Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@17:56:33 GMT

توصیف عجیب خبر ساعت ۱۴ از اوباما که سوژه شد!

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۳۳۳۷

توصیف عجیب خبر ساعت ۱۴ از اوباما که سوژه شد!

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

 

      خطر مرگ؛ به این ماده نزدیک نشوید   گزارش یورونیوز از شلیک موشک‌های زیرزمینی ایران + فیلم   روش عجیب مرد استرالیایی برای مبتلا نشدن به کرونا + فیلم
بهترین نقطه کره زمین برای نصب تلسکوپ شناسایی شد   نمره ۱۵ وزارت بهداشت به رعایت پروتکل‌ها در برگزاری آزمون دکترا   توصیف عجیب خبر ساعت ۱۴ سیما از اوباما که سوژه شد + فیلم   تاثیر گزارش کرونایی ۲۰:۳۰ بر خواننده مطرح پاپ + فیلم
داستان ابر مرموز مریخ چیست؟
چگونه مصرف آب را کاهش دهیم؟
تلاش‌های سه ساله برای ورود سینما به بورس در حال جوانه زدن است
تخمین میزان عمر ویروس کرونا در آب
کدام مناطق تهران بالاترین مبتلایان به کرونا را دارد؟

 

امکان بازگشایی مجدد دلفیناریوم برج میلاد

***

امام مهدی علیه السلام: برای تعجیل فرج زیاد دعا کنید، چون همین دعا موجب فرج و گشایش شماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز عرفه جمعه خونین مکه روز اهدای خون عبدالرضا امیراحمدی مواد مخدر موشک های زیرزمینی استرالیا خلاقیت کروناویروس تلسکوپ وزارت بهداشت پروتکل های بهداشتی باراک اوباما اخبار صداوسیما مریخ مصرف آب بورس سینما دلفیناریوم برج میلاد حدیث تابناک جوان روز عرفه جمعه خونین مکه روز اهدای خون عبدالرضا امیراحمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۳۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندپندنت، واکسن کوویدشیلد توسط شرکت انگلیسی-سوئدی آسترازنکا با همکاری دانشگاه آکسفورد توسعه یافته و توسط انستیتو سرم هند تولید شد. این واکسن به طور گسترده در 150 کشور جهان از جمله انگلیس و هند توزیع شد.

برخی مطالعات طی دوران همه گیری کرونا نشان داد این واکسن 60 تا 80 درصد در حفاظت از افراد در برابر ویروس کرونا تاثیرگذار است اما از آن زمان تاکنون تحقیقات بیشتر حاکی از آن بوده که کووید شیلد ممکن است به ایجاد لخته خون در بدن برخی افراد منجر شود که ممکن است مرگبار باشد.

در همین راستا یک شکایت دسته جمعی از سوی حدود 50 قربانی در انگلیس ثبت و در آن ادعا شد واکسن به مرگ و جراحت شدید افراد منجر شده و شاکیان خواستار 100 میلیون پوند غرامت شدند.

یکی از شاکیان مدعی شده بود پس از دریافت واکسن و ایجاد لخته خونی به جراحت مغزی دائمی مبتلا شده و وی نمی تواند کار کند.

هرچند آسترازنکا در مقابل این ادعا از خود دفاع کرد اما برای نخستین بار در یکی از اسناد دادگاه اعتراف کرد این واکسن در مواردی بسیار نادر به TTS یا ترومبوز همراه با سندرم ترومبوسیتوپنی منجر می شود که مشخصه آن ایجاد لخته خون و کاهش تعداد پلاکت های خون در افراد است.

این اعتراف آسترازنکا با تاکید شرکت در 2023 میلادی مبنی بر این است که قبول نمی کندTTS به طور عمومی در نتیجه تزریق واکسن ایجاد شود، تضاد دارد. از سوی دیگر سازمان جهانی بهداشت نیز تایید کرده بود کووید شیلد ممکن است عوارض جانبی مرگبار داشته باشد.

کد خبر 6093330

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • چرا مافیای خودرو جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم)
  • (عکس) محتویات عجیب یک صندوق قدیمی در کشتی غرق‌شده
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • لحظاتی عجیب از سقوط ابرهای بارور در عربستان!