Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت. تاریخ انتشار: 08:48 - 11 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۵۰۹

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با میزان به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت و گفت: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب امروز و فردا در برخی مناطق آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، غرب مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی، کرمان، هرمزگان، شرق و جنوب فارس و جنوب سیستان بلوچستان رگبار باران همراه رعد و برق در کنار وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در روز دوشنبه و سه شنبه هم با نفوذ جریان‌های شمالی از سوی دریای خزر، استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات البرز، شمال آذربایجان شرقی با بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش شدید باد روبه‌رو می‌شوند.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: در طول هفته با کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای هوا روبه‌رو خواهیم بود که هوا خنک‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه دریای خزر در هفته جاری مواج خواهد شد، تصریح کرد: چهارشنبه سواحل دریای خزر و ارتفاعات خراسان شمالی بارش‌های پراکنده دارند و در باقی مناطق با جوی پایدار را پیش‌بینی می‌کنیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: از اواخر وقت روز یکشنبه تا پایان هفته در شرق و جنوب شرق به ویژه در منطقه زابل با وزش شدید باد روبه‌رو خواهیم بود که این مساله با خیزش گرد و خاک همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: هشدار هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران همراه با رعدوبرق

وی با بیان اینکه امروز شرق خلیج فارس مواج می‌شود، تصریح کرد: تهران بعدازظهر امروز با آسمانی کمی تا نیمه ابری روبه‌روست و احتمال رعد وبرق و بارش پراکنده را امشب هم خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه تهران در هفته آتی با کاهش جزیی دما روبه‌رو خواهد بود، خاطرنشان کرد: بیشینه دما امروز به ۳۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی هواشناسی تهران کارشناس سازمان هواشناسی روبه رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به استان کرمانشاه گفت: باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، با تداوم شرایط پایدار در منطقه، طی امروز و فردا (یکشنبه) پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای نسبتاً قوی و ناپایدار از اواسط روز دوشنبه تا پایان هفته، جو منطقه را تحت تأثیر گرفته به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه مذکور که در روزهای دوشنبه و سه شنبه، بارش‌هایی غالباً به صورت رگبارهای بهاری و بیشتر برای نواحی غربی و جنوبی استان در پی خواهد داشت.

زورآوند ادامه داد: این سامانه از روز چهارشنبه تقویت می‌شود و به تدریج سبب گسترش بارندگی به همه نقاط استان خواهد شد.

وی گفت: دمای روزانه هوا تا روز دوشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت و از روز سه شنبه تا پایان هفته به تدریج و به شکلی محسوس کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر 748445

دیگر خبرها

  • باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی
  • جوی پایدار برای آسمان استان قزوین
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران
  • امروز و فردا این استان‌ها بارندگی دارند | صدور هشدار زرد هواشناسی + جزئیات