Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@10:44:14 GMT

پرداختی وزارت ورزش به صندوق حمایت از قهرمانان چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۹۷۶۵

پرداختی وزارت ورزش به صندوق حمایت از قهرمانان چقدر است؟

به گزارش خبرنگار مهر، صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی از نهادهای وابسته به وزارت ورزش است که مسئولیت حمایت از ورزشکاران رشته های مختلف را بر عهده دارد و حتی به آنها بابت مدال آوری‌شان در میادین مختلف حقوق ثابت ماهانه پرداخت می کند.

بخشی از بودجه این صندوق از طریق وزارت ورزش تامین می شود. این وزارتخانه امسال ماهانه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در اختیار صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی چهارماه گذشته این بودجه مصوب به طور کامل پرداخت شده است.

کد خبر 4986991 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان لایحه بودجه لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا مهدی طارمی تیم فوتبال نساجی مازندران والیبال تیم ملی فوتسال ایران یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس فوتسال ورزش همگانی لیگ برتر والیبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی مظاهری عصر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت روز مریانج اظهار کرد: با برنامه‌ریزی شورای شهر و شهرداری مریانج چندین عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت ۱۴ اردیبهشت ماه روز مریانج برگزار می‌شود.

وی افزود: شعار امسال ما مریانج شهر کار و تلاش است.

رئیس شورای اسلامی شهر مریانج با اشاره به برنامه‌های روز مریانج گفت: برنامه پیاده‌روی خانوادگی، جشنواره غذا با همکاری میراث فرهنگی و همایش دوچرخه‌سواری از جمله برنامه‌های روز مریانج است.

مظاهری خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت روز مریانج اتوبوس‌های خط واحد مریانج به همدان و بالعکس از ۱۴ لغایت ۲۱ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته رایگان خواهد بود.

وی با اشاره به مراسم ویژه روز مریانج بیان کرد: به مناسبت همین روز و معرفی بازار مبل مریانج فردا یک مراسم بزرگ در بازار مبل با حضور استاندار و نمایندگان مجلس برگزار خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مریانج عنوان کرد: مریانج ظرفیت بسیار بالایی در تولید مبلمان و سرویس چوب دارد که محصولات خود را به عراق هم صادر می‌کند به دنبال گسترش این ظرفیت هستیم.

کد خبر 6094453

دیگر خبرها

  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • پیشکسوتان فوتبال استان کرمان تجلیل شدند+تصاویر
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند