Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@09:29:36 GMT

کمبود امکانات اطفای حریق در کوهدشت پیگیری می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۲۷۵۴

کمبود امکانات اطفای حریق در کوهدشت پیگیری می‌شود

گروه استان‌ها- نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس با اشاره به ضرورت شناسایی و برخورد با عوامل آتش‌سوزی جنگل‌های طرهان و کوهنانی گفت: کوهدشت و رومشکان به امکانات بیشتر برای اطفای حریق نیازمند است. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: آتش‌سوزی رخ‌داده در مناطق کوهنانی و طرهان مایه تأسف است و باید هر چه سریع‌تر با عوامل احتمالی این حادثه برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های شهرستان کوهدشت به‌طور مرتب با فرماندار، ستاد مدیریت بحران و هلال‌احمر لرستان پیگیری‌های لازم را داشته‌ایم و در روز گذشته نیز بالگردی از کرمانشاه برای مهار این حریق اعزام شد.

مرکز دائمی اطفای حریق هوایی در ارسباران ایجاد می‌شودخدمات اطفای حریق بالگردهای نیروهای مسلح تقویت می‌شودکمبود تجهیزات اطفای حریق در کوهدشت؛ ضرورت آمادگی برای آتش‌سوزی‌های احتمالی

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هم‌اکنون نیروهای منابع‌طبیعی و مردمی در منطقه حریق حضور دارند و در حال پایش جنگل‌های طرهان و کوهنانی هستند تا دوباره زبانه‌های آتش پس‌از مهار شعله‌ور نشود.

وی بیان کرد: در جلسه‌ای که در روزهای آینده با رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور خواهم داشت اختصاص امکانات اطفای حریق را برای شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان پیگیری خواهم کرد و باید تجهیزات این مناطق تقویت شود.

انتهای پیام/ 644/ ع

 

 

R41450/P1494/S6,72/CT1 بیشتر بخوانید... وعده وزارت صنعت برای تأمین بالگرد اطفای حریق جنگل‌های ارسباران تحقق نیافت / بالگرد سپاه به داد جنگل رسید‌ علت آتش‌سوزی در جنگل‌های قره‌داغ در دست بررسی است/ نیاز منطقه به پایگاه دائمی اطفای حریق هوایی کهگیلویه و بویراحمد| یک فروند بالگرد اطفای حریق به بویراحمد و دنا اختصاص یافت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... وعده وزارت صنعت برای تأمین بالگرد اطفای حریق جنگل‌های ارسباران تحقق نیافت / بالگرد سپاه به داد جنگل رسید‌ علت آتش‌سوزی در جنگل‌های قره‌داغ در دست بررسی است/ نیاز منطقه به پایگاه دائمی اطفای حریق هوایی کهگیلویه و بویراحمد| یک فروند بالگرد اطفای حریق به بویراحمد و دنا اختصاص یافت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تصادف زنجیره‌ای و واژگونی اتوبوس در آزادراه کرج-قزوین/ ۲ نفر فوت و ۳۱ نفر مصدوم شدند ۲ گزارش ویدیوئی|‌موقعیت استراتژیک چابهار فرصتی ارزشمند برای سرمایه‌گذاری چینی‌ها ۳ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۴ نخستین کشتی حامل آبزیان سیستان و بلوچستان از بندر چابهار عازم تایلند شد ۵ گزارش ویدئویی| مصائب مردم در روستاهای ‌بشاگرد/ باران تابستانی هم راه‌های ارتباطی ‌‌را مسدود می‌کند ۶ گزارش ویدئویی| مرثیه‌ای برای بزرگ‌ترین رودخانه ایران/ رود خروشانی که ‌با نامهربانی‌های روزگار به "مرگ" افتاد ۷ معاون وزیر بهداشت:کمبودهای بهداشتی شرق گلستان تامین می‌شود ۸ عضو کمیسیون آموزش مجلس: کنکور ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش| ۷۲ ساعت آتش‌سوزی در جنگل‌های کوهدشت؛ خاکسترنشینی بلوطستان گزارش|عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عید قربان؛ غفلتی که شادی مردم را قربانی می‌کند فرمانده سپاه کرمان: ۱۹۶۰ راس دام در پویش "نذر قربانی به یاد سردار دل‌ها" در استان کرمان قربانی شد خسارات سیلاب در کلات/ ۹ مسیر روستایی خراسان رضوی مسدود است مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: هدف دشمن به ورشکستگی کشاندن کشور است/ مناسک محرم طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود/ در کنار تحریم، جریان تحریف هم فعال است حجت‌الاسلام ذوالنور: احتمال حمله پهپادی و موشکی به تأسیسات نطنز منتفی است وقتی بودجه نویسان صدای منتقدان را نشنیدند/رونمایی همتی از هشدارهای گذشته درخصوص تبعات تورمی برداشت از صندوق توسعه ملی حادثه برای زره‌پوش آبی-خاکی نیروی دریایی آمریکا یک کشته و ۸مفقود بر جا گذاشت آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۹۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی در جنگل بالگرد اطفای حریق کوهدشت و رومشکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر

مردم روستای کالدشت بالا از توابع شهرستان دماوند استان تهران مدتهاست از کمبود امکانات رفاهی رنجیده خاطر هستند. جوی آب در این منطقه لایروبی و پاکسازی انجام نمی‌شود و اینکه برخی از مناطق این روستا فاقد جوی آب است همچنین روکش آسفالت فرسوده‌ای دارد. این مشکلات موجب گشت تا اهالی علت را جویا شوند و در پاسخ نبود بودجه کافی دریافت کردند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم و تصاویر از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • آشنایی با کابل نسوز
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد