Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسعود نجابتی دبیر ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت؛ طی حکمی محمد حبیبی را به عنوان دبیر اجرایی این جشنواره منصوب کرد. تاریخ انتشار: 10:26 - 11 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۵۵۲

خبرگزاری میزان - مسعود نجابتی دبیر ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت؛ طی حکمی محمد حبیبی را به عنوان دبیر اجرایی این جشنواره منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حبیبی دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشگاه یزد است و از مسئولیت‌های پیشین او می‌توان به: معاون هماهنگ کننده بنیاد فرهنگی روایت فتح، مدیر انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و دبیر اجرایی سنوات گذشته جشنواره هنر مقاومت اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از وزارت ارشاد اسلامی اینجا کلیک کنید

حبیبی مدتی هم سرپرست بنیاد فرهنگی روایت فتح بوده است.

وی همچنین در حال حاضر در سمت مدیر انجمن هنر‌های تجسمی انقلاب و دفاع مقدس روایت فتح مشغول به فعالیت است.

ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت، بهمن ماه سال جاری در ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و به همت گروه هنر‌های تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری مسعود نجابتی در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا روایت فتح بنیاد روایت فتح جشنواره جهانی هنر مقاومت دبیر اجرایی روایت فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدم ربایی در شیراز

سرهنگ کاووس حبیبی شامگاه یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از محله‌های شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان سه خودرو ناشناس (هشت نفر) در یکی از محلات شیراز اقدام به ربایش مردی ۵۶ ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ حبیبی بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

وی اضافه کرد: پیگیری برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • آدم ربایی در شیراز
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت