Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کیومرث پاکدل بیان کرد: در پی شکایت چندین نفر از شهروندان و تشکیل پرونده مبنی بر برداشت های غیرمجاز از حساب های بانکی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا نقده قرار گرفت.

وی بابیان اینکه متهم نوجوان ۱۵ساله ای بود که اطلاعات کارت افراد را سرقت کرده و از این طریق اقدام به برداشت خرید و انتقال می کرد، افزود: نیروهای انتظامی با انجام اقدامات تخصصی، فنی و استعلامات صورت گرفته موفق به شناسایی و دستگیری متهم توسط کارشناسان پلیس فتای این شهرستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاکدل با اشاره به اینکه مجموع ارزش ریالی شکایتهای واصله ۹۷۳ میلیون ریال است، تشریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نوجوان هک حساب بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل بر اثر تیرخوردگی فردی جوان در شهر خرم‌آباد، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه‌به نامشخص بودن قاتل، مأموران پس از انجام تحقیقات و اقدامات شبانه‌روزی پلیس قاتل را شناسایی، با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات ضربتی قاتل به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان، بیان داشت: متهم پس از اعتراف به قتل، علت و انگیزه را اختلافات خانوادگی بیان داشت.

سرهنگ رخشان، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6095043

دیگر خبرها

  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان
  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه