Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:59:42 GMT

بوگاتی 10 میلیون یورویی؛ اسباب‌بازی جدید رونالدو

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۷۳۹۷

بوگاتی 10 میلیون یورویی؛ اسباب‌بازی جدید رونالدو

کریستیانو رونالدو قهرمانی یوونتوس در سری آ را با خرید یک خودروی لوکس بوگاتی به قیمت 10 میلیون یورو جشن گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس و برنده 5 توپ طلا که اخیراً با این تیم قهرمان سری آ شده برای جشن گرفتن این قهرمانی دست به خرید یک خوردوی لوکس بوگاتی از مدل بوگاتی چنتودیچی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودرویی که به گزارش روزنامه ایتالیایی کوریره دلا سرا ارزش آن 10 میلیون یورو است.

 

 

خودروی لوکس جدیدی که به کلکسیون سوپرماشینهای رونالدو اضافه شده موتوری 8 لیتری دارد و 1600 اسب بخار توان تولید می‌کند. زمان رسیدن سرعت چنتودیچی از صفر تا 100 چیزی نزدیک به 2.4 ثانیه است. شتابی که این خودرو را به یکی از سریع‌ترین ماشین‌های دنیا تبدیل می‌کند. خودروی جدید رونالدو می‌تواند سرعت خارق العاده 380 کیلومتر بر ساعت را هم تجربه کند.

 

از خودروی بوگاتی چنتودیچی تا کنون تنها 10 عدد تولید شده و رونالدو حالا جز معدود افرادی است که یکی از این سوپرماشینهای استثنایی را در اختیار دارد.

 

رونالدو از مشتریان قدیمی و همیشگی بوگاتی است. او پیش از این مدلهای شیرون، ویرون و لاو ووتر نوار این برند را هم خریداری کرده. رونالدو سال گذشته برای خرید یک ماشین بوگاتی 18 میلیون یورو هزینه کرده بود.

 

از جمله دیگر ماشین‌های استثنایی کریستیانو رونالدو باید به خودروهایی مثل فراری اف430، رولز رویس فانتوم، لامبورگینی اونتادور، مازراتی گران کابریو، بنتلی کانتینتال جی تی سی و مک لارن سنا اشاره کرد. رونالدو در ماه جولای برای خرید خوردوی مک لارن خود چیزی در حدود 900 هزار یورو پرداخته بود.

 

از این گذشته در ماه فوریه همسر رونالدو برای او یک مرسدس جی واگن به قیمت 700هزار یورو خریداری کرد.

 

بوگاتی چنتودیچی خریداری شده توسط رونالدو احتمالاً در سال 2021 به او تحویل داده خواهد شد.

 

 

این خبر در حالی مطرح شده که دیروز هم رسانه ها گزارش دادند رونالدو بعد از خرید یک قایق تفریحی لوکس به قیمت 6 میلیون یورو با همراه همسر و فرزندانش یک سفر تفریحی را آغاز کرده و قصد دارد تا پیش از بازگشت به تمرینات یوونتوس تعطیلات خود را به همراه خانواده اش در این قایق تجربه کند.

 

 

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو میلیون یورو خرید یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید به میدان رفت و در یک بازی حساس و جنجالی و پر گل با نتیجه 3-2 برابر این حریف قدیمی شکست خورد. 

بازیکنان این تیم و همچنین ژاوی به شدت به تصمیمات داوری در این بازی اعتراض داشتند و اوج اعتراض آنها روی توپ یامال بود که باور داشتند از خط دروازه عبور کرده و آندری لونین از درون دروازه آن را دفع کرده اما نظر داور وسط و کمک داور ویدیویی چیز دیگری بود. 

این اتفاق باعث شد که اعتراض بسیاری از سوی بازیکنان و همچنین کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع صورت بگیرد که لالیگا هنوز از تکنولوژی خط دروازه یا گل که باعث می‌شود در صورت عبور کامل توپ از خط دروازه، داور با دریافت سیگنالی متوجه این اتفاق شود استفاده نمی‌کند. 

تباس که ساعاتی بعد از بازی از اقدام خود برای عدم خرید فناوری گل دفاع کرده بود، بار دیگر گفت که نبود این فناوری مشکلی برای لالیگا ایجاد نمی کند: «این یک فناوری کامل نیست و این اولین دلیل است. اما فقط این نیست. در طول یک فصل، چنین مواردی سه یا چهار بار بیشتر اتفاق نمی افتد و با VAR تا 99 درصد موارد می توان تشخیص درست داد. ضمنا قیمت آن بسیار بالاست، یعنی بین پنج تا شش میلیون سرمایه گذاری می کنید تا فقط برای سه یا چهار بار کاربرد داشته باشد. چیزی که من از آن دفاع می‌کنم، نصب دوربین‌های بیشتر است که به داوران کمک می‌کند.»

دیگر خبرها

  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • چطور اسباب بازی ها می توانند به رشد کودکان کمک کنند؟
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم