Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@14:25:43 GMT

۲ امتیاز شهرخودرو دقیقه۹۲ در گرمای آبادان دود شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۴۳۹۸

دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و شهر خودروی مشهد در هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی خاتمه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب دیدار‌های هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر صنعت نفت آبادان و شهر خودروی مشهد از ساعت ۲۱ امشب (جمعه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که به تساوی یک - یک رضایت بسنده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های این دیدار را عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۲+۹۰ از روی نقطه پنالتی برای صنعت نفت و محمد قاضی در دقیقه ۸۱ برای شهر خودرو به ثمر رساندند. این دیدار را امیر عرب‌براقی قضاوت کرد که به امید منصوری، حسین مهربان و علی طاهران از تیم شهر خودرو کارت زرد نشان داد. با این تساوی تیم شهر خودرو ۴۴ امتیازی شد و صنعت نفت آبادان نیز به امتیاز ۳۸ رسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز عرفه جمعه خونین مکه روز اهدای خون عبدالرضا امیراحمدی صنعت نفت آبادان شهرخودرو تابناک ورزشی روز عرفه جمعه خونین مکه روز اهدای خون عبدالرضا امیراحمدی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!

به گزارش “ورزش سه”، در صورتی که ملوان و ذوب‌آهن موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود شوند، جایگاه خود را در جدول بهبود خواهند بخشید. از یک سو ملوان اختلاف خود با نزدیکترین تعقیب‌کننده را به شش امتیازی افزایش می‌دهد و ذوب‌آهن نیز به رتبه ششمی امیدوار می‌شود.

نکته جالب اینکه ذوب‌آهن این هفته در مقابل استقلال قرار خواهد گرفت و در صورت کسب امتیاز سرنوشت قهرمانی را هم تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

ملوان نیز در دیدار با هوادار به دنبال کسب پیروزی خواهد بود و با کسب سه امتیاز، هوادار را دوباره در منطقه خطر قرار خواهد داد.

در این بین مهدی تارتار امید زیادی دارد تا در صورت برد مقابل هوادار، تیم تراکتور در خوزستان متوقف شود تا تیم او به رتبه سوم جدول رده‌بندی صعود کند.

ذوب‌آهن در این هفته برای حفظ جایگاه هفتمی نیاز به کسب امتیاز از استقلال دارد وگرنه حتی ممکن است تا جایگاه دهم نیز پایین برود.

دیگر خبرها

  • یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)