Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن دوپینگی تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت گفت: من در حال حاضر به کار بنایی مشغول هستم این در حالی‌ست که سال گذشته در بازی‌های آسیایی حضور داشتم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مصطفی ماهی بازیکن سابق فوتبال در گفت و گو با برنامه رادیویی چهار چهار دو درباره ماجرای دوپینگش اظهار داشت: سال گذشته در بازی با فجر سپاسی به علت پارگی از ناحیه زیر شکم حدود یک ماه در خانه بستری بودم؛ شب بازی فجر سپاسی با سرخ پوشان پاکدشت آمپول زدیم و دکتر تیم به همراه آقای نیک سیرت به من دارو دادند درصورتی که من اطلاعی از این داروها نداشتم و به دلیل اینکه بازیکنان اصلی این دارو را مصرف کردند من نیز آن را خوردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از مدتی مسئول دوپینگ به من تذکر داد که باید قبل از مصرف دارو سوال بپرسید و بدانید چه چیزی را مصرف می‌کنید. پس از چندین بار تماس با نیک‌سرت و پاشازاده و عدم پاسخگویی آن‌ها، پیام ارسال کردم و گفتند نگران نباشم.

این بازیکن فوتبال با اشاره به اینکه احترام زیادی برای پاشازاده قائل است، بیان کرد: با وجود مصرف قرص، شربت و آمپول هیچ تاثیری در بازی ما نداشت و سه گل هم خوردیم. چندین بار در بازی های مختلف از جمله بازی های آسیایی و لیگ برتر تست دوپینگ دادم و جواب آن منفی بود.

ماهی در پایان تصریح: چندین بار به پاشازاده پیام داده‌ام و از او درخواست کردم تا به پیام‌های من جواب دهد. من در حال حاضر به کار بنایی مشغول هستم این در حالی‌ست که سال گذشته در بازی‌های آسیایی حضور داشتم.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دوپینگ فوتبال بازی های آسیایی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با ۳ گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه ۱+۴۵ را ساخت.

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آن‌هایی که قرارداد ۴ ساله دارند، اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آن‌ها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آن‌ها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • مورد عجیب عبدالله
  • آتالانتا دارنده پرچالش‌ترین تقویم حال حاضر فوتبال اروپا
  • کاش در آخرین بازی‌ام باران بیاید تا اشک‌هایم را نبینند
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!