Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی بر همراهی و تعامل دستگاه های اجرایی برای توسعه زیرساخت‌های شهری در ماژان تأکید کرد.

محمدصادق معتمدیان، جمعه 10 مرداد به منظور بازدید از وضعیت شهر تازه تأسیس ماژان به این منطقه رفته و در بدو ورود به بررسی میدانی شرایط و امکانات موجود پرداخت.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، وی سپس در جلسه‌ای تخصصی با حضور فرماندار خوسف، بخشدار ماژان و جمعی از مدیران شهرستان، بر رفع کاستی ها و ارتقاء امکانات موجود تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکمیل روشنایی معابر سطح شهر ماژان و به ویژه آیلند ورودی شهر، از جمله مصوبات این جلسه بود که به شرکت توزیع نیروی برق و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای واگذار شد.

احداث پارک برابر طرح هادی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نیز توسعه فضای سبز شهری و تأکید بر کاشت گونه های گیاهی متنوع و متناسب با اقلیم منطقه از دیگر مصوبات این جلسه بود.

تخصیص سهمیه ویژه از پروژه مسکن شهری نیز در ردیف مصوبات این جلسه بود که با قید دو شرط به تصویب رسید، لازم است در واگذاری واحدها به افراد متقاضی کارشناسی‌های لازم صورت گیرد تا این ظرفیت به مهاجرت از روستاها نینجامد و افرادی که واحدها را تحویل می‌گیرند شرط سکونت در شهر را داشته باشند.

اختصاص سهمیه ویژه سیمان به این منظور که پس از تأسیس شهرداری در پروژه های شهری استفاده شود و نیز  تسریع در روند اجرای زیرساخت‌های آب و برق و گاز در شهرک جدید ماژان توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان، بهسازی و جدول گذاری معابر و... از جمله مصوبات این جلسه بود.

تکمیل راه ارتباطی عیلکی به روبیات نیز که می‌تواند به توسعه صنعت گردشگری منطقه کمک کند و مسیر دسترسی مرکز بخش به مرکز استان را کوتاه‌تر کند و همچنین تکمیل جاده مزار شاه سلیمان علی نیز در شمار مصوبات این جلسه بود که اعتبار ویژه گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خوسف مصوبات این جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۷۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، 

دیگر خبرها

  • لزوم همراهی علم و عمل در رشته‌های روانشناسی و مشاوره
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند