Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سیستان و بلوچستان حالا روی خط قرمز شیوع کرونا است و آمار مرگ و میر در آن رکورد شکسته است؛ محرومیت‌های عمقی و تاریخی موجب شده حالا کارشناسان یک‌صدا هشدار دهند فاجعه‌ای در راه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، منطقه بلوچستان در جنوب استان سیستان و بلوچستان روی خط قرمز شیوع کرونا است؛ وزارت بهداشت می‌گوید 11 هزار نفر در این استان کرونا گرفته‌اند و 456 نفر هم فوت کرده‌اند، آماری روزافزون در مرگ و میر که حالا بعد از پنج ماه از همه‌گیری کرونا در سیستان و بلوچستان رکورد شکسته است، بیشترین آمار مرگ و میر در شبانه‌روز را این روزها سیستان و بلوچستان تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخت‌های تک و توک مراقبت‌های ویژه اصطلاحا آی سی یو در این استان جا ندارند و پر هستند، البته مثل سایر استان‌ها تعدادشان زیاد نیست و یا حداقل متناسب نیست چون سیستان و بلوچستان شاخص‌های حداقلی درمانی را دارد.

گزارش میدانی تسنیم از وضعیت کرونا در سیستان و بلوچستان؛ شبکه سعودی ‌با ارزیابی فاجعه‌بار در پی چیست؟ + فیلمگزارش ویدیوئی تسنیم| جهاد مدافعان سلامت در محروم‌ترین استان کشور /‌بلوچستان کمترین کرونایی را داردآیا خسارت‌های تعطیلی بازار به دلیل ویروس کرونا برای کسبه بلوچستان جبران می‌شود؟ + فیلم

محرومیت‌های عمقی جدی و تاریخی کارشناسان، فعالین و بومیان را یک‌صدا بر آن داشته هشدار دهند در صورتی این استان در پیک کرونا قرار گیرد به خاطر عمق محرومیتش فاجعه‌ای فراگیر نصیب مردمانش می‌شود.

بخش اصلی این گزارش ویدیوئی تسنیم سر زدن به بخش ویژه مراقبت‌های ویژه‌(آی سی یو) تنها مرکز درمانی جنوب بلوچستان و روایت حال بیماران وخیم آن است.

گزارش از سیدامیرحسین عظیمی و منصور کریمدادی

انتهای پیام/395/ش

R7843/P/S6,65/CT16 واژه های کاربردی مرتبط سیستان و بلوچستان ویروس کرونا بیشتر بخوانید... روایت تسنیم از محرومیت‌های سیستان و بلوچستان/ روستای «کدَرم» محروم از خدمات اولیه زندگی+ فیلم گزارش| مدیران ‌سیستان و بلوچستان چگونه سایه شیوع کرونا را از محروم‌ترین استان کشور دور کردند؟ چابهار قرنطینه شد؛ مسیرها مسدود و مسافران برگردانده می‌شوند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... روایت تسنیم از محرومیت‌های سیستان و بلوچستان/ روستای «کدَرم» محروم از خدمات اولیه زندگی+ فیلم گزارش| مدیران ‌سیستان و بلوچستان چگونه سایه شیوع کرونا را از محروم‌ترین استان کشور دور کردند؟ چابهار قرنطینه شد؛ مسیرها مسدود و مسافران برگردانده می‌شوند واژه های کاربردی مرتبط سیستان و بلوچستان ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۲ سخنگوی وزارت خارجه: اروپا به تعهدات یازده‌گانه‌اش در قِبال برجام پایبند باشد / کره جنوبی از باز پرداخت بدهی‌اش ‌به ‌ایران سر باز می‌زند ۳ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۴ مربی تراکتور: ۳ امتیاز بازی با پیکان برای‌مان حیاتی است/ به دنبال رتبه دوم هستیم ۵ خودکفایی ایران در زمینه طراحی و ساخت پروژه‌های مترویی/کلنگ خط ۳ مترو شیراز زمین زده شد ۶ نخستین کشتی حامل آبزیان سیستان و بلوچستان از بندر چابهار عازم تایلند شد ۷ ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌‌ به اکتشافات معدنی / شتاب در استخراج معا‌دن "سرب، روی، آهن، مس، منگنز و کرومیت" ۸ پروژه انتقال آب از دریا به استان فارس ‌با مشارکت ایمیدور و بخش خصوصی شروع شد مهمترین اخبار استانها مشهدمقدس| طرح‌های توسعه در بزرگترین پایانه مسافربری کشور اجرایی می‌شود گزارش ویدئویی| مرثیه‌ای برای بزرگ‌ترین رودخانه ایران/ رود خروشانی که ‌با نامهربانی‌های روزگار به "مرگ" افتاد سخنگوی وزارت خارجه: اروپا به تعهدات یازده‌گانه‌اش در قِبال برجام پایبند باشد / کره جنوبی از باز پرداخت بدهی‌اش ‌به ‌ایران سر باز می‌زند مهمترین اخبار تسنیم اطلاعیه سپاه: رزمایش پیامبر اعظم(ص)۱۴ سپاه پایان یافت/ در دفاع از منافع کشور محکم و قاطع عمل می‌کنیم رئیس‌جمهور: در حال عبور از پیک کرونا هستیم فارن افرز: زمان پایان هژمونی جهانی دلار فرا رسیده است فلسطین| هشدار حماس به اشغالگران درباره توطئه در مسجدالاقصی/ بهای هتک حرمت مقدسات بسیار سنگین خواهد بود ایران جزو ۵ کشور برتر آسیا در انتقال خون / ۱۷ پیوند موفق با استفاده از سلول‌‌های خون بند ناف درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ویروس کرونا سیستان و بلوچستان ویروس کرونا سیستان و بلوچستان ترین اخبار شیوع کرونا مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت

مؤسسه آمار ترکیه گزارش داد که تورم این کشور در چهارمین ماه از سال ۲۰۲۴ میلادی به ۷۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، گزارش جدید مؤسسه آمار ترکیه که صبح امروز (جمعه ۱۴ اردیبهشت) منتشر شد، نشان می‌دهد نرخ تورم ترکیه در ماه آوریل ۲۰۲۴ به ۶۹.۸ درصد افزایش یافته که بالاترین رقم در ۱۷ ماه اخیر است. طبق این گزارش، تورم ماهانه ترکیه در آوریل ۲۰۲۴ به ۳.۲ درصد رسید.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که طی ۱۲ ماه گذشته، تورم در هیچ یک از گروه‌های کالا و خدمات در کشور ترکیه، کمتر از ۵۰ درصد نبوده است. در میان گروه‌های هزینه‌ای نیز، بالاترین تورم مربوط به گروه آموزش با ۱۰۳.۹ درصد است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • سیستان بارانی شد
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل
  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان