این شرکت خودروسازی در روز دوشنبه، بیشترین افزایش را در بیش از سه سال گذشته تجربه کرد. پیش‌تر، اخبار هفته گذشته مبنی بر اینکه تسلا قصد دارد در سال جاری میلادی، خودروی ارزان‌تری را معرفی کند، نگرانی‌ها نسبت به درآمد ناامیدکننده این شرکت خودروسازی برقی را کاهش داده بود.

ماسک تنها در روز دوشنبه، ۱۸.۵ میلیارد دلار به دارایی خود اضافه کرد که سیزدهمین رشد روزانه بزرگ ثروت یک میلیاردر در شاخص ثروت بلومبرگ بود. ماسک با دارایی خالص ۲۰۱.۵ میلیارد دلار، پس از اینکه هفته گذشته مارک زاکربرگ را پشت سر گذاشت، در آستانه سبقت از جف بزوس و تصاحب جایگاه دومین ثروتمند بزرگ جهان قرار دارد.

عمده ثروت ماسک ۵۲ ساله، از سهامش در شرکت تسلا و همچنین دارایی‌اش در شرکت فناوری‌های اکتشاف فضا و ایکس (توییتر سابق) است.

پیش از رشد اخیر ارزش سهام، تسلا در طول سال، دارنده بدترین عملکرد در شاخص سهام «اس اند پی ۵۰۰» شناخته شده بود. در این بین، ارزیابی «صندوق فیدلیتی بلو چیپ» نشان می‌دهد ارزش شرکت شبکه اجتماعی ایکس از دو سال پیش که توسط ایلان ماسک خریداری شد، حدود ۷۳ درصد کاهش پیدا کرده است.

یک نقطه روشن برای ثروت ماسک، شرکت اسپیس ایکس بوده است که از اواسط سال ۲۰۲۲ تا پایان سال ۲۰۲۳، بیش از ۴۰ درصد رشد ارزش داشت.

این میلیاردر با فشارهای داخلی مواجه است. تسلا از سهامداران خواسته است تا دوباره به بسته پاداش ۵۶ میلیارد دلاری ماسک که در اوایل سال جاری توسط دادگاه دلور باطل شده بود، رای دهند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، طبق داده‌های شاخص ثروت بلومبرگ، اگر این درخواست رد شود، ماسک در معرض خطر از دست دادن دارایی سهام است که تقریبا یک چهارم ارزش خالص ثروت او را تشکیل می‌دهد.

دیگر خبرها

  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • باید ۲۵ درصد به پایه بودجه فرهنگی اضافه شود
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • تورم نقطه به نقطه تولید در فروردین ۲۳.۸ و سالانه ۳۱.۲ درصد شد
  • تداوم کاهش تورم شاخص بهای تولیدکننده در فروردین‌ماه ۱۴۰۳