Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه اسپانیایی مدعی شد باشگاه اوسترشوندس یک چهارم جریمه سامان قدوس، بازیکن پیشین ایرانی‌اش را در قبال باشگاه اوئسکا متقبل خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رادیو HERALDO اسپانیا، سامان قدوس منتظر روشن شدن پرونده‌اش در دادگاه جهانی حکمیت ورزش (CAS) است. هرچند هنوز هم مشخص نیست که آیا این دادگاه تا پیش از ماه سپتامبر (شهریور) حکم نهایی را صادر خواهد کرد یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه اسپانیایی همچنین اعلام کرد، مدیران باشگاه اوسترشوندس اعتقاد دارند با توجه به اسناد ارائه شده از سوی باشگاه اوئسکا به فیفا و CAS بازنده این پرونده خواهند بود و باید آماده پرداخت جریمه سامان قدوس باشند. این باشگاه سوئدی در همین راستا یک میلیون یورو در بودجه فصل آینده‌اش را برای پرداخت جریمه بازیکن پیشین خود ذخیره کرده است.

سامان قدوس پیش از انتقالش به آمیای فرانسه قرارداد داخلی با باشگاه اوئسکا اسپانیا امضا کرد. فیفا نیز پس از شکایت این باشگاه اسپانیایی سامان قدوس را به پرداخت جریمه چهار میلیون یورویی محکوم کرد. سامان قدوس با اعتراض به این رأی شکایتش را به دادگاه جهانی حکمیت ورزش ارجاع داد.

شکست آمیا در حضور سامان قدوس

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سامان قدوس بیشتر بخوانید... مدیر باشگاه اوسترشوندس: در پرونده قدوس محکوم می‌شویم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مدیر باشگاه اوسترشوندس: در پرونده قدوس محکوم می‌شویم واژه های کاربردی مرتبط سامان قدوس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ روزنامه قطری اعلام کرد: سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲+۲ تیم است + عکس ۲ محرومیت شایان مصلح با دستور موقت کمیته اخلاق ۳ لیگ برتر فوتبال| تراکتور و شهر خودرو در تبریز و آبادان به دنبال سهمیه/ دوئل سایپا و ماشین‌سازی برای فرار از خطر ۴ با اعلام یوفا؛ بازی بارسلونا - ناپولی در نوکمپ برگزار می‌شود ۵ تقویم رویدادهای مهم فوتبال اروپا در ماه‌های آینده/ زمان آغاز فصل نقل‌وانتقات و فصل جدید لیگ‌ها ۶ جزئیات پرونده قضایی به جریان افتاده علیه اینفانتینو/ رئیس فیفا واکنش نشان داد ۷ انصاری‌فرد در السیلیه ماندنی شد ۸ اسدی: دوست دارم نقش بزرگی در موفقیت‌های تراکتور داشته باشم/ شرایطم فوق‌العاده است مهمترین اخبار ورزشی حسنی‌پور: فضا به گونه‌ای نبود که در انتخابات ریاست کمیسیون ورزشکاران باقی بمانم/ جو بسیار سنگینی بود روزنامه قطری اعلام کرد: سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲+۲ تیم است + عکس لیگ برتر فوتبال| تراکتور و شهر خودرو در تبریز و آبادان به دنبال سهمیه/ دوئل سایپا و ماشین‌سازی برای فرار از خطر جزئیات پرونده قضایی به جریان افتاده علیه اینفانتینو/ رئیس فیفا واکنش نشان داد مهمترین اخبار تسنیم آغاز سخنرانی امام خامنه‌ای تا ساعاتی دیگر حمایت همتی از تأمین کسری بودجه دولت با فروش سهام و انتشار اوراق بدهی آغاز مرحله دوم پویش "ایران همدل" با توزیع ۱.۵ میلیون بسته معیشتی از امروز سرپرست وزارت صمت: جلوی تولید را با سرکوب تغییرات طبیعی قیمت‌ها نمی‌گیریم شروع دوباره "سلمان" در عید قربان/ داود میرباقری احوالات صحابه پیامبر را به کجا می‌رساند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سامان قدوس سامان قدوس باشگاه اوسترشوندس پرداخت جریمه سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری گفت: پرونده کشف ۶۴۵ عدد منبع تغذیه قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق کشف شده و تحویل آن به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، یکی از متهمان را به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال و متهم دیگر را پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سروستان در اجرای طرح ایست و بازرسی، هنگام بررسی خودروها متوجه خودروی حامل بار قاچاق شدند و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6092121

دیگر خبرها

  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران