Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@04:09:35 GMT

آسانسور و آبگرمکن دیواری چند درصد گران شد؟

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۴۸۲۵

مرکز آمار ایران متوسط قیمت نهاده‌های ساختمانی منتخب شهر تهران در بهار ۹۹ را منتشر کرد.

به گزارش مهر، بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، متوسط قیمت نهاده‌های ساختمانی در بهار امسال در همه اقلام به جز قوطی زیر کلید و پریز، با افزایش مواجه بود.

در بین نهاده‌های ساختمانی منتخب، متوسط قیمت هر عدد قوطی زیر کلید به ٩٦٥٨ ریال رسید که با ٢ درصد کاهش، نسبت به فصل قبل تنها قلم کاهشی در بین تمامی اقلام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییرات نسبت به فصل قبل (زمستان ۹۸)

در فصل بهار سال ١٣٩٩ متوسط قیمت هر متر سیم برق ١×١ میلیمتر به ١٨٥٧٩ ریال رسید که با ٥٩.۸ درصد افزایش نسبت به فصل قبل بیشترین افزایش را در بین نهاده‌های ساختمانی منتخب داشته است.

در همین فصل، متوسط قیمت هر عدد سرپیچ معمولی به ٣٩٦٣٢ ریال بوده است که با ٤٠.٨ درصد افزایش رتبه بعدی بیشترین افزایش را داشته است.

متوسط قیمت یک دستگاه آسانسور نیز به ١٣٦٤٩٧٣٧٨٩ ریال رسید که با ٣٩.٨ درصد افزایش نسبت به فصل قبل رتبه سوم افزایش در متوسط قیمت را داشته است.

در بین نهاده‌های ساختمانی منتخب، متوسط قیمت هر کیسه ٥٠ کیلویی سیمان پرتلند پاکتی به ١٤٦٣٥٠ ریال رسید که با ۱.۷ درصد کمترین افزایش، نسبت به فصل قبل را داشته است.

در همین فصل متوسط قیمت هر کیلوگرم صفحه ستون ١٠١٦٥٠ ریال بوده است که با ٤ درصد افزایش در رتبه بعدی کمترین افزایش متوسط قیمت قرار گرفته است.

متوسط قیمت هر رول ده متری ایزوگام نیز برابر١٨٣٤٠٠٠ ریال بوده است که با ۴.۹ درصد افزایش، رتبه سوم کمترین درصد افزایش را داشته است.

در بین نهاده‌های ساختمانی منتخب، متوسط قیمت هر عدد قوطی زیر کلید به ٩٦٥٨ ریال رسید که با٢ درصد کاهش، نسبت به فصل قبل تنها قلم کاهشی در بین تمامی اقلام بوده است.

تغییرات نسبت به فصل مشابه سال قبل (بهار ۹۸)

در فصل بهار سال ١٣٩٩ متوسط قیمت یک دستگاه آسانسور به ١٣٦٤٩٧٣٧٨٩ ریال رسید که با ۸۱.۸ درصد افزایش نسبت به فصل مشابه سال قبل بیشترین افزایش را در بین نهاده‌های ساختمانی منتخب داشته است.

در همین فصل متوسط قیمت هر دستگاه آبگرمکن دیواری ١٢١٧٣٦٨٤ ریال بوده است که با ٧١ درصد افزایش رتبه بعدی بیشترین افزایش را داشته است.

متوسط قیمت هر کیلوگرم صفحه ستون نیز به ١٠١٦٥٠ ریال رسید که با ٦٣.٢ درصد افزایش نسبت به فصل مشابه سال قبل رتبه سوم بیشترین افزایش در متوسط قیمت را داشته است.

در بین نهاده‌های ساختمانی منتخب، متوسط قیمت هر متر سیم برق ۱.۵×١ میلیمتر به ١٦١٦٣ ریال رسید که با ٤٥.٧ درصد کاهش، نسبت به فصل مشابه سال قبل بیشترین کاهش قیمت را داشته است.

در همین فصل متوسط قیمت دستمزد ماهیانه هر ٨ ساعت کار در ٢٦ روز کاری مهندس عمران به ٥٩٨٧١٢٥٠ ریال رسید که با ٤٤.٧ درصد کاهش در رتبه بعدی بیشترین کاهش متوسط قیمت قرار گرفته است.

متوسط قیمت هر متر سیم برق ١×١ میلیمتر نیز برابر ١٨٥٧٩ ریال بوده است که با ۲۱.۶ درصد کاهش، رتبه سوم بیشترین درصد کاهش را داشته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز عرفه جمعه خونین مکه روز اهدای خون عبدالرضا امیراحمدی آبگرمکن آسانسور مرکز آمار روز عرفه جمعه خونین مکه روز اهدای خون عبدالرضا امیراحمدی نسبت به فصل مشابه سال قبل درصد افزایش نسبت به فصل ریال بوده بیشترین افزایش نسبت به فصل قبل ریال رسید متوسط قیمت همین فصل رتبه بعدی درصد کاهش رتبه سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است

سخنگوی دولت در نشست خبری: ارز تخصیصی به حوزه کالاهای اساسی ۲۸۵۰۰ تومان است لذا گران فروشی هایی که در بازار به بهانه های دیگر صورت گرفته است مصداق تخلف گران فروشی است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی
  • رتبه ۲۸ استان یزد در میزان بارندگی در کشور
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳