Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نگرانی از دست رفتن ایالت کلیدی فلوریدا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ سبب شد تا ترامپ در میانه شیوع گسترده کرونا و خطر طوفان به این ایالت سفر کند. تاریخ انتشار: 10:12 - 11 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۵۰۵

خبرگزاری میزان - «دونالد ترامپ»، رییس جمهور آمریکا و نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری این کشور، روز شنبه، ۱۱ مرداد، در میانه شیوع گسترده بیماری «کرونا» در ایالت «فلوریدا»، که به عنوان کانون این بیماری در آمریکا شناخته می‌شود، برای برگزاری تجمعی انتخاباتی وارد این ایالت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «اِی بی سی نیوز»، «ترامپ» که ایالت فلوریدا برای وی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، ایالتی کلیدی محسوب می‌شود، بامداد امروز به این ایالت کرونازده و مواجه با خطر طوفان سفر کرد.

وی در جمع هواداران خود در فرودگاه بین المللی «تمپا» به موضوع‌هایی مانند ناکارآمدی شهرداران دموکرات برای کنترل و مبارزه با جرائم و لغو مجازات عامل بمبگذاری رقابت ماراتن ۲۰۱۳ در «بوستون» پرداخت.

رییس جمهور آمریکا در این سخنان مجددا انگشت اتهام خود را به سوی «جو بایدن»، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ گرفته و لغو مجازات عامل بمبگذاری را نتیجه رویکرد وی خوانده و گفت «اگر بایدن در انتخابات پیروز شود، آشوب و خونریزی گسترش پیدا کرده و جای امنی باقی نخواهد ماند؛ امنیت، صلح و عدالت نیز دیگر وجود نخواهد داشت.»

وی در بخش دیگری از اظهارات خود ضمن طرح اتهام مجدد علیه چین در مورد بیماری کرونا، مدعی رابطه نزدیک بایدن و چین شد.

بیشتر بخوانید:  مخالفت ترامپ با خروج نیرو‌های فدرال از پورتلند  تلاش ترامپ برای به تعویق انداختن انتخابات ماه نوامبر

از دیگر موضوعاتی که ترامپ در این تجمع انتخاباتی به آنها پرداخت، می‌توان به و تروریست خواندن معترضان، مخالفت با کاهش بودجه پلیس، تلاش دموکرات‌ها برای به تعطیلی کشاندن آمریکا، شیوع کرونا، طوفان «ایسایاس»، ادامه ساخت دیوار مرزی با مکزیک و برنامه مراقبت‌های بهداشتی مورد نظرش در دولت بعدی اشاره کرد.

تصاویر منتشر شده از این تجمع، نشان دهنده بی توجهی به اقدام‌های مقابله‌ای با کرونا اعم از رعایت فاصله اجتماعی و پوشیدن ماسک از سوی مردم و مسئولان آمریکایی است.

ایالت فلوریدا، ایالتی کلیدی برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ که در سوم نوامبر (۱۳ آبان) برگزار می‌شود، است.

ترامپ در سال ۲۰۱۶ با اختلاف ۱.۲ درصدی در این ایالت از «هیلاری کلینتون» پیشی گرفت اما براساس نظرسنجی‌های جدید، وی اکنون در این ایالت از بایدن عقب مانده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان