Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ایران در ترکیه که برای رسیدگی به امور هموطنان مقیم به آنتالیا سفر کرده با استاندار و اعضای اتاق بازرگانی این استان دیدار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد فرازمند سفیر ایران در ترکیه همزمان با حضور هیئت کنسولی سفارت ایران در آنالیا، از اتاق بازرگانی و صنایع این شهر بازدید کرده و دیدار و گفتگویی با محمت شاهین رئیس و سایر اعضای اتاق بازرگانی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دیدار با ارسین یازیجی استاندار آنالیا از دیگر برنامه های سفر سفیر ایران به این استان بود که در راستای توسعه روابط تجاری بین ایران و ترکیه انجام گرفت.

ارائه خدمات کنسولی به اتباع ایرانی مقیم ترکیه در آنتالیا و آلانیا

انتهای پیام/

R1396/P/S8,95,1414/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ترکیه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط ترکیه پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ دامنه تحریم فلزات ایران گسترش یافت ۲ امارات چه خوابی برای عمان دیده است؟ ۳ فارن افرز: زمان پایان هژمونی جهانی دلار فرا رسیده است ۴ پاسخ آیت الله سیستانی به استفتایی درباره نحوه برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) در سایه کرونا ۵ جنگ سرد آمریکا و چین مسیر جریان های انرژی را تغییر می دهد ۶ توهین نماینده پارلمان هند به مسلمانان ۷ الفیاض: کمر داعش در عراق شکسته شد/ تجاوزات اسرائیل علیه کشورهای عربی ادامه دارد/ روابط ایران و عراق در بهترین شرایط خود به‌سر می‌برد ۸ پوتین: اثربخشی و اطمینان از ایمنی واکسن کرونا باید مطلق باشد مهمترین اخبار بین الملل گفتگوی اختصاصی| سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر: اگر زندانیان ما آزاد نشوند مذاکره نمی‌کنیم مرگ تدریجی مردم یمن در سایه سکوت مجامع جهانی / صدها هزار بیمار با خطر مرگ روبرو هستند روزنامه «توکیو»: چین با نزدیک شدن به ایران از آمریکا دور می‌شود آخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در ترکیه/افزایش تعداد مبتلایان بد حال مهمترین اخبار تسنیم آغاز سخنرانی امام خامنه‌ای تا ساعاتی دیگر سرپرست وزارت صمت: جلوی تولید را با سرکوب تغییرات طبیعی قیمت‌ها نمی‌گیریم آغاز مرحله دوم پویش "ایران همدل" با توزیع ۱.۵ میلیون بسته معیشتی از امروز شروع دوباره "سلمان" در عید قربان/ داود میرباقری احوالات صحابه پیامبر را به کجا می‌رساند؟ مهلت ۳ ماهه به مالکان واحدهای خالی برای فرار از پرداخت مالیات سنگین درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه ترکیه اتاق بازرگانی سفیر ایران بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی ترکیه با حسین امیرعبداللهیان

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی اولیانوف با گروسی درباره ایران
  • سنگال به دنبال روابط تجاری و اقتصادی با ایران است
  • سنگال دنبال روابط تجاری و اقتصادی با ایران است
  • توسعه روابط خارجی خراسان جنوبی در دستور کار است
  • لایروبی بندر بوشهر از مطالبات فعالان اقتصادی در بوشهر
  • حضور فعال معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت در نمایشگاه بیست‌وهشتم نفت
  • بهترین آفرها برای رزرو هتل های آنتالیا و ازمیر
  • دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی ترکیه با حسین امیرعبداللهیان
  • نظام ارزی ،صادرکننده را با محدودیت مواجه کرده است
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری