Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروازهای بین‌المللی از روسیه به سایر کشورها، در وهله نخست به سه کشور انگلیس، ترکیه و تانزانیا، بعد از چند ماه توقف به دلیل شیوع ویروس کرونا، از امروز (شنبه) سر گرفته شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، روسیه از امروز (شنبه)، اول ماه آگوست (11 مرداد ماه) پروازهای بین المللی که چند ماه پیش به دلیل اقدامات محدود کننده در رابطه با جلوگیری از شیوع همه گیری ویروس کرونا قطع شده بود، را از سر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه کشور نخستی که ارتباط هوایی از روسیه با آنها برقرار شد، انگلیس، ترکیه و تانزانیا هستند. از ابتدای ماه آگوست شهروندان روس قادر خواهند بود تا به لندن، آنکارا، استانبول و جزیره زنگبار (در تانزانیا) و از تاریخ 10 آگوست (20 مرداد) هم به شهرهای آنتالیا، بدروم و دالامان، سفر کنند.

 آژانس حمل و نقل هوایی فدرال روسیه گزارش داده است که پس از ازسرگیری پروازها به سمت ترکیه، تعدادی از آژانس‌های خطوط هوایی روسی در نظر دارند پروازهای خود به چند شهر این کشور را آغاز کنند.

بر اساس این گزارش، از امروز (شنبه)، اول آگوست، مرزهای روسیه با جمهوری آبخازیا نیز گشوده می شود.

یک منبع خبری آژانس حمل و نقل هوایی فدرال به این خبرگزاری گفت که موضوع آغاز مجدد پروازهای بین المللی از روسیه به تمامی کشورها از تاریخ 11 آگوست (21 مرداد ماه) مورد بررسی قرار دارد، ولی هنوز تصمیم گیری نهایی در این رابطه اتخاذ نشده است.

محدودیت‌های ورود به روسیه برای اتباع ترکیه، انگلیس و تانزانیا لغو شد

انتهای پیام/

 

R7535/P/S8,88,89,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ترکیه اخبار "روسیه" بیشتر بخوانید... آغاز صدور ویزا از سوی سفارت روسیه در ترکیه تسهیل تشریفات روادیدی روسیه برای اتباع ۱۱۳ کشور جهان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آغاز صدور ویزا از سوی سفارت روسیه در ترکیه تسهیل تشریفات روادیدی روسیه برای اتباع ۱۱۳ کشور جهان واژه های کاربردی مرتبط ترکیه اخبار "روسیه" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های عربی ۲ تحلیل رادیو چین از رزمایش اخیر سپاه؛ پایگاه‌های آمریکا در تیررس موشک‌های ایران هستند ۳ عراق|الکاظمی: به آمریکا گفتیم به حضور نظامی شما نیازی نداریم/ انتخابات ۶ ژوئن ۲۰۲۱ برگزار می‌شود ۴ ورود جنگنده‌های ترکیه به جمهوری آذربایجان ۵ درگیری‌ در مرزهای افغانستان و پاکستان/ ۲۲ نفر کشته شدند ۶ برخورد مرگبار دو هواپیما در ایالت آلاسکا/ یک قانونگذار آمریکایی کشته شد ۷ درگیری شدید گروه‌های نیابتی امارات و عربستان در جنوب یمن با وجود «توافق جدید ریاض» ۸ حادثه برای زره‌پوش آبی-خاکی نیروی دریایی آمریکا یک کشته و ۸مفقود بر جا گذاشت مهمترین اخبار بین الملل تحلیل رادیو چین از رزمایش اخیر سپاه؛ پایگاه‌های آمریکا در تیررس موشک‌های ایران هستند ترامپ: اگر بایدن رئیس جمهور شود هرج‌ومرج و خونریزی تمام آمریکا را خواهد گرفت عراق|الکاظمی: به آمریکا گفتیم به حضور نظامی شما نیازی نداریم/ انتخابات ۶ ژوئن ۲۰۲۱ برگزار می‌شود لبنان| تأکید حزب‌الله و جریان آزاد ملی بر حمایت از کشور مقابل توطئه‌های رژیم صهیونیستی مهمترین اخبار تسنیم گسترش همکاری های استراتژیک ایران و روسیه/ایجاد کریدور ایران-روسیه-اروپا در دستور کار قرار گرفت روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند گفتگوی رؤسای جمهور ایران و عراق| تأکید روحانی بر لزوم تلاش برای توسعه مناسبات و همکاری‌های دو کشور لبنان| تأکید حزب‌الله و جریان آزاد ملی بر حمایت از کشور مقابل توطئه‌های رژیم صهیونیستی تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت ؛ خانواده و فضای مجازی در دستورکار نمایندگان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه اخبار روسیه ترکیه اخبار روسیه پروازهای بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اربکان: اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه موشکهای ایران را زد

رهبر حزب دوباره رفاه ترکیه با اشاره به پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: هدف گیری موشک‌های ایرانی در سایه رادارهای پایگاه هوایی کوره جیک در ترکیه انجام شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، فاتح اربکان رهبر حزب دوباره رفاه در خصوص پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: حمله موشکی ایران به اسرائیل با 120 موشک بالستیک انجام گرفت که بیش از 90 درصد آنها را سیستم دفاعی اسرائیل مورد هدف  قرار داد.

وی افزود: این هدف گیری ها در سایه رادارهای پایگاه هوایی کوره جیک در ترکیه انجام شد.

طی روزهای اخیر موضوع انتقال اطلاعات پایگاه راداری کورجیک ترکیه به رژیم صهیونیستی و کشورهای حاضر برای دفاع حملات موشکی ایران بحث برانگیز شده بود. نهاد ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه در این خصوص در بیانیه ای اعلام کرد که ترکیه اطلاعات این پایگاه را تنها در اختیار اعضای ناتو قرار می دهد و نه اسرائیل.

آمریکا، انگلیس و آلمان که در عملیات آن شب حضور داشتند از اعضای ناتو هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد!
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • اربکان: اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه موشکهای ایران را زد
  • پنج پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • هشدار احمدیان به کشور‌های میزبان مراکز امنیت سایبری صهیونیستی
  • انجام مقدمات اعزام قطار ترانزیتی افغانستان به ترکیه