Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و المپیک لیون در چارچوب فینال جام اتحادیه فرانسه به مصاف هم رفتند.

تلاش ۲ تیم در وقت‌های قانونی بازی ثمری نداشت و کار به وقت‌های اضافی کشید. حساس‌ترین صحنه در ۹۰ دقیقه بازی در اواخر نیمه دوم به وجود آمد که آنتونی لوپز (دروازه بان المپیک لیون) ضربه سر تماشایی نیمار را راهی کرنر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقت‌های اضافی این بازی هم کم افت و خیز دنبال شد و تلاش تیم‌ها در گلزنی نتیجه‌ای نداشت تا ضیافت پنالتی‌ها قهرمان این دوره از مسابقات را مشخص کند. مهم‌ترین اتفاق در وقت‌های اضافه اخراج رافائل، بازیکن تیم المپیک لیون در دقیقه ۱۱۹ بود. او پس از خطا بر روی آنخل دیماریا با کارت قرمز جریمه شد.

در ضربات پنالتی تیم پاری سن ژرمن موفق شد با برتری ۶ بر ۵ المپیک لیون را شکست دهد و به مقام قهرمانی جام اتحادیه فرانسه برسد. دیماریا، وراتی، پارادس، آندره هررا، نیمار و ساربیا تمامی پنالتی‌های پارسی‌ها را تبدیل به گل کردند. اندرسن، اکامبی، کاکوئرت، مندس و آئوآر هم پنالتی‌های لیونی‌ها را تبدیل به گل کردند، اما ترائوره با از دست دادن ضربه پنالتی خود حکم قهرمانی پاریسی‌ها را امضا کرد.

تیم پاری سن ژرمن با هدایت توماس توخل توانست سومین مقام قهرمانی در رقابت‌های داخلی کشور فرانسه را بدست آورد. پاریسی‌ها در این فصل قهرمان لیگ فرانسه (لوشامپیونه)، جام حذفی و جام اتحادیه شدند.

بیشتر بخوانید:

ترکیب تیم‌های پاری سن ژرمن و المپیک لیون مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش پاری سن ژرمن جام اتحادیه فرانسه پاری سن ژرمن المپیک لیون پنالتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!

در اولین بازی از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بایرن‌مونیخ در ورزشگاه آلیانز آره‌نا میزبان رئال مادرید بود و جدال دو تیم در نهایت با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، بایرن‌مونیخ مقابل دیدگان هوادارانش نمایش بهتری در این بازی نسبت به مادریدی‌ها داشت اما اولین بازی از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

شاگردان توخل بازی را خوب شروع کردند اما برخلاف جریان بازی وینیسیوس روی پاس خط‌شکن کروس دروازه نویر را گشود و آلیانز آره‌نا را غرق در سکوت کرد و نیمه اول با پیروزی شاگردان آنچلوتی به پایان رسید.

اما در نیمه دوم توخل با تغییرات تاکتیکی خودش ورق بازی را برگرداند ابتدا با شلیک بی‌نقص سانه گل تساوی را به ثمر رساندند و چند دقیقه بعد موسیالا از واسکز پنالتی گرفت و هری‌ کین، شاهزاده انگلیسی مونیخی‌ها گل برتری را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و پس از تعویض‌های کارلتو جریان بازی به نفع کهکشانی‌ها برگشت و رودریگو شب فاجعه‌بار کیم مین جائه را تکمیل کرد و از او پنالتی گرفت. وینیسیوس جونیور پشت ضربه پنالتی ایستاد و با تسلیم کردن نویر گل تساوی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد و سرنوشت صعود به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

وینیسیوس جونیور با بریس مقابل نویر عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • گل نیکلاس فولکروگ به پاری سن ژرمن (دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن)
  • درگیری شدید بین تظاهرکنندگان و پلیس در فرانسه+ فیلم
  • جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد