Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:05:16 GMT

۵.۵ تن گوشت قربانی بین نیازمندان دامغان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۳۹۶۴

۵.۵ تن گوشت قربانی بین نیازمندان دامغان توزیع شد

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دامغان عصر جمعه به ایرنا گفت: ۱۰۳ راس گوسفند و ۹ راس گاو به مناسبت عید قربان با همکاری مراکز نیکوکاری، کمیته امداد امام خمینی (ره) و کمک خیران در دامغان قربانی شد.

حمیدرضا کشاورزیان افزود: در همین راستا یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم گوشت گوساله و یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم گوشت گوسفند بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان اظهارداشت: گوشت‌های قربانی بین یکهزار و ۸۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان و جامعه هدف مراکز نیکوکاری توزیع شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش امیرآباد نیز گفت: یکهزار و ۱۰۰ خانوار این بخش از گوشت قربانی عید قربان بهره‌مند شدند.

مهدی رومنانی اضافه کرد: در روز عید به همت ۲ خیران، چهار راس گاو و ۴۶ راس گوسفند قربانی و گوشت آن بین نیازمندان توزیع شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا، یک تن و ۳۵۰ کیلوگرم گوشت گوساله و ۶۵۰ کیلوگرم گوشت گوسفند به ارزش ریالی یک میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال توزیع شد. 

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش امیرآباد گفت: در عملیات شناسایی خیران روستایی و اجرای امر قربانی، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش امیراباد همکاری ویژه داشتند.

برچسب‌ها عید سعید قربان کمیته امداد امام خمینی (ره) امیریه دامغان قربانی کردن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید قربان کمیته امداد امام خمینی ره امیریه دامغان قربانی کردن عید سعید قربان کمیته امداد امام خمینی ره امیریه دامغان قربانی کردن رییس کمیته امداد امام خمینی کیلوگرم گوشت توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی بااشاره به اینکه در سال۱۴۰۲  هزار و ۹۳۰ بسته غذایی میان خانواده‌های کم برخوردار در استان توزیع شد، گفت: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های پویش هلال احمر، نذر خدمت ملی و استانی و نوروز امسال در استان زنجان و در محلات کم برخوردار توزیع شده است.

وی افزود: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان بازوی اصلی هلال احمر در توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار هستند.

هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم برخوردار و محلات در پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی نیز از این خانواده‌ها حمایت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: هلال احمر استان زنجان با استفاده از ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیاز‌های نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی افزود: سال گذشته نیز ۳۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند