Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت توجه به حقوق مردم البرز به ویژه در بحث های بهداشتی و خدماتی گفت: بعضی از مناطق استان البرز گاهی تا دوازده ساعت آب ندارند و آن مقداری هم که هست کیفیت لازم را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه مکتوب نماز جمعه 10 تیر با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: بعضی از مناطق استان البرز گاهی تا دوازده ساعت آب ندارند و آن مقداری هم که هست کیفیت لازم را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: مسئله تأمین آب شرب مردم یکی از مطالبات جدی مردم البرز از مسئولان است؛ دزدی آب و کندن چاه غیرمجاز و بی آب کردن مردم و نبود آب گاهی تا دوازده ساعت از مشکلات این مردم است.

وی توضیح داد: حفظ محیط زیست و استفاده درست از آب و خاک که با توجه به سودجویی ها برخی و بی توجهی مسئولان خسارت های فراوانی به بیت المال وارد کرده است که باید نسبت به آن اقدام جدی صورت گیرد.

امام جمعه کرج تصریح کرد: لطمه زدن به محیط زیست و از بین بردن زمین های کشاورزی همچنین ساخت و سازهای غیرمجاز از جمله مسائل دیگری است که متاسفانه شاهد آن هستیم.

آیت الله حسینی همدانی مطرح کرد: آلوده ساختن محیط زیست از لحاظ شرعی حرام است هر چند این عمل از طرف دستگاه های متولی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه برای پسماندها و زباله ها باید اقدامی صورت می گرفت که نگرفته است این مطلب متوجه سیاستگذار و برنامه ریز است که در خصوص دفن زباله در حلقه دره همچنان با مسائل و مشکلات زیست محیطی روبه رو هستیم.

نماینده ولی فقیه در البرز بیان کرد: نکته دیگر استانی این است که بیمارستان امام خمینی(ره) به عنوان یکی از مجهزترین بیمارستان های استان همچنان با مشکلات متعددی روبه رو است که یکی از آن ها معوقات حقوق کارکنان آن است که در این رابطه طی شش خطبه نماز جمعه اشاره کرده ام..

آیت الله حسینی همدانی عنوان کرد: مسئولان باید در این رابطه اقدام کنند چرا که در این ایام مردم به صورت جدی به تخت بیمارستانی نیاز دارند و امکانات درمانی این بیمارستان نیاز مردم است.

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: محیط زیست در البرز انتقاد امام جمعه کرج امام جمعه کرج استان البرز حسینی همدانی محیط زیست آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد

 میثاق دست‌پاک  بیان کرد: اجرای پویش جمع‌آوری زباله و برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت هفته سلامت با شعار سلامت خانواده، مردمی‌سازی سلامت در شهر بزمان برگزار شد.
 
وی افزود: در واقع در چهارمین روز از هفته سلامت مصادف با روز جهانی زمین پاک با شعار «سرمایه‌گذاری در زمین و توسعه بازیافت و بهره‌وری سبز» اجرای پویش جمع‌آوری زباله در مدارس و برگزاری نمایشگاه نقاشی با حضور نمایندگان اداره محیط‌زیست، مرکز بهداشتی درمانی بزمان و کانون فرهنگی آموزش انجام شد.
 
سرپرست مرکز بهداشت ایرانشهر با اشاره به اهمیت و حفظ محیط‌زیست برای نسل‌های آینده، تصریح کرد: شرکت در چنین پویش‌هایی، باعث سالم نگه‌داشتن محیط‌زیست و ترویج فرهنگ حفظ آن و سلامت افراد می‌شود.
 
 وی به‌ضرورت ساماندهی و برنامه‌ریزی برای تولید زباله کمتر، کاهش مصرف ظرف پلاستیکی و نیز مدیریت پسماندها برای جلوگیری از رهاسازی زباله‌ها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • زباله‌های پلاستیکی نفس ایلام را بند آورده اند
  • کاهش مصرف پلاستیک به سلامت مردم و حفظ محیط زیست کمک می‌کند
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود
  • زباله‌های پلاستیکی یکی از مهم‌ترین آلاینده‌های محیط‌زیست