Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بخش صحنه‌گران شبکه نمایش، الناز شاکردوست بازیگر سینما و تلویزیون یک هفته مهمان این شبکه می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پس از پشت سر گذاشتن عید سعید قربان و در هفته منتهی به عید بزرگ غدیر خم، شبکه نمایش ژانر منتخب هفتگی خود را به ژانر کمدی اختصاص داده و در بخش صحنه گران به مرور آثار الناز شاکر دوست خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه از شنبه ۱۱ تا جمعه ۱۷ مرداد ساعت ۱۳ فیلم‌های «اون روی زندگی»، «در شیراز اتفاق افتاد»، «مهریه»، «قاتلین پیرمرد»، «وای آمپول»، «پاتال و آرزو‌های کوچک» و «افراطی‌ها» را روی آنتن می‌برد.

* فیلم‌های ویژه تابستان

فیلم‌های ویژه تابستان شبکه نمایش به ترتیب «دوری و بازگشت»، «مثل یک ستاره زندگی کن»، «بهترین دوست من»، «زادورا»، «سلاح»، «بچه شهری ها» و «گودزیلا» از شنبه تا جمعه ساعت ۱۵ پخش می‌شوند.

* ژانر منتخب این هفته

فیلم‌باز‌های شبکه نمایش می‌توانند ژانر کمدی را از شنبه تا جمعه به ترتیب با تماشای فیلم‌های ایرانی و خارجی شامل «پتسی و بی نظم منظم»، «اخلاقتو خوب کن»، «موش زبل»، «مرد آفتابی»، «احمق و احمق‌تر ۲»، «آپارتمان شماره ۱۳» و «جنجال بزرگ» از این شبکه دنبال کنند.

* مرور آثار
در بخش صحنه گران (مرور آثار)، الناز شاکردوست بازیگر سینما و تلویزیون، یک هفته مهمان شبکه نمایش می‌شود. وی متولد ۱۳۶۳ تهران و دانش آموخته رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران است که با بازی در فیلم «گل یخ» ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. وی در سال ۱۳۹۷ برای نقش آفرینی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد.

علاقمندان به بازی این بازیگر می‌توانند از شنبه تا جمعه ساعت ۲۱ به ترتیب فیلم‌های «خدا نزدیک است»، «فاصله»، «شبی که ماه کامل شد»، «شرط اول»، «مجردها»، «کیش و مات» و «عروس فراری» را مشاهده کنند.

* فیلم‌های جذاب و نخستین نمایش

در باکس ساعت ۲۳ این شبکه به ترتیب فیلم خاطره‌انگیز «فرار به سوی پیروزی» و «یاغی دشت»، «شاهد نامرئی»، «تعقیب و گریز»، «توگو»، «تصنیف باستر اسکراگز» و فیلم سینمایی جدید «سفر به چین» از شنبه تا جمعه پخش خواهند شد.

فیلم «سفر به چین» به کارگردانی اولگ استپچنکو محصول ۲۰۱۹ جمعه ۱۷ مرداد و در شب عید غدیرخم، در ساعت ۲۳ برای نخستین بار از این شبکه پخش می‌شود.

* کلاسیک

در کلاسیک هفته پیش رو فیلم‌های «بزرگ مرد کوچک»، «سرافراز»، «گربه جاسوس»، «احمق‌ها در آکسفورد» و «احمق‌ها در دریا»، «جاده صاف کن»، «به خاطر یک مشت دلار و ژنرال» از شنبه تا جمعه در ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: الناز شاکردوست شبکه نمایش فیلم شبی که ماه کامل شد عید غدیر فیلم کمدی فیلم مهریه فیلم افراطی ها شنبه تا جمعه شبکه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی مساعد نیست

به گزارش جام جم آنلاین،بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد جو استان اردبیل تا روز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) نسبتا پایدار است؛ هرچند با توجه به شرایط فصلی و محلی رگبار پراکنده باران در برخی نواحی کوهپایه‌ای مرکز به ویژه جنوب استان دور از انتظار نیست.
از روز جمعه (۱۴ اردیبهشت) سامانه بارشی فعالی به استان اردبیل نفوذ خواهد کرد که موجب ابرناکی، وزش تندباد‌های موقتی، کاهش نسبی دمای هوا و رگبار و رعد و برق (در نواحی مستعد با بارش تگرگ و اصابت صاعقه) خواهد شد.
با توجه به رخداد بارش‌های رگباری آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها نیز انتظار می‌رود.
این سامانه تا اواخر وقت شنبه (۱۵ اردیبهشت) در بیشتر مناطق استان اردبیل فعال خواهد بود.

دیگر خبرها

  • استمرار فعالیت سامانه بارشی در لرستان تا روز شنبه
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی مساعد نیست
  • اعزام قطار کامل موجب افزایش ایمنی می شود
  • تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در روز شنبه
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت