Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا عبداللهی، مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: موقعیت‌های‌مان را در نیمه اول تبدیل به گل نکردیم تا فوتبال ما را جریمه کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا عبداللهی پس از شکست یک بر صفر ماشین‌سازی تبریز مقابل سایپا در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی جانداری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدس می‌زدیم که سایپا در این دیدار دنبال چه چیزی خواهد بود. با تفکرات سایپا آشنایی داشتیم، اما فوتبال روی بد خودش را نشان داد و جریمه‌مان کرد. در نیمه اول می‌توانستیم گل بزنیم که نزدیم و فوتبال ما را جریمه کرد. ما باختیم و به سایپا تبریک می‌گویم.

وی در مورد وضعیت هومن افاضلی سرمربی تیم ماشین‌سازی تصریح کرد: افاضلی بعد از اینکه از بیمارستان مرخص شد، بار دیگر تست کرونا داد. مدت 15 روز از دوران قرنطینه او می‌گذرد و امروز کنار تیم بود، در صورتی که طی روزهای گذشته در تمرینات حضور نداشت و کار آماده‌سازی تیم زیر نظر من انجام شد.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در مورد اینکه ماشین‌سازان نیز به جمع تیم‌های در خطر سقوط نزدیک شده‌اند، گفت: اینکه کدام تیم سقوط خواهد کرد، نمی‌توانم درباره‌اش صحبت کنم. ماشین‌سازی سه بازی خانگی دارد و قطعاً ما نمی‌افتیم و سقوطی در کار نخواهد بود.

عبداللهی در پاسخ به این سؤال که آیا نتیجه بازی عادلانه بود یا نه، گفت: از نظر من عادلانه نبود و باید مساوی می‌شد. در وضعیتی روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم که در دیدار قبلی نیز این مدلی گل خورده بودیم. این مسئله نشان می‌دهد که مسئولیت‌مان را خوب انجام نداده‌ایم. قطعاً سعی می‌کنیم در بازی‌های بعدی تمرکز بیشتری داشته باشیم.

لیگ برتر فوتبال| پایان ناکامی‌های خودروسازان با شکست ماشین‌سازان/ سایپا در حضور اسکوچیچ به رتبه دهم رسید

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سایپا ماشین‌سازی تبریز بیشتر بخوانید... سرمربی ماشین‌سازی از بیمارستان مرخص شد/ عبور افاضلی از شرایط سخت کرونایی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سرمربی ماشین‌سازی از بیمارستان مرخص شد/ عبور افاضلی از شرایط سخت کرونایی واژه های کاربردی مرتبط سایپا ماشین‌سازی تبریز پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ نعمتی بالاتر از اسماعیلی و ژاوی، بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ شد ۲ پرسپولیس درگیر اختلافات داخلی؛ گل‌محمدی هم مشکلش با رسول‌پناه را علنی کرد ۳ اعلام رسمی سهمیه‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲/ سهمیه ۲+۲ ایران قطعی شد + عکس ۴ «اشپیگل» مدارک جدید رو کرد/ محرومیت منچسترسیتی از حضور در لیگ قهرمانان بازمی‌گردد؟ ۵ گل‌محمدی: قهرمان شده‌ایم اما با تمام وجود بازی می‌کنیم/ با افتخار می‌گویم زمانی مربی نساجی بودم ۶ سولسشایر خواهان جذب فوری سانچو شد ۷ تکلیف ۲ مدافع استقلال امروز مشخص می‌شود ۸ اعلام لیست ۲۰ نفره استقلال برای دیدار مقابل سپاهان مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: قهرمان شده‌ایم اما با تمام وجود بازی می‌کنیم/ با افتخار می‌گویم زمانی مربی نساجی بودم جدول لیگ برتر فوتبال در پایان روز نخست از هفته بیست‌وهفتم؛ فرار بزرگ سایپا و صعود موقت تراکتور به رده دوم صادقی: ماشین‌سازی به دنبال کنترل بازی و کسب یک امتیاز بود/ نمی‌بردیم اما کاشانی حمایت‌مان می‌کرد الهامی: سوت‌های مکرر و خطاهای پیکان مانع از حملات کلاسیک تراکتور شد/ به ویسی به خاطر دفاع کردن تبریک می‌گویم! مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: هدف دشمن به ورشکستگی کشاندن کشور است/ مناسک محرم طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود/ در کنار تحریم، جریان تحریف هم فعال است عراق|الکاظمی: به آمریکا گفتیم به حضور نظامی شما نیازی نداریم/ انتخابات ۶ ژوئن ۲۰۲۱ برگزار می‌شود ذوالنور: احتمال حمله پهپادی و موشکی به تأسیسات نطنز منتفی است وقتی بودجه نویسان صدای منتقدان را نشنیدند/رونمایی همتی از هشدارهای گذشته درخصوص تبعات تورمی برداشت از صندوق توسعه ملی حادثه برای زره‌پوش آبی-خاکی نیروی دریایی آمریکا یک کشته و ۸مفقود بر جا گذاشت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سایپا ماشین سازی تبریز سایپا ماشین سازی تبریز ماشین سازی تبریز فوتبال ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط

در حالی که تیم فولاد خوزستان در آستانه سقوط از لیگ برتر قرار دارد، سرمربی این تیم خواهان قرارداد سه ساله با باشگاه خوزستانی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فولاد خوزستان در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر حال و اوضاع خوبی ندارد و یکی از کاندیدای سقوط به لیگ دسته یک به شمار می‌رود. این تیم در فصل جاری چهار مرتبه مربی استخدام کرده و آخرین بار عبدالله ویسی در 26 اسفند ماه 1402 به‌عنوان سرمربی خوزستانی‌ها انتخاب شد.

مورد عجیب بازیکن فولاد؛ 7 فصل و فقط 16 دقیقه بازی

ویسی در فوتبال خوزستان شناسنامه‌دار است. او با استقلال خوزستان توانسته است به‌عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد و فصل گذشته با حفظ صنعت نفت آبادان در لیگ برتر خودش را اثبات کرد، اگر چه ابتدای این فصل اوضاع بر وفق مراد ویسی پیش نرفت. ویسی در نیم‌فصل اول نتوانست با نفت آبادان نتایج خوبی بگیرد، با این وجود او از انتخابش به‌عنوان مربی فولاد در مقطع فعلی خیلی خوشحال نیست، چرا که معتقد است وقتی حال و اوضاع تیم‌های خوزستانی خوش نیست به وی اعتماد می‌شود. این سرمربی بارها مستقیم و غیرمستقیم به این موضوع اشاره کرده است که باشگاهی مانند فولاد را با برنامه‌ای سه ساله در اختیار وی قرار بدهند تا در سال آخر به جایگاه موردنظر هواداران برساند. البته او تأکید دارد، طی سه سال نباید انتقادی از وی صورت بگیرد.

این در حالی است که فولاد ابتدا باید چالش بقا در لیگ برتر را برای خودش حل کند. بازی‌های باقیمانده این تیم خوزستانی مقابل رقبایی مانند آلومینیوم، تراکتور، استقلال و نساجی است که عملیات بقای این تیم را بسیار سخت می‌کند. به نظر می‌رسد ویسی باید ابتدا تمرکزش را در بازی‌های باقیمانده حفظ و با کارش اثبات کند که بهترین گزینه برای قرارداد بلندمدت با باشگاه خوزستانی است. قطعاً امثال این مربی ایرانی هر نتیجه‌ای کسب کنند بهتر از مربی خارجی اسپانیایی است که بدون دستاورد باعث خروج ارز از کشور می‌شوند.

نباید فراموش کرد که فولاد به گفته مدیرعاملش بالاترین سقف بودجه لیگ برتر را داشته است و براساس این بودجه توقع بهترین نتایج از آن می‌رود، تیمی که در حال حاضر قعرنشین لیگ برتر است و هواداران این تیم از ابتدای فصل گذشته با مدیران این باشگاه خوزستانی برای انتخاب مربیان اختلاف داشتند و آستانه تحمل‌شان برای فصل بعد بسیار پایین خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده