Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان از حمایت بانک صادرات ایران در تامین مالی و اجرای برنامه‌های راهبردی این مجتمع قدردانی کرد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز کسری غفوری با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل بانک صادرات ایران از حمایت این بانک نسبت به برنامه‌های راهبردی و تسهیل امور مرتبط با شرکت مجتمع فولاد خراسان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در این نامه خطاب به حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران نوشت:

«حضور و همراهی کارساز نظام بانکی در کنار تلاشگران تولید و خودکفایی مایه دلگرمی مردان و زنان سخت‌کوش جبهه صنعت و اقتصاد کشور است. در این میان همراهی ارزنده جنابعالی و بانک خوش‌نام صادرات ایران در تامین مالی و حمایت از برنامه‌های راهبردی صنایع به عنوان سرمایه‌های ملی، به ویژه مجتمع فولاد خراسان شایسته قدرشناسی است. طبعاً در شرایط امروز که شیوع ویروس کووید ١٩ به عنوان مشکلی عمومی بر دغدغه‌های صنایع افزوده است، ضرورت و ارج این همراهی دوچندان است.

بر خود لازم می‌دانم از همراهی‌های همیشگی جنابعالی و خدمت‌گزاران صدیق و تلاش‌گر بانک صادرات ایران با مجموعه صنایع در تداوم کسب و کارها، به ویژه تسهیل امور مرتبط با مجتمع فولاد خراسان، قدردانی کرده و از جوار بارگاه سراسر نور حضرت ‌ثامن‌الحجج امام رضا (ع) دوام توفیقات‌تان را از درگاه احدیت مسألت نمایم».

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک صادرات پول نیوز شرکت فولاد خراسان نظام بانکی تسهیلات مجتمع فولاد خراسان بانک صادرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه عجیب ویسی!

به گزارش "ورزش سه"، بهرام رضاییان در گفت و گو با سایت باشگاه فولاد خوزستان، با اشاره به شرایط این تیم قبل از دیدار با تراکتور تبریز بیان کرد: پیش از هر چیز باید از حمایت و همراهی مردم شریف خوزستان، هواداران فهیم فولاد، پیشکسوتان ارزنده و همه دلسوزان فوتبال استان در روزهای گذشته تشکر ویژه‌ای داشته باشم‌؛ به راستی که سرمایه‌های اصلی فولاد خوزستان همین عزیزان هستند و جای قدردانی دارد که درهر شرایطی تیم را تنها نمی‌گذارند. شکی نیست اعضای کادرفنی و بازیکنان فولاد هم با درک شرایط تمام توان خود را برای خوشحال کردن مردم خوزستان در هفته های پایانی لیگ برتر به کار خواهند گرفت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره جریمه سنگینی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای عبدالله ویسی سرمربی فولاد در نظر گرفته، عنوان کرد: ما ضمن تمکین از قانون، از احقاق حقوق قانونی خود کوتاه نخواهیم آمد.

وی افزود: همانطور که مستحضر هستید، چند ساعت بیشتر تا بازی حساس فولاد مقابل تراکتور باقی نمانده و در چنین شرایطی پرداختن به موضوعات این چنینی جایز نیست؛ هرچند که اعتقاد داریم صحبت‌هایی که آقای ویسی انجام داده، جز برای نظارت بیشتر در راستای جاری شدن عدالت در هفته‌های پایانی لیگ برتر نبوده و ایشان قصد بی‌احترامی و اهانت به هیچ نهاد و شخصی را نداشته است. با این حال در موقع مناسب و از طریق مجاری قانونی پیگیر خواهیم بود تا خدای نکرده حقی از هیچ کدام از ارکان باشگاه فولاد خوزستان ضایع نشود.

رضاییان در پایان گفت: ما باید تلاش کنیم تا در مقطع کنونی هیچ مسئله‌ای آرامش اعضای تیم فولاد خوزستان را بر هم نزند و بتوانیم در فضای همدلی و اتحاد به نتایج دلخواه در ۵ هفته پایانی لیگ برتر دست پیدا کنیم تا موجبات خوشحالی و سربلندی مردم شریف خوزستان را فراهم آوریم.

دیگر خبرها

  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه عجیب ویسی!
  • آخرین تلاش‌های دلار تلگرامی برای حفظ حمایت ۶۰
  • فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی ایران
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ شد
  • دولت برای تصویب لایحه حمایت مادی و معنوی پرستاران اقدام کند
  • قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر