Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@23:22:42 GMT

۳ مصدوم در اثر ریزش آوار در خیابان بهار تبریز

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۳۷۸۵

۳ مصدوم در اثر ریزش آوار در خیابان بهار تبریز

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، وحید شادی‌نیا در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: حادثه ریزش آوار ساعت ۱۶:۳۴ به مرکز اورژانس اطلاع داده شد.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال وقوع حادثه آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و عملیات امدادرسانی ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز نیز در این خصوص گفت: بعد از ظهر امروز با گزارش وقوع حادثه آوار در ساختمان در حال تخریبی در خیابان شهید رنجبر و گرفتاری کارگران در زیر آوار، آتش نشانان جهت امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، به نقل از امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، علیرضا زبردست با اشاره به واکنش سریع آتش نشانان در اجرای عملیات امدادی این حادثه بیان کرد: ساختمان مستهلک به هنگام تخریب دچار ریزش شد و دو کارگر در این حادثه از زیر آوار جان سالم بدر برده و کارگر دیگر در زیر آوار گرفتار شد.

وی افزود: کارگر مدفون بر اثر سنگینی آوار دچار تنگی نفس شدید شده بود که تیم اعزامی با رعایت اصول ایمنی و امداد و نجات در عملیات آوار به کارگر دست یافته و با نصب دستگاه تنفسی، او را نجات دادند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از رها سازی کارگر مصدوم، وی را جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

بر اساس این گزارش، اجرای عملیات امدادی این حادثه را آتش نشانان ایستگاه‌های ۲۱ و ۲ به پایان رساندند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز عرفه جمعه خونین مکه روز اهدای خون عبدالرضا امیراحمدی ریزش آوار خیابان بهار تبریز روز عرفه جمعه خونین مکه روز اهدای خون عبدالرضا امیراحمدی آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اعلام کرد: این حادثه در ساعت ۰۳:۲۵ بامداد امروز (جمعه) رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور، آمبولانس پایگاه ۱ شهری به صحنه حادثه اعزام شد.   سید حمید حسینی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه دو نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم به علت شدت جراحات وارده، قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.   وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه انجام و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.   مدیر مرکز حوادث دانشگاه بر ضرورت رعایت اصول ایمنی و بررسی استاندارد‌های لازم در خصوص وسایل گازسوز و پرهیز از انجام اقدامات غیر اصولی و غیر استاندارد تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین