Web Analytics Made Easy - Statcounter

صرافی‌ها بانکی امروز، قیمت خرید و فروش دلار را نسبت به روز کاری قبل۳۰۰ تومان افزایش دادند و برهمین اساس هم اکنون قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش ۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش 300 تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 21 هزار و 100 تومان اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 19 هزار و 800 تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با 1000 تومان افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 24  هزار و 800 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها 23 هزار و 300 تومان درج شده است.

گفتنی است، یکی از نشانه‌هایی که کارشناسان ارزی را هم به کاهش قیمت ارز از روزهای آینده امیدوار کرده، اختلاف بالای قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی است؛ امروز قیمت خرید و فروش دلار در این صرافی‌ها 1300 تومان و قیمت خرید و فروش یورو 1500 تومان اختلاف داشت. فعالان بازار معتقدند بازارساز به‌زودی با ورود جدی به بازار قیمت‌ها را برمی‌گرداند و شاید اتفاقی مشابه شهریور 97 در انتظار بازار باشد.

قیمت آن‌لاین طلا، سکه و ارز

 

بسیاری از بازاری‌ها پیش‌بینی می‌کنند که به‌زودی ریزش شدید قیمت‌ها در بازار ارز رخ خواهد داد و این موضوع حتی در کانال‌های دلالی ارز نیز مطرح شده است و به خریداران هشدار می‌دهند که فعلاً در قیمت‌های بالا خرید ارز نداشته باشند چراکه حتماً ریزشی سنگین در راه است.

به گزارش تسنیم، 5 صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت 10 تا 15 تا 2000 دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

R1012123/P/S1407,1408/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قیمت ارز قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط قیمت ارز قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار پربیننده‌ترین اخبار بازار ۱ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۰|پناه بردن سرمایه‌گذاران به طلا با وخامت اوضاع اقتصاد آمریکا ۲ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۹|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/ سکه ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد ۳ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۱| ادامه رشد قیمت طلا در سایه کاهش ارزش دلار ۴ چرا به سردخانه نیاز است؟ ۵ مزایا و فواید استفاده از سقف شیبدار شینگل ۶ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۰۹|افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۰ هزار و ۸۰۰ تومان شد ۷ نرم افزار حضور و غیاب مناسب برای دوران کرونا ۸ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۰۸| تثبیت قیمت طلا در بالای ۱۹۵۰ دلار مهمترین اخبار بازار قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۰|پناه بردن سرمایه‌گذاران به طلا با وخامت اوضاع اقتصاد آمریکا قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۹|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/ سکه ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۰۹|افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۰ هزار و ۸۰۰ تومان شد ارایه شماره شبای همه حساب‌های مودیان به سازمان امور مالیاتی مهمترین اخبار تسنیم گسترش همکاری‌های استراتژیک ایران و روسیه/ ایجاد کریدور ایران ــ روسیه ــ اروپا در دستور کار قرار گرفت روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند گفتگوی رؤسای جمهور ایران و عراق| تأکید روحانی بر لزوم تلاش برای توسعه مناسبات و همکاری‌های دو کشور «عیار ۱۵»/ پیش‌بینی صادرات ۸۰ تا ۱۰۰ درصدی ۲۱ استان به ۱۵ کشور همسایه در سال ۹۹ لبنان| تأکید حزب‌الله و جریان آزاد ملی بر حمایت از کشور مقابل توطئه‌های رژیم صهیونیستی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت ارز قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار قیمت ارز قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار قیمت جهانی طلا امروز ۹۹ ۰۵ صرافی های بانکی یورو در صرافی قیمت خرید و فروش امروز ۹۹ ۰۵ ۰۹ صرافی ها بانکی امروز قیمت دلار قیمت ارز تومان شد قیمت طلا قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۳۹ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان و سکه یک‌گرمی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۵ میلیون و ۳۳۰ تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۲۲۹۶ دلار است.

در معاملات امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۶۲۸ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۵۲ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۵۷ تومان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای وارد کانال جدید شد
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار