Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@08:35:29 GMT

قرعه کشی انتخاب ثبت نام کنندگان پیش فروش سایپا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۸۰۵۸

قرعه کشی انتخاب ثبت نام کنندگان پیش فروش سایپا آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید باقری در پنجمین مرحله از قرعه کشی پیش فروش خودروهای سایپا گفت: تاکنون ۴ مرحله از این قرعه کشی برگزار شده که در مرحله نخست طرح فروش فوری سه ماهه، در مراحل دوم و سوم طرح پیش فروش یک ساله و در مرحله چهارم طرح پیش فروش مشارکت در تولید انجام شد. امروز نیز دومین مرحله از طرح پیش فروش مشارکت در تولید و پنجمین مرحله قرعه کشی‌های پیش فروش خودروهای سایپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار بود پس از قرعه کشی طرح فوری تحویل سه ماهه که در تاریخ ۱۷ خرداد برگزار شد، از ۱۷ شهریور خودروها به مردم تحویل شود، ولی از امروز تحویل خودروهای فروش سه ماهه آغاز شده که نشان می‌دهد زودتر از موعد مقرر در قراردادها در حال تحویل خودروها به مردم هستیم.

وی با بیان اینکه طرح‌های متعدد و متوالی عرضه خودرو برای کنترل بازار انجام داده‌ایم، افزود: برنامه امروز آخرین طرح از مجموعه قرعه کشی‌های سایپا است و فعلاً برنامه‌ای برای فروش خودرو نداریم.

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش خودرو اظهارداشت: برنامه ما این است که سایپا دیگر خودروی معوقه نداشته باشد.

باقری درباره مراسم امروز یادآور شد: امروز قرعه کشی مجموعاً ۸۳ هزار و ۸۷۱ نفر برای چهار محصول کوئیک با ۴۱ هزار و ۷۱۰ ثبت نامی، کوئیک آر با ۳۴ هزار و ۸۴۱ ثبت نامی، وانت ۱۵۱ آپشنال با ۳ هزار و ۳۰۷ ثبت نامی و وانت ۱۵۱ معمولی با ۴ هزار و ۷۸ ثبت نامی برگزار می‌شود که از هر ۱۰ متقاضی یک نفر انتخاب می‌شود.

وی درباره تولید ساینا اس گفت: تولید این خودرو بعد از عید غدیر آغاز می‌شود و خودروها را زودتر از موعد مذکور در قرارداد به مردم تحویل می‌دهیم.

باقری در خصوص خودروی شاهین نیز گفت: طراحی و تولید این خودرو در بخش مهندسی سایپا به خوبی در حال پیشرفت است و به طور قطع اعلام می‌کنم که شاهین در موعد مقرر تحویل خواهد شد.

قائم مقام مدیرعامل سایپا در خصوص نرخ شاهین نیز اظهارداشت: در حال حاضر با اعضای شورای رقابت در حال نهایی کردن قیمت شاهین هستیم، ولی هنوز تعیین قطعی نشده ولی به متقاضیان و ثبت نام کنندگان شاهین قول می‌دهیم که اولویت انتخاب تیپ انواع خودروهای شاهین با افرادی باشد که ثبت نام کرده‌اند و بر اساس بضاعت مالی خود تیپ‌های مختلف شاهین آپشنال را انتخاب خواهند کرد.

باقری تأکید کرد: احتمالاً در زمستان یا حتی قبل از آن خودروی شاهین به بازار عرضه می‌شود.

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش خودرو افزود: اسامی برگزیدگانی که در مراسم قرعه کشی امروز انتخاب می‌شوند، ساعت ۱۲ ظهر فردا در وب سایت سایپا اعلام می‌شود. برگزیدگان ۷۲ ساعت فرصت تکمیل وجه دارند. اگر تکمیل وجه انجام نشود، از میان ۴ هزار نفر رزرو که امروز انتخاب خواهند شد، یک نفر جایگزین می‌شود.

به گفته وی، قرعه کشی به دو روش دستی و اپلیکیشن برگزار می‌شود.

کد خبر 4987948

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید باقری کوییک سایپا خودروسازان گروه خودروسازی سایپا گروه خودروسازی سایپا صنعت خودروسازی ایران خودرو قیمت دلار سایپا کسب و کار خودروسازان قیمت خودرو تولید داخلی قیمت یورو گروه صنعتی ایران خودرو بیمه اپلیکیشن آپ قیمت سکه بهار آزادی فروش خودرو قرعه کشی پیش فروش ثبت نامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!

به گزارش "ورزش سه"، کانر گالاگر که پس از مصدومیت ریس جیمز و بن چیلول به‌عنوان کاپیتان این فصل آبی‌ها انتخاب شده، یکی از بهترین بازیکنان چلسی بوده است.

او در پنجره نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۳ در آستانه جدایی از چلسی بود اما پیشنهادات خود را رد کرد و در این تیم ماندنی شد و درنهایت توانست اعتماد مائوریسیو پوچتینو را به‌دست آورد.

با این حال حواشی مربوط به فروش او همچنان پایان نیافته و رسانه‌های نزدیک به باشگاه چلسی خبر داده‌اند که مالکان گالاگر را به دلیل اینکه بازیکن آکادمی بوده است، یک گزینه خوب برای فروش و برطرف کردن مشکلات فرپلی مالی می‌دانند.

هواداران چلسی که همیشه از تحسین‌کنندگان ستاره جوانشان بوده‌اند، بازی امشب مقابل تاتنهام را یک فرصت عالی برای حمایت از او دانسته‌اند و دست به کاری قابل توجه زده‌اند.

آنها در بنر بزرگی که تصویر گالاگر بر روی آن نقش بسته نوشته‌اند «چلسی از زمان تولد» که اشاره به این دارد که این بازیکن از کودکی عضو آکادمی چلسی بوده و این باشگاه را بالاتر از دیگر باشگاه‌ها انتخاب کرده است.

دیگر خبرها

  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم
  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • بازار خودرو به کمای عمیق رفت/ آخرین قیمت پژو، سمند، تارا، شاهین و کوئیک + جدول
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب