Web Analytics Made Easy - Statcounter

Front-End Developer جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت مهارت ها: تسلط کامل به جاوااسکریپ و استانداردهای ECMAScript مسلط به React js مسلط به Redux آشنا به nodejs از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به تلگرام زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس موبایل 09364339730 تلگرام 09364339730

 

پربیننده ترین وزارت بهداشت ۱۰هزار نفر را استخدام می‌کند استخدام مهندس برق در یک شرکت دانش بنیان در تهران استخدام مهندس مکانیک گرایش سیالات درتهران استخدام مهندس الکترونیک با مزایا در گیلان جذب ۲۵هزار فرصت شغلی از سوی بخش خصوصی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز

‌به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی عنوان کرد: یکی از عوامل افزایش سرقت، سهولت فروش اموال به سرقت رفته توسط سارقان است و این افراد با اطمینان از اینکه به راحتی قادر به فروش اموال سرقتی خواهند بود بر تعدد و تکرار جرم اصرار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح مقابله با خریداران تلفن‌های همراه مسروقه در البرز به اجرا در آمد، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری سایر بخش‌های انتظامی طی ۴۸ ساعت از ۲۲۸ واحد موبایل فروشی بازدید کردند که منجر به صدور ۱۷ اخطاریه پلمب شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در این طرح ۲۰۶ تلفن همراه مظنون به سرقت کشف و سه نفر در این زمینه دستگیر و همچنین ۶۳۶ قطعه لوازم جانبی موبایل که مظنون به سرقت بودند، در این طرح شناسایی و جمع آوری شدند.

سرهنگ شجاعی با اشاره به انجام تحقیقات تکمیلی در خصوص کشفیات این طرح تصریح کرد: اجرای طرح‌های برخورد با مالخران اموال مسروقه به صورت منظم در اصناف مختلف اجرا خواهد شد تا دایره فعالیت سارقان برای فروش اموال مسروقه محدود شود.

کد خبر 6097112

دیگر خبرها

  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند
  • دزدی چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس تهران + ویدئو
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم