Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که قصد دارد کد‌های برنامه نویسی دو بازی استراتژیک قدیمی، اما پر طرفدار خود را که شامل بازی‌های Command and Conquer: Tiberian Dawn و Conquer: Red Alert می‌شود را در فضای مجازی منتشر کند. این کد‌ها قرار است در تاریخ ۵ ژوئن و به همراه کد‌های برنامه نویسی نسخه‌های جدید این بازی در دسترس گیمر‌ها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت EA در این باره اعلام کرده است که گیمرها خواهند توانست از این طریق به محتوای اصلی بازی دسترسی داشته باشند و موارد و یا حالت‌های موجود در بازی را به دلخواه خود تغییر دهند. علاوه بر این گیمر‌ها می‎‌توانند منابع خود در بازی را تا بی‌نهایت افزایش دهند و لذت اجرای این بازی به صورت سفارشی سازی شده را تجربه کنند.

برگزاری کلاس آنلاین آموزش برنامه نویسی در استیم

بازیکنان برای دسترسی به نقشه‌ها و مود‌های منتشر شده از سوی الکترونیک آرتز باید از طریق نرم افزار Steam و یا از طریق EA’s Origin اقدام کنند؛ اما شیوه استفاده از کد‌هایی که باعث افزایش منابع در بازی می‌شوند کمی متفاوت با راهکار‌های گفته شده برای دستیابی به نقشه‌ها است، الکترونیک آرتز قصد دارد برای آموزش کامل روش‌های تغییر در برنامه نویسی بازی خود، کلاسی آنلاین در استیم و EA’s Origin برگزار کند تا گیمر‌ها به طور کامل با روش‌های تغییر برنامه نویسی بازی‌ها آشنا شوند.

بیشتر بخوانید

بازی Ghost of Tsushim حالت سینمایی سیاه و سفید خواهد داشت

تا پیش از این نیز نسخه‌های هک شده دو بازی Command and Conquer: Tiberian Dawn و Conquer: Red Alert در دسترس گیمر‌ها قرار داشت، اما اکنون EA قصد دارد به طور رسمی کد‌های اصلی این بازی را در اختیار گیمر‌ها قرار دهد تا علاوه بر ایجاد تجربه ساخت بازی در گیمرها، بتواند ایده‌های تولید شده توسط گیمر‌ها را نیز جمع‌آوری کرده و از آن‌ها برای عناوین بعدی خود استفاده کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت الکترونیک آرتز برنامه نویسی الکترونیک آرتز برنامه نویسی گیمر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ خانم مجری محبوب تلویزیون در کنسرت مصطفی راغب | تصویر

عکسی از استایل المیرا شریفی‌مقدم با مانتو مجلسی در کنسرت مصطفی راغب پربازدید شده است./برترین‌ها

دیگر خبرها

  • تیپ خانم مجری محبوب تلویزیون در کنسرت مصطفی راغب | تصویر
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • زبان برنامه نویسی پایتون چیست و چگونه می‌توان آن را یاد گرفت؟
  • اتریوم و کاردانو چه تفاوتی دارند؟
  • سپاهان، زهر اقدام امید نورافکن را گرفت | تصویر جالبی که قبل از الکلاسیکو منتشر شد
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران