Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@16:41:00 GMT

ابتکارات رادیو تهران!

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۴۷۸۰

ابتکارات رادیو تهران!

روزنامه وزین و آبرومند پارس شیراز انعکاس تصمیمات اخیر رادیو تهران را در استان‌ها و شهرستان‌ها به ‌شرح زیر تشریح می‌نماید.

 در وقتی ‌که ملت ایران در انتظار وصول خبر تخلیه کامل کشور از قوای بیگانگان و حل قضایای آذربایجان دقیقه شمار گوش به رادیو دارد، نه تنها خبری در این خصوص به ‌مردم نمی‌دهند (و بایستی از رادیوهای ممالک بیگانه کسب‌ خبر کرد) بلکه با یک ابتکار لوس و خنکی مشغول نشر آگهی‌های سلمانی‌ها و حمامی‌های تهران می‌شود!
اینجا تهران، بنگاه خبرپراکنی رادیو ایران، خانم‌ها: سرخود را فر شش ماهه بزنید، اگر می‌خواهید به بهترین طرزی موهای شما «فریزه» شود به خیابان لاله زار مغازه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. رجوع نمایید.
اینجا رادیو تهران: اگر می‌خواهید ناخن‌های شما با آخرین فرم پاریس مانیکور شود، به مغازه آرایشگری... در خیابان... مراجعه فرمایید! انصاف بدهید در این وقت که ملت ایران درگیراشغال قوای شوروی و بلوای حزب دموکرات آذربایجان و چشم ‌به‌ راه وصول اخبار آزادی کشور از دست اجنبی‌تر از اجنبی‌هاست، محیط مسخره تهران چطور خود را مشغول مهمل‌بافی کرده؟! مثل این ‌است که درمملکت هیچ انقلاب و اضطرابی نیست و تمام کارها اصلاح شده و فقط تعمیم فر شش ماهه و مانیکور ناخن‌ها و آرایش باقی مانده که باید فوری اصلاح شود! رادیو برای پخش اخبار در داخله و خارجه کشور است نه برای تفریح و نشر آگهی‌های کسبه تهران، مگر می‌شود از خارجه و شهرهای داخله هم برای آرایش سر و صورت به ‌تهران بیایند؟! اگر هم برای اطلاع مردم است که همان انتشار آگهی‌ها در جراید کافیست وقتی‌ که ما و همه فریاد می‌زنیم که تمام خرابی‌های کشور به‌واسطه بی‌نظمی مرکز و بی‌علاقه بودن تهران به‌ سایر شهرهای ایران است، بی‌جهت و سبب نیست.
روزنامه کوشش- شنبه 6 خرداد 1325

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در تهران و این مناطق تا جمعه | شدت بارش‌ها در ۲ استان ؛ هوا سردتر می‌شود | سامانه بارشی جدید در راه ایران

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) و فردا (پنجشنبه) در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران و سمنان، دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های فارس و کرمان، مرکز و شرق کشور رگبار و رعد و برق، کاهش نسبی دما، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گرد و خاک رخ می‌دهد.

پنجشنبه شدت بارش در استان‌های مازندران و خراسان رضوی بوده و در این روز کاهش محسوس دما برای شمال شرق به ویژه خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

جمعه برای شمال غرب، سواحل دریای خزر، برخی نقاط شمال شرق و ارتفاعات البرز رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

شنبه برای غالب مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور برای شمال غرب، غرب، سواحل غربی دریای خزر و همچنین دامنه و ارتفاعات استان‌های تهران و البرز رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا شنبه در شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک انتظار می‌رود.

از بعدازظهر چهارشنبه تا جمعه مرکز و شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

کد خبر 850261 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • همراهی رادیو فرهنگ با نمایشگاه کتاب تهران
  • تداوم بارش‌ها در تهران و این مناطق تا جمعه | شدت بارش‌ها در ۲ استان ؛ هوا سردتر می‌شود | سامانه بارشی جدید در راه ایران
  • رویداد اکسپو ایران و دفع ۶۰۰ تاجر به دلیل کمبود هتل در تهران
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه‌آهن تهران عبور کرد
  • عبور محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه تهران
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • عبور محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه آهن تهران