Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس با اختلافات داخلی زیادی مواجه شده که یکی یکی در حال رسانه‌ای شدن است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه (دو روز پیش) با ارسال ایمیلی به گابریل کالدرون و برانکو ایوانکوویچ مربیان پیشین سرخپوشان از آنها دعوت کرد تا میهمان ویژه جشن بزرگی که این باشگاه برای چهارمین قهرمانی پی در پی خود در لیگ برتر تدارک دیده است، باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامی که بدون مشورت با گل‌محمدی اتفاق افتاد و همین مسئله باعث شد او خیلی زود در صفحه اینستاگرامش به این قضیه واکنش نشان دهد.

گل‌محمدی در پیامی خطاب به مدیران تیمش نوشت: «شما طلب این مربیان را تا پنجره نقل‌وانتقالات از سوی فیفا بسته نشده پرداخت کنید، دعوت آنها به جشن، پیشکش». 

چنین واکنشی از سوی گل‌محمدی باعث شد برخی مدعی شوند که او از دعوت برانکو و کالدرون اصلاً خوشحال نشده است، اگرچه یحیی با هوشیاری در این پیام خود سعی کرد بیشتر از بسته نشدن پنجره نقل‌وانتقالات تیمش ابراز نگرانی کند.

اما آنچه در این پیام گل‌محمدی واضح و روشن است، اختلاف پنهان او با مدیران باشگاه پرسپولیس است که با این اقدام یحیی کاملا علنی شد. پیش از این تعدادی از بازیکنان اصلی پرسپولیس نیز با احمد رسول‌پناه به خاطر مسائل مالی به اختلاف خورده و دلخوری خود بابت این قضیه رسانه‌ای کرده بودند و پیام اخیر گل‌محمدی هم نشان داد او در اتفاقات رخ داده در حمایت از شاگردانش پرداخته است.

به نظر می‌آید اوضاع در پرسپولیس چندان مساعد نیست و کشانده شدن اختلاف بین مدیریت و کادرفنی این تیم به رسانه‌ها خیلی نمی‌تواند به سود این تیم که در شهریور ماه باید بازی‌های سخت خود در لیگ قهرمانان را انجام دهد، باشد.

شاید بهتر بود گل‌محمدی در این ماجرا سیاست بیشتری به خرج می‌داد و واکنش خود به دعوت از کالدرون و برانکو به جشن قهرمانی تیمش را خیلی سریع رسانه‌ای نمی‌کرد. هنوز از ذهن خیلی از هواداران پرسپولیس نرفته است که برانکو در بدترین روزهای مالی تیمش هیچ‌گاه در رسانه‌ها علیه مدیریت باشگاه خود موضع‌گیری نکرده و اختلافش را به این شکل عملی نمی‌کرد.

اگرچه مدیران باشگاه پرسپولیس نیز مشخص نیست وقتی دستمزد مربیان خارجی خود را پرداخت نکرده و آنها را وادار به شکایت به فیفا کرده‌اند با چه رویی برای آنها دعوت‌نامه برای شرکت در پوکر قهرمانی فرستاده‌اند، آنهم در شرایطی که شکایت 1300 صفحه‌ای هم علیه برانکو تنظیم کرده و به دادگاه CAS فرستادند. 

شواهد امر نشان می‌دهد که اختلاف علنی شده بین تعدادی از بازیکنان اصلی پرسپولیس و سرمربی این تیم با مدیریت باشگاه به زودی حواشی جدیدتری را برای این باشگاه به همراه خواهد داشت.

اقدام عجیب سرپرست پرسپولیس؛ اختلاف 7 بازیکن با رسول‌پناه بالا گرفت

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط گابریل کالدرون برانکو ایوانکوویچ یحیی گل‌محمدی پرسپولیس بیشتر بخوانید... دعوت باشگاه پرسپولیس از برانکو و کالدرون برای حضور در جشن قهرمانی خواجه‌وند: پرونده بودیمیر در CAS ثبت شده و منتظر صدور رأی هستیم/ برانکو راضی به مذاکره نشد و پولش را می‌دهیم بزیک: برانکو شخصیت قهرمانی را در تیم ایجاد کرد/ رقبای پرسپولیس راه را اشتباه رفتند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دعوت باشگاه پرسپولیس از برانکو و کالدرون برای حضور در جشن قهرمانی خواجه‌وند: پرونده بودیمیر در CAS ثبت شده و منتظر صدور رأی هستیم/ برانکو راضی به مذاکره نشد و پولش را می‌دهیم بزیک: برانکو شخصیت قهرمانی را در تیم ایجاد کرد/ رقبای پرسپولیس راه را اشتباه رفتند واژه های کاربردی مرتبط گابریل کالدرون برانکو ایوانکوویچ یحیی گل‌محمدی پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ روزنامه قطری اعلام کرد: سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲+۲ تیم است + عکس ۲ محرومیت شایان مصلح با دستور موقت کمیته اخلاق ۳ لیگ برتر فوتبال| تراکتور و شهر خودرو در تبریز و آبادان به دنبال سهمیه/ دوئل سایپا و ماشین‌سازی برای فرار از خطر ۴ با اعلام یوفا؛ بازی بارسلونا - ناپولی در نوکمپ برگزار می‌شود ۵ تقویم رویدادهای مهم فوتبال اروپا در ماه‌های آینده/ زمان آغاز فصل نقل‌وانتقات و فصل جدید لیگ‌ها ۶ جزئیات پرونده قضایی به جریان افتاده علیه اینفانتینو/ رئیس فیفا واکنش نشان داد ۷ انصاری‌فرد در السیلیه ماندنی شد ۸ اسدی: دوست دارم نقش بزرگی در موفقیت‌های تراکتور داشته باشم/ شرایطم فوق‌العاده است مهمترین اخبار ورزشی حسنی‌پور: فضا به گونه‌ای نبود که در انتخابات ریاست کمیسیون ورزشکاران باقی بمانم/ جو بسیار سنگینی بود روزنامه قطری اعلام کرد: سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲+۲ تیم است + عکس لیگ برتر فوتبال| تراکتور و شهر خودرو در تبریز و آبادان به دنبال سهمیه/ دوئل سایپا و ماشین‌سازی برای فرار از خطر جزئیات پرونده قضایی به جریان افتاده علیه اینفانتینو/ رئیس فیفا واکنش نشان داد مهمترین اخبار تسنیم آغاز سخنرانی امام خامنه‌ای تا ساعاتی دیگر حمایت همتی از تأمین کسری بودجه دولت با فروش سهام و انتشار اوراق بدهی تشریح جزئیات آغاز فعالیت مدارس در سال تحصیلی کرونایی دانش‌آموزان سرپرست وزارت صمت: جلوی تولید را با سرکوب تغییرات طبیعی قیمت‌ها نمی‌گیریم آغاز مرحله دوم پویش "ایران همدل" با توزیع ۱.۵ میلیون بسته معیشتی از امروز درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گابریل کالدرون برانکو ایوانکوویچ یحیی گل محمدی پرسپولیس گابریل کالدرون برانکو ایوانکوویچ یحیی گل محمدی پرسپولیس باشگاه پرسپولیس گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه

رسول خادم پیشکسوت کشتی ایران که این روزها در کنار مردم سیب‌زده سیستان و بلوچستان حضور دارد با انتشار تصاویری از یک دختر پابرهنه نوشت:

ازش پرسیدم؛ خواهرته؟!

سرش رو به طرف بالا تکون داد، یعنی نه …!

گفتم؛ اینا وسایلِ خونه شماست؟ رو فرشی و کاسه و … اینایی که روی زمین افتاده رو میگم؟

نگام کرد …!

یه هو دیدم چشاش پُر اشک شد …

به هم ریختم! آخه این چه سوالی بود من کردم!

اشک آرام از گونه اش روان شد …

اصرار من به اینکه درست میشه دختر عزیزم هم، هیچ فایده‌ای نکرد …

پای برهنه …

بچه به بغل …

روی گِل‌ها …

با چشم گریون …

قدم برداشت و رفت …

ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ خورشیدی

سیستان و بلوچستان

روستا‌های اطراف شهرستان کُنارک

 

 

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی به کما رفت
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان درگیر مداخلات جوی