Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ دهم مردادماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سلام خسته نباشید خدمت شما عزیزان رسیدم که بابت سهام عدالت یک ماه هست که فروختم هر جایی هم که میریم می‌گویند که به ما رفتی نداره تو را خدا پیگیری کنید ممنون میشم که صدای ما را به مسئولین برسانید.


سلام بنده اکبر احدی هستم از مشهد و در بیمارستان قائم مشهد بستری هستم.
امروز ظلم بزرگی به بنده و خانواده‌ام کرده‌اند، ولی هر جا تماس گرفتم نتوانستم حرفم بزنم و انگار که کل مجموعه بیمارستان نگهبانی و بخش جراحی قلب با هم دست به یکی کرده‌اند تا بنده رو به کشتن بدهند.
بنده موضوع رو مشکافم و توضیح بدم، ولی شما را به قسم میدم به مظلومین عالم پیگیر کار من شوید تا بیشتر از این بنده رو له نکنند.
از ساعت نه صبح قرار بوده خانمم بیاد پیش من که در بخش جراحی قلب هستم یک مقداری معطل می‌کنند و بعد خانمم می‌بیند همه رو راه دادند خیلی پیگیر نمیشه و بعد چند ساعت باز خودم زنگ زدم به نگهبانی (البته به پرستار‌ها گفتم، ولی پشت گوش انداختند) نگهبانی گفت کسی به نام همراه احدی اینجا نیست و، چون تلفن نداشت استرس هم بنده رو گرفت هم خانواده رو که می‌دانستند که خانمم بیمارستان آمده، ولی کجا هست خدا عالمه به قدری روی خانم بنده استرس وارد می‌کنند و الکی می‌گویند که اصلاً از بیمار شما خوشمان نمیاد برای همین شما رو راه نمیدیم طوری میشه که خانم بنده که تنگی نفس داشته مجبور میشن سه ساعت جایی بستری کنند و ساعت پنج به زحمت می‌آید پیش من، حالا از صبح عوض اینکه به خاطر این بی‌حرمتی نگهبان‌ها پرستاران به آن‌ها گوشزد کنند از صبح به من نه دارو داده‌اند نه فشارم گرفتند و نه آمپول‌های قلبم زدند و نه حتی یک وعده‌غذای گرم عامدانه دارند بهم ظلم می‌کنند، پنج روز شلوار زنانه تنم کرده‌اند و چندین بار ادرار ریخته روی لباسم، ولی انگار نه انگار.
به خدا صدا مو هیچ‌کس نمی‌شنود بیشتر این مشکلات و تحویل نگرفتن‌ها از جایی شروع شد که فهمیدند شرایط مالی ما خوب نیست و توانایی تسویه کامل رو نداریم از همان لحظه بنده رو مثل یک دستمال کهنه انداختند کنار.


چند ماه از شروع کرونا و درخواست‌های مکرر کارمندان، همچنان حضور و غیاب بیمارستان امام رضا مشهد که مملو از بیماران کرونایی هست به صورت اثرانگشتی انجام می‌شود این در حالی است که این دستگاه‌ها قابلیت خواندن کارت پرسنلی را نیز دارد، ولی مدیریت از فعال کردن آن امتناع می‌کنند ضمن اینکه حضور و غیاب هیئت علمی بیمارستان به‌وسیله دستگاه‌های تشخیص چهره انجام می‌شود برای شما فرستادم تا شاید با انتشار آن صدای کارمندان مظلوم و در معرض بیماری را به گوش دیگران برسانید.


من داریوش یکرنگ ۳۹ ساله از تهران دارای دو فرزند و کارگر هستم من اگر احتیاج نداشتم هیچ وقت نمی‌فروختم دیروز رفتم بانک صادرات شعبه اسلامشهر کد ۱۸۱۷ از کارمندش پرسیدم که من ۳۰ درصد سهام خود را فروختم چکاری باید انجام بدم گفتن به ما ربطی ندارد بعدش گفت من کارمند این بانک نیستم تو را به خدا یک کاری برای ما انجام بدین خواهشا خیلی گرفتاریم.


یک پیامک تخلف از طرف پلیس راهوار به ما ارسال شده در صورتی که من بچه خوزستان هندیجان و در تاریخ سال شده من از هندیجان خارج نشده‌ام و اصلا نمی‌دانم بندر کنگان کجاست ثانیاً من چند روز است گرفتار مراسم فاتحه یکی از نزدیکانم، از شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران عاجزانه تقاضا دارم از طریق پلیس راهور این موضوع را رسیدگی نمایند اگر خطا از نیرو‌های پلیس هست اصلاح نمایند و تذکر دهند و اگر افرادی سودجو سوء استفاده از این شماره پلاک، جعل پلاک کرده‌اند سریعاً اقدام نمایند و به قانون سپرده شود، من کارمند قراردادی گازم، چرا باید مبالغ اعلام شده را پرداخت نمایم ممنونم.


بی‌زحمت در مورد بسته‌های اینترنتی که این‌همه گران کردن هم پیگیر بشوید والا جناب وزیر خودش رو زده به کوچه علی چپ.


اگر واقعاً رسانه ملی هستید و صدای ما رو می‌شنوید لطفاً کمک کنید و صدای ما رو به مسئولان ذی‌ربط برسانید همه کسایی که خودروی شاهین ثبت‌نام کردند بعد از اینک پول رو واریز کردند ازجمله خود من پس از تکمیل وجه متوجه شدیم که به جای نسخه فول آپشن و اصلی که داخل تیزر‌های رسمی خود وبسایت شرکت سایپاست می‌خواهند نسخه‌ی s شاهین که هیچ اپشن و کیفیتی نسبت به تیزر‌های تبلیغاتی ندارد تحویلمان بدن و ما الآن که دیگ پول واریز کردیم دستمان به هیچ جایی بند نیست و کسیم نیست که صدای ما را بشنود و این کلاه‌برداری آشکار سایپا رو بازنشر بده و حق ماهارو بگیره اگر واقعاً خودتون را رسانه ملی میدانید و می‌خواهید کمک حال مردم باشید لطفاً یک کاری بکنید که ما حق خودمان را بگیریم نه چیزی بیشتر و نه کمتر


سلام سوژه خبری‌مان اینِ که سازمان سنجش به دروغ می‌گویند که پروتکل‌های بهداشتی به درستی اجرا شده بابا تو رو خدا رحم کنید به ما چرا دسته‌جمعی میخوان مارو به کشتن بدهند خانواده هامون داغدار بشن تا کی این وضع هست.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه خبرنگاران بنده رو صدای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش قیمت شاهین در بازار

فرارو- قیمت شاهین دنده‌ای و شاهین اتوماتیک امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت به‌ترتیب ۱۵ و ۱۰ میلیون نسبت به دیروز کاهش پیدا کرده است.

قیمت شاهین دنده‌ای در بازار آزاد امروز ۷۶۵ میلیون تومان است و خرید شاهین اتوماتیک ۸۶۵ میلیون تومان آب می‌خورد. کوییک SR نیز که افت قیمت پنج میلیونی را تجربه می‌کند، به‌طور متوسط ۴۵۵ میلیون تومان به خریداران پیشنهاد می‌شود.

اطلس G اما برخلاف روند امروز بازار، حول‌وحوش ۵۹۵ میلیون تومان فروخته می‌شود که به‌معنی افزایش پنج میلیونی درقیاس با دیروز است. قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز خودروهای سایپا

مدل چهارم اردیبهشت پنجم اردیبهشت
پراید 151 تیپ DA مدل 1403

340 میلیون تومان

340 میلیون تومان

تیبا صندوقدار مدل 1401

397 میلیون تومان

397 میلیون تومان

تیبا هاچبک مدل 1401

402 میلیون تومان

402 میلیون تومان

ساینا S دنده‌ای مدل 1403

445 میلیون تومان

445 میلیون تومان

کوئیک GX مدل 1403

445 میلیون تومان

445 میلیون تومان

کوئیک SR دنده‌ای مدل 1403

460 میلیون تومان

455 میلیون تومان

اطلس مدل 1403

585 میلیون تومان

595 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 2

یک میلیارد و 740 میلیون تومان

یک میلیارد و 740 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 3

یک میلیارد و 950 میلیون تومان

یک میلیارد و 950 میلیون تومان

شاهین دنده‌ای مدل 1403

780 میلیون تومان

765 میلیون تومان

شاهین اتوماتیک مدل 1403

875 میلیون تومان

865 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش قیمت شاهین در بازار
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد