Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگزار رسمی باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای، از پرداخت ۵۰ میلیون تومان به این باشگاه خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارگزار رسمی باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«سلام به هواداران واقعی پرسپولیس

از روز گذشته جریانی در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان "آزمون سرنوشت‌ساز کارگزار" از سوی برخی افراد با اهدافی مغرضانه شکل گرفته است که انجام برخی از تعهدات درباره مطالبات انباشته سنواتی و شکایات بین‌المللی و حتی جذب بازیکنان برای فصل آینده را از وظایف کارگزار دانسته و با تهییج افکار عمومی و دادن آدرس غلط، سعی در قرار دادن هوادار روبه‌روی کارگزار و اسپانسر باشگاه دارند که عاملان آن در ادامه سایر جوسازی‌های رسانه‌ای علیه شرکت کارگزار، در حال صحنه‌گردانی آن هستند و به زودی می‌بایست از طریق مراجع قضایی، پاسخگوی اقدامات خلاف واقع و نشر اکاذیب خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا در این مقطع وظیفه خود دانستیم تا به هواداران واقعی و دلسوز باشگاه ضمن ارائه گزارش پرداختی‌ها، اعلام نماییم که براساس تعهدات و قرارداد منعقده و الحاقیه‌های آن، وظیفه کارگزار استفاده از ظرفیت‌های برند پرسپولیس با مشارکت باشگاه و همکاری همه هواداران است که علی‌رغم همه کارشکنی‌هایی که تاکنون صورت گرفته، توانسته‌ایم در این شرایط اقتصادی نابسامان و تمام محدودیت‌های موجود به واسطه بیماری کرونا، از زمستان 98 تاکنون مبلغی بالغ بر 50 میلیارد تومان، عمدتاً به طور مستقیم و بخشی از محل درآمدها به باشگاه تزریق نماییم و مفتخریم که به اطلاع برسانیم که کلیه تعهدات مالی کارگزار تا این لحظه به انجام رسیده است و مجموع پرداختی‌های صورت گرفته در مدت زمانی که به عرض رسید، در تاریخ باشگاه سابقه نداشته است.

پرسپولیس درگیر اختلافات داخلی

همچنین به اطلاع می رساند که انجام تعهدات باشگاه در خصوص نقل و انتقالات و یا جذب بازیکن و یا رسیدگی به مشکلات مالی سنواتی و حل و فصل مباحث حقوقی، جزو وظایف مدیریت و هیئت‌مدیره محترم باشگاه می‌باشد و کارگزار هیچ حقی برای ورود به چگونگی رسیدگی و مدیریت این مشکلات و نحوه هزینه‌کرد وجوه نخواهد داشت.

علی ایحال از طرفداران و هواداران عزیز تقاضا داریم تا مثل همیشه با همدلی و مشارکت در طرح‌های اقتصادی در کنار باشگاه باشند و کمک کنند تا از این مقطع حساس نیز به سلامت عبور نماییم».

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس بیشتر بخوانید... حضور ۲ پیشکسوت و برتری تیم کریم باقری در تمرین امروز پرسپولیس حضور ۲ بازیکن پرسپولیس مقابل نساجی در هاله‌ای از ابهام قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حضور ۲ پیشکسوت و برتری تیم کریم باقری در تمرین امروز پرسپولیس حضور ۲ بازیکن پرسپولیس مقابل نساجی در هاله‌ای از ابهام واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ پرسپولیس درگیر اختلافات داخلی؛ گل‌محمدی هم مشکلش با رسول‌پناه را علنی کرد ۲ نعمتی بالاتر از اسماعیلی و ژاوی، بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ شد ۳ کمک یک میلیون یورویی اوسترشوندس به قدوس برای پرداخت جریمه ۴ میلیونی ۴ نامجومطلق: مجیدی بعد از بازی با سپاهان حرف‌هایی شنیدنی خواهد داشت/ امیدوارم از کوچک‌ترین موقعیت‌ها استفاده کنیم ۵ «اشپیگل» مدارک جدید رو کرد/ محرومیت منچسترسیتی از حضور در لیگ قهرمانان بازمی‌گردد؟ ۶ مربی سپاهان: شرایط مطلوبی برای بازی با استقلال نداریم/ امیدوارم فردا شاهد فوتبالی پاک باشیم! ۷ بیرانوند: ویلموتس مرا برای بازی در خارج از ایران تشویق کرد/ محدودیتی برای رؤیاهایم وجود ندارد ۸ تکلیف ۲ مدافع استقلال امروز مشخص می‌شود مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: قهرمان شده‌ایم اما با تمام وجود بازی می‌کنیم/ با افتخار می‌گویم زمانی مربی نساجی بودم فنونی‌زاده: اولویت باشگاه باید حفظ بازیکنان باشد ولی هر کسی نماند به سلامت!/ دعوت از برانکو و کالدرون صورت خوشی ندارد اعلام رسمی سهمیه‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲/ سهمیه ۲+۲ ایران قطعی شد + عکس فکری: گرفتن امتیاز از قهرمان لیگ برتر برای ما خیلی مهم است/ فضای بی‌احترامی اجازه نمی‌دهد به گل‌محمدی تبریک بگویم مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: هدف دشمن به ورشکستگی کشاندن کشور است/ مناسک محرم طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود/ در کنار تحریم، جریان تحریف هم فعال است ذوالنور: احتمال حمله پهپادی و موشکی به تأسیسات نطنز منتفی است وقتی بودجه نویسان صدای منتقدان را نشنیدند/رونمایی همتی از هشدارهای گذشته درخصوص تبعات تورمی برداشت از صندوق توسعه ملی حادثه برای زره‌پوش آبی-خاکی نیروی دریایی آمریکا یک کشته و ۸مفقود بر جا گذاشت آمریکا یک نهاد و ۲ شخص حقیقی چینی را به بهانه نقض حقوق بشر تحریم کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس حضور ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خبرها آمده بود که باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتقادات رضا جباری از درویش از این بازیکن سابق شکایت کرده است.

خبرنگار آنا در این زمینه با رضا جباری تماس گرفت و نظر وی را در این خصوص جویا شد که جباری گفت: من در مجموع صحبت خاصی در مورد مدیریت باشگاه نکردم، اگر انتقادی کردم برای موفقیت پرسپولیس بوده و شخص جباری یا رضا درویش مهم نیستند بلکه موفقیت پرسپولیس مهم است. اگر انتقادی به مدیریت باشگاه شده تنها برای موفقیت پرسپولیس بوده است.

وی افزود: هیچ مطلبی به صورت شخصی برای مدیرعامل ننوشتم ولی بهتر است خودشان بگویند برای چه از من شکایت کردند. ما خصومت شخصی با یکدیگر نداریم و هر مساله ای از طرف من عنوان شده به خاطر عملکرد ایشان در باشگاه پرسپولیس بوده است.من به مساله شخصی درویش ورود نکرده ام و تهمت و افترایی هم نزدم.سپر حیدری هم در استوری های خود از پرسپولیس حمایت می کرد، الان طوری شده که اگر نقد منصفانه هم انجام بدهید متاسفانه به او بر می خورد.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد:هدف صحبت های من شخص درویش نبوده، بلکه نسبت به عملکرد ایشان در قبال باشگاه پرسپولیس و هواداران تیم مطلب نوشته و حتی در استوری هایم به این موضوع تاکید کردم که هیچ خصومت شخصی با دشمنی با آقای درویش ندارم. به زعم بنده درویش اشتباهی داشته و من هم استوری گذاشته ام. اولیت من پرسپولیس است نه شخص خودم یا رضا درویش. خودم را پرسپولیسی می دانم و همیشه پای این تیم ایستاده ام. مساله ای هم باشد پای پرسپولیس می ایستم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس