Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری خراسان شمالی از سه واحد تولیدی در شهرستان‌های بجنورد، گرمه و جاجرم به طور جداگانه بازدید کرد. تاریخ انتشار: 11:45 - 10 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۳۷۱

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین جعفری، رییس کل دادگستری خراسان شمالی از سه واحد تولیدی در شهرستان‌های بجنورد، گرمه و جاجرم بطور جداگانه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در جریان این بازدید‌های میدانی مهمترین مسائل و مشکلات این سه واحد تولیدی را طی گفتگو با مدیران این واحد‌ها مورد بررسی قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری در بازدید از کشتارگاه مرغ بالکو در بجنورد ضمن بررسی ماهیت و ابعاد مشکلات فراروی این واحد در خصوص تأمین آب موردنیاز خطاب به مدیرعامل آب منطقه‌ای استان خراسان شمالی دستورات لازم برای پیگیری مسائل مطروحه صادر کرد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی همچنین در حاشیه بازدید از پیش اعلام نشده از حوزه‌های قضایی گرمه و جاجرم با حضور در واحد تولید ایزوگام نوشین بام در جاجرم مشکلات این واحد را نیز مورد بررسی قرار داد.   بیشتر بخوانید: بازگشت به چرخه تولید واحد تولیدی آجر نقشینه و اشتغال زایی ۱۶۳ نفر با پیگیری دادگستری استان ایلام جعفری همچنین در شهرستان گرمه در بازدید از روند اجرای یک طرح باغداری در روستای منیرآباد این شهرستان مهمترین مشکلات مرتبط با اجرای این طرح را در حوزه‌های تداخلات پلاک ثبتی و تغییر کاربری مورد بررسی قرار داد.

رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی ضمن صدور دستور فوری جهت برگزاری جلسات لازم با ادارات آب منطقه ای، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی بمنظور رفع مشکلات مربوطه از مدیران قضایی شهرستان‌های گرمه و جاجرم خواست امور مربوطه را تا حصول نتیجه لازم پیگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری خراسان شمالی اقتصاد مقاومتی جهش تولید رییس کل دادگستری خراسان شمالی گرمه و جاجرم واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان

احمد فعله گری گ اظهار کرد: با گازرسانی به هزار و ۲۶۸ واحد تولیدی، ۹۳ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های مایع محقق شد و در سال جاری با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، هزار و ۸۹۲ واحد صنعتی در کردستان طبق مصوبه شورای اقتصاد به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال برای گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی برنامه ریزی شده است و تا پایان فروردین ماه تعداد سه واحد صنعتی به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد