Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:11:27 GMT

مصرف برق مشترکان بروجردی به ۱۴۴ مگاوات رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۷۲۱۳

مصرف برق مشترکان بروجردی به ۱۴۴ مگاوات رسید

محمد علی خسروی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم بروجرد در روزهای اخیر شاهد اعمال خاموشی‌ها در سطح شهر بوده که با توجه به گرمی هوا موجب نارضایتی شهروندان از اداره برق شده است.

وی اظهار داشت: علت اصلی قطع برق در بروجرد افزایش مصرف از روزانه ۱۱۰مگابایت به ۱۴۴ مگابایت است که فشار فراوانی به شبکه وارد میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی بیان کرد: مصرف بهینه انرژی به خصوص در زمان پیک بار و رعایت صرفه جویی در مصرف برق باعث کاهش مصرف و جلوگیری از اعمال خاموشی خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: برنامه های احتمالی خاموشی ارتباط مستقیمی با میزان و فرهنگ مصرف دارد از امروز نسبت به روزهای گذشته میزان خاموشی ها کاهش می یابد و طی ۱۰ تا ۱۵ روز آینده نیز این مشکل رفع می شود.

مدیر امور توزیع برق بروجرد ادامه داد: ساعات پیک مصرف برق در ۲ بازه زمانی ۱۱ تا ۵ عصر و ۸  تا ۱۱ شب است که پیک مصرف روزانه اکنون در مقایسه با پیک مصرف شبانه بحرانی تر شده و مردم باید نهایت تلاش برای صرفه جویی در مصرف برق را به کارگیرند.

خسروی یادآور شد: سال گذشته در زمینه اصلاح و بهینه سازی شبکه برق جهت افزایش پایداری شبکه برق از جمله توسعه پست ۶۳/۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی شماره یک بروجرد اقداماتی انجام شد.

وی گفت: با اضافه کردن ۲ فیدر جدید و همچنین اصلاح و بهینه سازی شبکه های فشارمتوسط و ضعیف و نصب تجهیزات حفاظتی و مانوری از جمله ۲ دستگاه ریکلوزر و سکشن لایزر در مسیر شبکه ۲۰کیلوولت مسیر جاده خرم آباد و نصب ۱۲ دستگاه سکسیونر هوایی قابل قطع زیر بارکه باعث افزایش پایداری شبکه و کاهش خاموشیهای شبکه گردیده است.

مدیر امور توزیع برق بروجرد تاکید کرد: با توجه به بالا رفتن درجه حرارت هوا و گرمای شدید و افزایش مصرف توسط مشترکین به دلیل استفاده از وسایل سرمایشی مخصوصا کولرهای گازی در زمان‌پیک بار و همچنین محدودیتهای موجود در تولید انرژی شاهد اعمال خاموشی در زمانهای پیک بار در سطح کشور و به تبع شهرستان بروجرد هستیم که امیدواریم با مصرف بهینه انرژی مخصوصا در زمان پیک بار و رعایت همشهریان عزیز باعث کاهش مصرف و جلوگیری از اعمال خاموشی باشیم.

خسروی اضافه کرد: هم اکنون ۱۴۶ هزار مشترک برق صنعتی و خانگی در بروجرد وجود دارد که با توجه به توسعه شهر و ساخت و سازهای جدید ۵۰۰ مشترک در سالجاری افزوده شده است.

وی موفقیت دراجرای طرح‌های توسعه شبکه برق بروجرد را پرداخت به موقع بدهی مشترکان دانست و ادامه داد: هم اکنون این دستگاه خدمات رسان ۵۰ میلیارد تومان از مشترکان خود طلب دارد و این میزان بدهی مربوط به واحدهای صنعتی، اداری، چاه‌های کشاورزی، تجاری و مشترکان خانگی است.

برچسب‌ها بروجرد انرژی برق برق لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد انرژی برق برق لرستان بروجرد انرژی برق برق لرستان مصرف برق پیک بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلیمانی‌نژاد از افزایش حدود ۵ درصدی مصرف گاز در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون و ۲۳۷ هزار مترمکعب گاز طبیعی در استان زنجان مصرف شده بود.

وی افزود: مصرف گاز در سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل آن، بالغ بر ۱۵۲ میلیون و ۲۷۰ هزار مترمکعب افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: افزایش سالانه تعداد مشترکان گاز طبیعی و ورود مشترکان جدید به چرخه مصرفی از یک سو و بالا بودن الگوی مصرفی مشترکان از سوی دیگر موجب افزایش مصرف گاز در استان نسبت به سال گذشته شده است.

سلیمانی‌نژاد گفت: در یک سال گذشته بیش از ۲۰ هزار مشترک در بخش خانگی، بیش از ۳ هزار مشترک در بخش تجاری و ۲۱۶ مشترک در بخش صنعتی به تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان افزوده، شده است.

وی تأمین ایمن و پایدار گاز مشترکان را از جمله برنامه‌های اصلی شرکت گاز استان زنجان برشمرد و افزود: شرکت گاز زنجان با تلاش شبانه‌روزی در راستای مدیریت پایداری شبکه گازرسانی به دنبال کسب رضایتمندی مصرف کنندگان گازطبیعی در استان است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • تأمین بهینه برق صنایع در تابستان با همکاری در مدیریت مصرف
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت