Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@02:43:27 GMT

حادثه ریزش آوار در تبریز باعث مصدومیت ۳ کرگر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۵۰۹۱

صراط: وحید شادی‌نیا گفت: بعد از ظهر امروز با گزارش وقوع حادثه آوار در ساختمان در حال تخریبی در خیابان شهید رنجبر و گرفتاری شدن کارگران در زیر آوار، آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و عملیات امدادرسانی را انجام دادند.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز نیز در این خصوص گفت: در این حادثه ساختمان مستهلک به هنگام تخریب دچار ریزش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زبر دست افزود: ۲ کارگر در این حادثه آسیب جدی ندیدند، ولی کارگر دیگر در زیر آوار گرفتار و بر اثر سنگینی آوار دچار تنگی نفس شدید شده بود که تیم اعزامی با رعایت اصول ایمنی و امداد و نجات در عملیات آوار به کارگر دست یافته و با نصب دستگاه تنفسی او را نجات دادند.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از رها سازی کارگر مصدوم، وی را برای مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حوادث ریزش آوار تبریز صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یک بازیکن فوتبال ذوب آهن و دو تماشاگر تراکتور توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی افزود: در جریان مسابقه فوتبال دو تیم ذوب آهن و تراکتور تبریز بازیکن گرجستانی ذوب آهن بدلیل ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تراکتور خبر داد و افزود: مرد ۴۷ ساله بدلیل عارضه قلبی ومرد ۳۵ ساله بدلیل هیجانات تحت مراقبتهای درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و شهید مدنی منتقل شدند.

کد خبر 6089547

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل