Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع آلمان امروز (جمعه) گفت: پس از تابستان با مقام‌های ارشد ایالت‌های فدرال که در نتیجه برنامه‌های آمریکا برای خروج ۱۲ هزار نیروش از آلمان تاثیر می‌گیرند، گفتگو می‌کنیم تا ببینیم نیروهای مسلح ملی چگونه می‌توانند به این مناطق کمک کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، آنه‌گرت کرامپ-کارن‌باوئر، وزیر دفاع آلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: با توجه به برنامه‌های آمریکا برای خروج نیروهایش از آلمان، من در آغاز جلسه پارلمانی پس از تابستان از مقام‌های ارشد ایالت‌های فدرال دعوت می‌کنم تا درباره چگونگی کمک نیروهای مسلح ملی به این مناطق تاثیر پذیرفته از این تصمیم، گفتگو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما منافع اروپا و آلمان را مدنظر داریم. حقیقت این است که یک زندگی خوب در آلمان و اروپا به شدت به این مساله بستگی دارد که چطور ما امنیت خودمان را تضمین کنیم.

ارتش آمریکا روز چهارشنبه برنامه‌هایش برای خروج نیروهای این کشور از آلمان را اعلام کرد و در عین حال گفت که نیمی از نیروهایش را در اروپا برای رسیدگی به تنش ‌با روسیه نگه می‌دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آلمان خروج نیروهای آمریکا از آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز معاملاتی گذشته برخی سهامداران درصدی (عمده) به شرکت‌ها ورود و برخی از شرکت‌ها خارج شدند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این ورود و خروج‌ها بپردازیم. نکته مهم ورود و خروج سهامداران درصدی این بود که در روز معاملاتی گذشته بانک سپه از فهرست سهامداران عمده چند نماد از جمله فاذر خارج شد.  ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iyx

دیگر خبرها

  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات جدید از پیشنهاد مصر درباره غزه؛ تل‌آویو با خروج نیروهایش از «نتزاریم» موافقت کرد
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • درخواست دوباره زلنسکی برای دریافت تسلیحات
  • اوکراین تانک‌های آبرامرز آمریکا را از میدان جنگ خارج می‌کند