Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رضا ملک‌محمدی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آماده سازی تیراندازان برای المپیک افزود: در حال حاضر ۶ تیرانداز المپیکی داریم و هدف اصلی آماده‌سازی و افزایش شانس مدال‌آوری آنها است، بنابراین مانند قبل باید دنبال برگزاری اردو به ویژه اردوهای مشترک و شرکت در مسابقات بین‌المللی و دوستانه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  البته برگزاری اردوهای مشترک در کشورهای مجاور همچون ارمنستان، جمهوری آذربایجان، ترکیه وحتی بلاروس نیز از دیگر گزینه‌های مورد توجه فدراسیون است و در حال مذاکره با این کشورها نیز هستیم.

دبیر فدراسیون تیراندازی با اشاره به اینکه تیراندازان برای رسیدن به اوج و حضور در المپیک نیاز به حداقل چندین میلیون فشنگ دارند، گفت: با همکاری و مشارکت مسوولین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، موانع موجود برای خرید فشنگ با کیفیت خارجی برداشته شده و تلاش می‌کنیم بزودی فشنگ مورد نیاز تیراندازان المپیکی را خریداری و در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

وی با بیان اینکه به طور قطع فشنگ‌های خریداری شده به اندازه ‌ی نیست که تیراندازان سایر کشورها در تمرینات استفاده می‌کنند، افزود: تلاش داریم که ورزشکاران المپیکی،  فشنگ کافی و تست شده برای تمرین تا آغاز بازی‌های المپیک توکیو در اختیار داشته باشند.

دبیر فدراسیون تیراندازی همچنین در خصوص لیگ اهداف پروازی گفت:  نزدیک به ۱۰ باشگاه صاحب نام  برای شرکت در لیگ تیراندازی اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: این تصور که ما در سال المپیکی به جای توجه به  تفنگ و تپانچه و آماده‌سازی المپین‌ها، هزینه اضافی می‌تراشیم از اساس نادرست است زیرا فدراسیون قرار نیست در این رشته هزینه خاصی کند،  بلکه شرایط را برای حامیان مالی  علاقمند به این رشته فراهم می‌کند.

ملک محمدی خاطرنشان کرد:  در سال المپیک هستیم اما نمی‌توانیم از تیراندازی با اهداف پروازی نیز غافل شویم زیرا تیراندازان زیادی در کشور به این رشته علاقمند هستند و برای تهیه تجهیزات بیش از ۴۰۰ میلیون تومان هزینه کرده‌اند.

این مسوول ورزشی  اضافه کرد: تعداد زیادی از تیراندازان در کشور تجهیزات و سلاح و فشنگ مورد نیاز را تهیه و در حال تمرین هستند و ما با تبلیغات و ایجاد انگیزه، این افراد را به جای تمایل به شکار، به سمت یک رشته المپیکی و پر افتخار آورده‌ایم، بنابراین باید شرایط را برای یک رقابت خوب فراهم کنیم.

وی گفت: از سوی دیگر با توجه به اینکه تمرینات و مسابقات رشته اهداف پروازی در فضای باز برگزار می‌شود و فاصله هر خط با وجود کرونا ۲ متر است، مشکلی برای ورزشکاران ایجاد نمی‌شود.

دبیر فدراسیون تیراندازی در بخش دیگری و در خصوص تمرینات تیم ملی نیز اظهار داشت: پیش از هر چیز سلامت ورزشکاران در اولویت است و به همین منظور در تمام مدت برگزاری جلسات تمرینی آنها به صورت روزانه سالن‌ها و خطوط تیراندازی ضد عفونی و گندزدایی می شوند.

برچسب‌ها المپیک توکیو فدراسیون تیراندازی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی در روزهای کرونایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: المپیک توکیو فدراسیون تیراندازی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح المپیک توکیو فدراسیون تیراندازی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح فدراسیون تیراندازی دبیر فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران

نشست مشترک مسئولان فدراسیون دوومیدانی با دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلسه مسئولان فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار و مقرر شد که این کمیته از روند برگزاری منظم اردوهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

در این نشست که  مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی حضور داشتند، مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال 1403 کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب‌تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی از سوی  کمیته المپیک جهت کسب سهمیه و حضور موفق در بازی‌های المپیک  صورت بگیرد.

مطیعی: وزارت ورزش دخالتی در انتخابات دوومیدانی ندارد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست