Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@13:22:42 GMT

شریف: دو پنالتی ما در برابر مس سوخت

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۸۱۲۰

شریف: دو پنالتی ما در برابر مس سوخت

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: مستحق صعود به فینال لیگ برتر بودیم و دو پنالتی ما در مصاف با مس رفسنجان سوخت.

فاطمه شریف در جمع خبرنگاران در خصوص شکست تیمش مقابل مس رفسنجان در نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان و حذف از رقابت‌ها اظهار کرد: بازیکنانم عملکرد قابل قبولی در دو دیدار داشتند، حسرت پیروزی در دیدار رفت برایمان باقی ماند، متاسفانه در بازی برگشت سارا شیربیگی به دلیل مصدومیت شرایط خوبی نداشت و اگر صد درصد عملکرد خود را ارائه می‌کرد می‌توانستیم نتیجه بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازیکنان در این دو دیدار بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتند با این حال متاسفانه نتوانستیم جواز صعود به فینال مسابقات را کسب کنیم.

شریف در خصوص عملکرد تیم داوری در این بازی عنوان کرد: من در کل لیگ فقط یک بار به داوری اعتراض داشتم، در بازی برگشت مقابل مس رفسنجان هم به داوری اعتراض کردم. به گمانم دو پنالتی برای ما گرفته نشد. کمیته داوران باید داورانی را برای این بازی انتخاب می‌کرد که بتوانند بازی‌های حساس را مدیریت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی فاطمه شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۸۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان

به گزارش ورزش سه،مس رفسنجان در شبى كه موقعيت‌های دو رقمی گل‌زنی را برابر پیکان از دست داد بالاخره در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.
زننده تک گل مس جلال‌الدین علی‌محمدی در این بازی ششمین گل فصل خودش را در جام حذفی به ثمر رساند بعد از ثبت ۵ گل در رقابت‌های لیگ.

ویدئو: 330995

نکته جالب توجه اینکه جلال چهار بار با شوت‌های سنگین خودش در‌وازه حریفان مس را باز کرده، یک شلیک سنگین در بازی مقابل ذوب‌آهن ، دو شوت زیبا در بازی مقابل نساجی و چهارمین شوت گل‌ساز با پاس سعید واسعی  برابر پیکان در جام حذفی.

جلال در مرکز خط میانی مس با همین شوت‌ها همچنین یک گل دیگر برابر آلومینیوم و یک ضربه پنالتی برابر سپاهان مجموعا با ۶ گل در این فصل بهترین گل‌زن تیم نویدکیاست.

دیگر خبرها

  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!
  • کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها