Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتماد آنلاین، حمید بقایی یکی از نزدیک‌ترین چهره‌ها به محمود احمدی‌نژاد و معاون دولت‌های نهم و دهم این روزها درست به اندازه رئیس دولت مهرورزان جنجال‌آفرین است.

روزی وکیلش شایعات منتشر شده درباره سفر او به خارج کشور را تکذیب می‌کند و روز دیگر او به‌ دلیل انتشار همان مطالب در روزنامه‌ای اصلاح‌طلب درحالی به دفتر آن روزنامه هجوم می‌برد که همزمان یاران مجازی‌اش علیه خبرنگاران و منتقدان این اقدام، قشون‌کشی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینها اما تنها بخشی از حواشی پیرامون بقایی است.

او که حالا با توجه به حکم محکومیتش باید در زندان روزگار بگذراند به ‌دلیل مشکلات جسمی و روانی خارج از زندان است و حالا در شرایطی وکیلش خبر از بستری شدن دوباره او می‌دهد که چند و چون ماجرا و جزییات این مساله اعلام نشده است؛ همچون ماجرای بستری شدنش در سال ۹۸ که درنهایت مشخص نشد کی و چگونه موجبات مرخصی‌اش را فراهم آورد.

ماجرا از آن قرار است که مهران عبدالله‌پور، وکیل مدافع حمید بقایی پنجشنبه در اظهاراتی که پایگاه خبری تحلیلی انصاف نیوز آن را منتشر کرد، خبر از بستری شدن موکلش داد و درباره چرایی این مهم گفت که «آقای بقایی به علت بیماری اعصابی که دارد و به ‌دلیل حاد شدن مشکلات عصبی در مدت یکی، دو هفته اخیر از روز گذشته در یکی از بیمارستان‌های اعصاب تهران بستری شد و هنوز مشخص نیست چه زمانی از بیمارستان مرخص شود.» پس از عبدالله‌پور نوبت به احمدرضا بقایی، فرزند حمید بقایی رسید تا پس از مدت‌ها به توییتر بازگشته و با انتشار تصویری از پدرش در تخت بیمارستان بنویسد:«پدرم براثر فشار عصبی دیگر بار در بیمارستان بستری شده است. در این روز عرفه و روز شهادت حضرت مسلم‌بن‌عقیل برای همه مظلومان و بیماران به‌ویژه پدر عزیزم دعا کنید.»

همین خبر کوتاه و البته بدون جزییات تکمیلی کافی بود تا موجی از واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی ایجاد شود و حامیان نه چندان کم ‌تعداد احمدی‌نژاد را که مدت‌هاست به انتقاد از قوه قضاییه جمهوری اسلامی می‌پردازند، بار دیگر به ‌سوی گلایه از سیاست‌های این نهاد انتصابی در جمهوری اسلامی بسیج کند. در این میان اما اصلاح‌طلبان نیز به ‌جای سکوت در قبال بستری شدن بقایی در بیمارستان یا یادآوری اقدامات او علیه این جریان سیاسی و فعالانش برای او آرزوی سلامتی کردند؛ چنانکه عبدالله مومنی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر در همین رابطه با انتقاد از برخی افراد که با تیترها و مطالب توهین‌آمیز به استقبال خبر بستری شدن معاون احمدی‌نژاد رفته بودند، نوشت:«آنچه مایه شگفتی و اندوه است، برخی به نام اصلاح‌طلب؛ با الحاق «روانی» به مصاحبه وکیل به ‌دنبال تحقیر ایشان(بقایی) بوده و تصریحا شادمانی خود را اعلام کردند؟! مصلح کسی است که از رنج و مرارت هیچ انسانی خشنود نشود.»

در همین زمینه:

بقایی به دلیل بیماری اعصاب بستری شد | توییت پسر معاون احمدی‌نژاد درباره پدرش برائت معاون احمدی نژاد در مورد سکه‌ها و کارت‌های ‌هدیه | باقی اتهامات در هاله‌ای از ابهام ماجرای حضور معاون احمدی نژاد در «شرق» | واکنش مدیرمسئول روزنامه شرق به رفتار حمید بقایی ماجرای شایعه فرار از کشور معاون احمدی‌نژاد کد خبر 536158 برچسب‌ها احمدی نژاد حمید بقایی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: احمدی نژاد حمید بقایی معاون احمدی نژاد حمید بقایی بستری شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ۵، از مصدومیت سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال و عدم توقف کار با وجود آسیب‌دیدگی او نوشت.
 
آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت:  قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.
 
چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…
 
قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…
 
یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس