Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با نزدیک شدن به فراخوان تجمع در برابر منزل رژیم صهیونیستی، پلیس این رژیم با نصب بالون‌هایی، تحرکات معترضان را زیر نظر گرفته است.

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تشدید تدابیر امنیتی در اطراف منزل «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پی افزایش شمار معترضان خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه المیادین لبنان به نقل از این رسانه‌های شامگاه جمعه گزارش داد که پلیس رژیم صهیونیستی برای رصد تحرکات و حوادث به هنگام تجمع معترضان در اطراف منزل نتانیاهو، اقدام به نصب و استفاده از بالون‌های رصد کرده است.

بیش از دو هفته است که ساکنان ارضی اشغالی مخالف سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دست به برپایی تظاهرات علیه وی کرده و دامنه این تظاهرات به اطراف منزل او در خیابان «بالفور» کشیده شده است.

معترضان با انتقاد از عملکرد ضعیف کابینه نتانیاهو در کنترل کرونا و پرونده‌های فساد مالی او و همسرش، خواستار استعفای هرچه سریعتر او شده‌اند.

همزمان با تشدید تدابیر امنیتی در اطراف منزل نتانیاهو از تل‌آویو خبر می‌رسد که مخالفان او خود را برای حرکت به سمت خیابان بالفور آماده می‌کنند. پلیس طی شب‌های گذشته برای متفرق کردن معترضان به خشونت متوسل شده است.

در همین ارتباط، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که «یائیر نتانیاهو»، پسر نخست‌وزیر رژیم اسرائیل به دادگاه احضار شده است. بر اساس این گزارش، پسر نتانیاهو در توییتر از طرفداران پدرش خواسته در برابر خانه آن‌ها تجمع کرده و از پدرش حمایت کنند.

افزایش روزافزون معترضان و مخالفان نتانیاهو در سایه تحولات مرزهای شمالی، باعث شده است که برخی از تحلیلگران صهیونیست، اختلاف و دودستگی در جامعه صهیونیست و احزاب سیاسی فلسطین اشغالی را به، دودستگی بنی اسرائیل در تاریخ قبل از فروپاشی دولت آن‌ها در فلسطین تاریخی تشبیه کرده و در باره آن هشدار دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کرونا نتانیاهو تجمع اعتراض آمیز رژیم صهیونیستی نخست وزیر رژیم اطراف منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثر معترضان اسرائیلی مخالف حمله زمینی به رفح هستند

اکثریت شهرک نشینان معترض در اعتراضات هفتگی خواستار توافق با حماس و بازگرداندن اسرای اسرائیلی به خانه هستند. معترضان شهرک نشین معتقدند اگر اسرائیل به رفح برود، هیچ اسیری نخواهد بود که زنده بازگردد.

بسیاری از معترضان اسرائیلی خواستار کناره‌گیری نتانیاهو هستند، زیرا او را مسئول اسارت اقوامشان می‌دانند و عمدتاً او را به طولانی کردن این جنگ برای بقای سیاسی خود متهم می‌کنند.

این در حالی است که نتانیاهو تحت فشار فزاینده‌ای است. از یک سو، وزرای راست افراطی کابینه تهدید کرده‌اند که در صورت موافقت نخست‌وزیر با آتش‌بس و آزادی اسیر‌ها که به جنگ غزه پایان می‌دهد، ائتلاف او را ترک خواهند کرد. او به این ائتلاف برای بقای سیاسی خود وابسته است.

دیروز، ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی این رژیم گفت که انتظار دارد نخست وزیر به وعده‌هایی که در دیدار اخیر با او داده پایبند باشد و حمله به رفح باید اتفاق بیفتد. اگر این کار را نکند، نخست وزیر می‌داند که عواقب آن چه خواهد بود.

از سوی دیگر، نتانیاهو تحت فشار درخواست‌ها برای آزادی اسرا است. بنابراین، خواندن بین خطوط، می‌تواند به عنوان تهدیدی برای خروج بالقوه او از کابینه تلقی شود.

افرادی که نتانیاهو را می‌شناسند و حرفه سیاسی او را دنبال کرده اند خواهند گفت که اولویت او بقای سیاسی خودش است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • نتانیاهو: شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم
  • اکثر معترضان اسرائیلی مخالف حمله زمینی به رفح هستند
  • تشدید اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/ نتانیاهو تهدید شد
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد