Web Analytics Made Easy - Statcounter

فابرگاس پرده از اختلاف 11 ساله خود با لمپارد برداشته است. 

سسک فابرگاس ضمن مرور خاطراتی از درگیری خودش با فرانک لمپارد، از قصد خود برای ورود به عرصه مربیگری گفته است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، این دو نفر سالیان سال دشمن خونی یکدیگر در آرسنال و چلسی بودند تا این که در نهایت هافبک تیم ملی اسپانیا جانشین اسطوره آبی ها در استمفوردبریج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگیری این دو نفر در فینال لیگ کاپ سال 2007 (که با قهرمانی چلسی همراه بود) آغاز شد و این اختلافات تا جام جهانی 2018 حل نشد. 

نیازی نیست چیزی را پنهان کنیم؛ کاملا حقیقت دارد (که ما با هم اختلاف پیدا کردیم). به نظرم او هم همین چیز را به شما خواهد گفت. در طول سال ها نبردهای زیادی با هم داشتیم و درون زمین فوتبال به نوعی از یکدیگر خوشمان نمی آمد چون او می خواست چلسی را برنده کند و من به دنبال پیروزی آرسنال بودم. ماجرای فینال لیگ کاپ عجیب بود. ما 2-1 عقب بودیم و اساسا در دقیقه آخر بازی قرار داشتیم که همین باعث می شد احساس ناراحتی کنیم. (جان اوبی) میکل و کولو توره روی یک تکل با هم برخورد داشتند و هر دو نفر اخراج شدند. من و فرانک در آنجا با هم درگیر شدیم. شاید آن دوران خیلی جوان و پر حرارت بودم. می خواستم هر حریفی را شکست بدهم و گاهی بی احتیاطی می کردم و از حد می گذشتم. یادم می آید حتی زمانی که در بارسلونا بودم و با چلسی بازی کردیم هم اتفاقاتی میان ما رخ داد. شخصا آن را دوست دارم. فرانک یک مبارز و یک برنده است که همین چیزها را به شما خواهد گفت. 

فابرگاس افزود:

در جام جهانی روسیه و زمانی که برای بی بی سی کار می کردیم یکدیگر را دیدیم و با هم راهی سالن بدنسازی شدیم. با هم ناهار خوردیم و این دقیقا زمانی است که تازه با دربی قرارداد امضا کرده بود. من در مورد شرایط از او پرسیدم و او برنامه هایش را برایم توضیح داد. فوتبال یعنی همین؛ من احترام زیادی برای عملکردش در چلسی و کلا در دنیای فوتبال قائل هستم. او بازیکنی فوق العاده و حریفی فوق العاده بود. طبیعتا از او خوشم نمی آمد چون بارها ما را شکست دادند و بازی کردن برابر او دشوار بود ولی همیشه احترام و تحسین مرا بر انگیخته است. 

فابرگاس سرمربی می شود

لمپارد در روز شنبه هدایت چلسی را مقابل آرسنال در فینال جام حذفی انگلیس بر عهده خواهد داشت و فابرگاس قصد دارد در آینده در عرصه مربیگری بار دیگر حریف او شود.

این چیزی است که به فکر آن هستم. البته چیزی نیست که خیلی مرا درگیر خودش کند یا زمان زیادی را صرف فکر کردن به آن کنم چون حس می کنم هنوز می خواهم سه-چهار سال دیگر بازی کنم. اما این ایده را در سر دارم و می خواهم در آینده بلافاصله پس از بازنشستگی سراغ آن بروم. امیدوارم در آن عرصه هم موفقیت را تجربه کنم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی

در شبی که ستاره لهستانی بارسلونا خوش درخشید، آبی‌واناری‌های کاتالونیا مقابل حریف سرسخت خود موفق به کسب پیروزی شدند.

به گزارش مشرق، در تنها بازی باقیمانده از هفته سی‌وسوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (دوشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو مونتجوئیک، تیم فوتبال بارسلونا پذیرای والنسیا بود و موفق شد حریف سرسخت خود را با نتیجه ۴ بر ۲ از پیش رو بردارد.

بارسلونا اگرچه زودتر به گل رسیده و در دقیقه ۲۲ توسط فرمیو لوپس دروازه والنسیا را باز کرد، اما برتری‌اش خیلی دوام نداشت، چرا که تنها پنج دقیقه بعد اوگو دورو گل تساوی را برای تیم میهمان به ثمر رساند. اوضاع بارسلونا در دقیقه ۳۸ با تقدیم یک پنالتی به حریف توسط رونالد آرائوخو بدتر هم شد، پنالتی که پپلو آن را به گل دوم خفاش‌ها تبدیل کرد. جریان بازی اما بر وفق مراد والنسیا هم نماند و این تیم در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول دروازه‌بان خود گیورگی مامارداشویلی را به دلیل استفاده کردن از دست خود برای دفع توپ خارج از محوطه جریمه و دریافت کارت قرمز مستقیم داور، از دست داد.

برتری عددی در نیمه دوم به کمک بارسایی‌ها آمد و تنها چهار دقیقه پس از شروع مجدد بازی، لواندوفسکی دومین گل این تیم را به ثمر رساند. تا دقیقه ۸۲ همه چیز برابر بود تا اینکه لواندوفسکی با پاس رونالد آرائوخو دبل کرد و تیمش را دوباره پیش انداخت. ستاره لهستانی اما به دبل قناعت نکرد و در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده با زدن گلی دیگر هت‌تریک و خیال تیمش و هواداران آن از بابت کسب تمام امتیازات را آسوده کرد.

به این ترتیب بیست‌ودومین پیروزی بارسلونا رقم خورد و این تیم ۷۳ امتیازی شد تا فاصله‌اش با رئال مادرید صدرنشین را دوباره به ۱۱ امتیاز برساند و رده دوم را هم از جیرونای ۷۱ امتیازی پس بگیرد.

دیگر خبرها

  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!