Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: اجرای ۵۳ برنامه شاخص در دهه امامت و ولایت (عید قربان تا غدیر) در استان سمنان طرح‌ریزی شده است. - اخبار استانها -

سرهنگ علی خالقیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: همه‌ساله به مناسبت ایام‌الله دهه امامت و ولایت برنامه‌های متنوع و متعددی در سطح استان طرح‌ریزی و اجرا می‌شود؛ اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییراتی در نحوه اجرا ایجادشده است و برنامه‌ها نیز بر همین اساس طرح‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 15 روز شاد آسمانی عنوان ویژه‌برنامه‌های طرح‌ریزی شده از عید قربان 10 ذی‌الحجه( تا روز خانواده 25 ذی‌الحجه) است.

محمدمهدی اسماعیلی دبیر دهه برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت سپاه استان سمنان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: با توجه به شیوع کرونا در استان محوریت برگزاری تمام برنامه‌ها با نگاه محله محور است.

وی افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید در اجرای تمامی برنامه‌های دهه امامت و ولایت با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: ستاد شهرستانی برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت در تمام شهرستان‌های استان به امامت امامان جمعه تشکیل‌شده است.

طرح توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان در ایام دهه امامت در قم اجرا می‌شودامام جمعه بوشهر: طرح مواسات علوی و کمک‌های مومنانه در دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود

اسماعیلی خاطرنشان کرد: فضاسازی محیطی این ایام‌الله مبارک از سوی اصناف، بازاریان و‌ محلات باید با هماهنگی شهرداری‌های استان انجام شود.

وی اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد غدیر سپاه استان سمنان در راستای اجرای برنامه‌ها از ظرفیت خادمان شهدا، بسیج رسانه و صداوسیما و فضای مجازی استفاده می‌شود.

دبیر برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزاری مسابقات فرهنگی، اجرای سرود خیابانی سیار، برگزاری کاروان‌های شادی در سطح شهرها و محله‌ها، برپایی مسابقات کتاب‌خوانی از جمله برنامه‌های این دهه در سطح این استان نام برد.

وی از دیگر برنامه‌های قربان تا غدیر را بازسازی واقعه غدیر، پرده‌خوانی واقعه غدیر، تبیین غدیر و برپایی کاروان غدیر، تولید محتوا و بازنشر آن در فضای مجازی، پخش بسته‌های فرهنگی، سخنرانی در فضای مجازی، فضاسازی شهری و‌ نورافشانی در شب عید غدیر، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری اردوی جهادی در ناحیه مهدی‌شهر، برپایی جشن غدیر به صورت میدانی عنوان کرد.

دبیر برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت سپاه استان سمنان تصریح کرد: در برگزاری تمام این برنامه‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی با دقت و جدیت تمام باید در دستور کار مجریان امر قرار گیرد.

انتهای پیام/363/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT1 بیشتر بخوانید... دبیر اجرایی بنیاد غدیر: دهه امامت و ولایت به فرصت تبیین جایگاه ولایت تبدیل شود برنامه‌های دهه امامت و ولایت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان کرمان برگزار می‌شود برنامه‌های محوری آستان قدس در دهه امامت؛ از سفره سخاوت تا اردوی جهادی سلامت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دبیر اجرایی بنیاد غدیر: دهه امامت و ولایت به فرصت تبیین جایگاه ولایت تبدیل شود برنامه‌های دهه امامت و ولایت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان کرمان برگزار می‌شود برنامه‌های محوری آستان قدس در دهه امامت؛ از سفره سخاوت تا اردوی جهادی سلامت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تصادف زنجیره‌ای و واژگونی اتوبوس در آزادراه کرج-قزوین/ ۲ نفر فوت و ۳۱ نفر مصدوم شدند ۲ گزارش ویدیوئی|‌موقعیت استراتژیک چابهار فرصتی ارزشمند برای سرمایه‌گذاری چینی‌ها ۳ گزارش ویدئویی| مرثیه‌ای برای بزرگ‌ترین رودخانه ایران/ رود خروشانی که ‌با نامهربانی‌های روزگار به "مرگ" افتاد ۴ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۵ گزارش ویدئویی| مصائب مردم در روستاهای ‌بشاگرد/ باران تابستانی هم راه‌های ارتباطی ‌‌را مسدود می‌کند ۶ نخستین کشتی حامل آبزیان سیستان و بلوچستان از بندر چابهار عازم تایلند شد ۷ مسجد سلیمان؛ شهری در محاصره سدها اما با لبانی تشنه ۸ گزارش| آورده ۲ سفر رئیس جمهور دولت تدبیر و امید برای خراسان شمالی چه بود؟ مهمترین اخبار استانها گزارش| ۷۲ ساعت آتش‌سوزی در جنگل‌های کوهدشت؛ خاکسترنشینی بلوطستان گزارش|عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عید قربان؛ غفلتی که شادی مردم را قربانی می‌کند فرمانده سپاه کرمان: ۱۹۶۰ راس دام در پویش "نذر قربانی به یاد سردار دل‌ها" در استان کرمان قربانی شد خسارات سیلاب در کلات/ ۹ مسیر روستایی خراسان رضوی مسدود است مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: هدف دشمن به ورشکستگی کشاندن کشور است/ مناسک محرم طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود/ در کنار تحریم، جریان تحریف هم فعال است وقتی بودجه نویسان صدای منتقدان را نشنیدند/رونمایی همتی از هشدارهای گذشته درخصوص تبعات تورمی برداشت از صندوق توسعه ملی آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۹۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته توضیحات پلیس درباره فیلم تیراندازی خونین اوباش در سعادت‌آباد ثبت‌نام ۲.۲ میلیون مستأجر برای دریافت وام مرابحه درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزاری برنامه های دهه امامت و ولایت رعایت پروتکل های بهداشتی شود برنامه دهه امامت طرح ریزی شده استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد

به دنبال اجرای اقدامات توسعه‌ای گسترده و تحول‌گرا در سال‌های اخیر، بانک رفاه کارگران برای دومین مرتبه پیاپی به عنوان دستگاه برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک براساس شاخص‌های دوازده‌گانه تعیین شده به منظور ارزیابی عملکرد در خصوص میزان پیشرفت برنامه‌های تحولی در سازمان‌های تابعه این وزارتخانه، با کسب بالاترین امتیاز (100 درصد) در بین 10 سازمان، بانک و صندوق زیرمجموعه، برای بار دوم حائز رتبه نخست شد.  

بر اساس این گزارش، "تدوین نظام انگیزشی کارکنان فعال در برنامه‌های تحولی"، "اجرای مرحله اول از پرداخت مزایای انگیزشی بر اساس عملکرد"، "رفع نواقص احتمالی و به‌روزآوری نظام انگیزشی برای اجرای مرحله دوم"، "شناسایی فرایندهای کلیدی متناظر با اجرای برنامه‌های تحولی"، "تعیین شاخص های کلیدی عملکرد، سامانه‌های فناوری اطلاعات و گلوگاه‌های فساد مرتبط با هر فرایند کلیدی"، "اندازه‌گیری شاخص‌های کلیدی عملکرد وضع موجود و مقدار هدف‌گذاری شده تا پایان سال 1402"، "برنامه‌ریزی و اقدام جهت اصلاح فرایندهای کلیدی"، "تهیه فهرست مهم‌ترین قوانین و مقرراتی که باید برای اصلاح فرایند مورد بازنگری قرار گیرند"، "شناسایی مسائل و چالش‌های مرتبط با برنامه‌های تحولی و تعیین موضوعات و محورهای اجرای نظام پیشنهادها"، "برگزاری فراخوان پیشنهادها برای حل مسائل مرتبط با برنامه‌های تحولی"، "ارزیابی و انتخاب پیشنهادهای برتر" و "پرداخت پاداش به نفرات برتر و تدوین برنامه‌ی عملیاتی برای اجرای پیشنهادهای منتخب"، این شاخص‌های دوازده‌گانه را تشکیل می‌دهند.

شایان ذکر است، طراحی و اجرای برنامه تحولی این وزارتخانه از ابتدای سال 1402 با الگوی متفاوت و برمبنای سه محور اصلی "طراحی و اجرای نظام انگیزشی کارکنان فعال در برنامه تحولی"، "شناسایی و بهبود فرایندهای کلیدی" و "طراحی و اجرای نظام پیشنهادها با اولویت برنامه‌های تحولی" در دستور کار قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»