Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@15:39:58 GMT

(ویدیو) ماجرای درگیری مسلحانه در سعادت آباد چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۷۹۹۹

(ویدیو) ماجرای درگیری مسلحانه در سعادت آباد چه بود؟

سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص جزئیات درگیری و تیراندازی اراذل و اوباش در محله سعادت آباد تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۸ مورخه ۷ مرداد، خبری مبنی بر درگیری مسلحانه در سعادت آباد به مأموران پلیس تهران واصل شد.

به گزارش ایرنا، جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: با حضور مأموران در محل و بررسی اولیه مشخص شد دو گروه از اراذل و اوباش با دو دستگاه خودروی سوناتا و جک مشکی با سلاح گرم در محدوده فوق درگیر شده و اقدام به تیراندازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: در پی درگیری مسلحانه اراذل و اوباش دو نفر مصدوم شدند که اراذل یکی را با خود برده و دیگری در بیمارستان تحت درمان است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این مطلب که پلیس اجازه نمی‌دهد که اراذل و اوباش امنیت و آرامش مردم را به خطر بیندازند از شناسایی تمامی عوامل دخیل در درگیری مسلحانه در سعادت‌آباد خبر داد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
ماجرای درگیری و تیراندازی چه بود؟ مأموران موفق به شناسایی نام سرنشین خودرو جک مشکی به نام خشایار با ۳۴ سال سن شدند؛ همزمان با شناسایی خشایار از طریق مرکز درمانی در غرب تهران به پلیس اطلاع داده شد که شخصی به علت اصابت گلوله‌های متعدد به بیمارستان منتقل شده است و بلافاصله مأموران در مرکز درمانی حاضر و موفق به شناسایی خشایار شدند.
مأموران با بررسی سوابق هر دو فرد مجروح اطلاع پیدا کردند که هر دو نفر آنان از افراد سابقه‌دار، شرور و دارای سوابق متعدد در نزاع و درگیری هستند که بار‌ها توسط پلیس دستگیر و روانه زندان شده‌اند.
با ادامه رسیدگی به موضوع تیراندازی سعادت آباد، مأموران اطلاع پیدا کردند که سهراب و خشایار سابقه دوستی با یکدیگر را دارند و به واسطه همین سابقه دوستی، روز قبل از حادثه، سهراب به جشن تولد خشایار در منطقه فشم دعوت شده، اما پس از حضور سهراب در جشن تولد، وی با مشاهده دختر مورد علاقه‌اش در جشن تولد با خشایار و دیگر افراد حاضر در محل درگیر و توسط آنان مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.
سهراب پس از این ماجرا تصمیم به انتقام می‌گیرد و با خشایار در منطقه سعادت‌آباد قرار می‌گذارد و نهایتا هر دو نفر با اسلحه کمری به سمت یکدیگر شروع به تیراندازی می‌کنند که در این تیراندازی هر دو نفر آنان مورد اصابت گلوله قرار گرفته و هر کدام جداگانه به مراکز درمانی منتقل می‌شوند».
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این اراذل و اوباش سابقه دار بوده اند یا خیر، اعلام کرد: متاسفانه تمام نفرات حاضر در درگیری اخیر دارای سوابق کیفری بوده اند و در سال‌های گذشته نیز با همدیگر دعوا داشته و در تاریخ فوق نیز در منطقه مذکور قرار دعوا گذاشته بودند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ درگیری مسلحانه اراذل و اوباش سعادت آباد دو نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس

به گزارش خبرآنلاین، امروز جمعی از اهالی روستای جمال احمد بندرعباس در اعتراض به حادثه در محدودۀ این روستا در مقابل فرمانداری شهر تجمع کردند.

فارس در خبری نوشت:فیلم‌های منتشرشده از این تجمع نشان می‌دهد معترضان پس از حضور در مقابل فرمانداری با مسئولان استان گفتگو کرده‌اند.

اما ماجرا چیست؟ عصر دیروز در جریان تعقیب‌وگریز پلیس و یک خودروی کوییک در بندرعباس، پلیس طبق قانون به‌کارگیری سلاح به‌سمت لاستیک خودرو شلیک کرده که یکی از تیرها به یکی از سرنشینان خودرو برخورد کرده و باعث فوت او شده است.

فرماندهی انتظامی بندرعباس دربارۀ این ماجرا گفته: مأموران در ادامۀ طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودروی کوییک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند، اما سرنشینان این خودرو به اخطار پلیس بی‌توجهی کردند و با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به‌سمت اتوبان متواری شدند.

مأموران نیز با رعایت کامل قانون به‌کارگیری سلاح، با هدف متوقف‌کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت او شد.

بررسی‌های اولیه از فعالیت این خودرو در زمینۀ قاچاق سوخت خبر می‌دهد، اما نتیجۀ نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898815

دیگر خبرها

  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس