Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@16:14:06 GMT

کندوان و هراز امروز یک طرفه می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۸۶۹۷

کندوان و هراز امروز یک طرفه می‌شوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران با بیان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۸ مردادماه در جاده‌های استان، گفت: محور‌های کندوان و هراز امروز جمعه ۱۰ مردادماه مصادف با عید سعید قربان یک طرفه می‌شوند.

او افزود:تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز جمعه ۱۰ مردادماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محدودیت‌های ترافیکی محور هراز سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران، گفت:تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ امروز جمعه ۱۰ مردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ امروز آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه می‌شود.   او افزود: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امرورز از محور هراز ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه مازندران محدودیت های ترافیکی محور هراز محور کندوان وسایل نقلیه از ساعت پلیس راه مازندران یک طرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ امروز آغاز و از شبکه سه و سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز پرسپولیس و نساجی مازندران

لیگ برتر ایران (نساجی مازندران - پرسپولیس) ساعت ۱۸:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه سه

کد خبر 750999

دیگر خبرها

  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • محور کندوان از سمت شمال به جنوب یک‌طرفه شد
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • کندوان از چالوس به تهران یک‌طرفه شد