Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان گفت: عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی استان را به وضعیت قرمز نزدیک می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آبتین حیدرزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان گیلان از حیث تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در وضعیت خوبی قرار ندارد اظهار داشت: آمار مبتلایان به کرونا در استان گیلان همچنان بالا است و مردم باید توصیه‌ها و نکات بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه این استان از حیث شیوع کرونا و تعداد مبتلایان در وضعیت هشدار قرار دارد بیان کرد: شهرهای ورودی استان گیلان نسبت به سایر شهرها وضعیت بسیار خطرناک‌تری دارند و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی وضعیت خطرناک به قوت خود باقی می‌ماند.

وی با تاکید بر اینکه مردم و مسافران باید ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی علائم ابتلا به کرونا را جدی بگیرند خاطرنشان کرد: اگر شخصی علائم مربوط به کرونا را در خود مشاهده کرد باید در اسرع وقت به مراکز درمانی مراجعه کرده و نسبت به وضعیت سلامتی خود اطمینان حاصل کند.

"جوشاندن آب" ویروس کرونا را به‌صورت آنی از بین می‌برد!مصوبات ستاد مدیریت کرونا در برگزاری مناسبت‌ها سرلوحه کار استفراخوان ارائه ایده‌های ایمن‌سازی هیأت در دوران کرونا اعلام شد

حیدرزاده شهرهای با وضعیت قرمز در استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: شهرهای لنگرود، آستارا و رودسر از حیث شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند لذا نیاز است که مردم این مناطق و همچنین مسافران از حضور در تجمعات پرهیز کرده و نکات بهداشتی را به‌‌طور کامل رعایت کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مردم خواست که ضمن رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و توصیه‌های بهداشتی در صورت ضرورت حتماً از ماسک در اماکن عمومی استفاده کنند و گفت: اگر مردم توصیه‌ها و موارد ذکر شده را به خوبی رعایت نکنند آمار مبتلایان به کرونا در گیلان بالا می‌رود و استان نیز به وضعیت قرمز نزدیک می‌شود.

انتهای پیام/613/ ع

R7877/P/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... ثبت بیش از ۵۲ هزار مبتلا به کرونا در برزیل طی یک روز روش جدید شرکت ژاپنی در شناسایی کرونا در ۳۰ دقیقه روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ثبت بیش از ۵۲ هزار مبتلا به کرونا در برزیل طی یک روز روش جدید شرکت ژاپنی در شناسایی کرونا در ۳۰ دقیقه روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ۲۳ شهرستان خوزستان از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند ۲ نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: ۲۶ میلیارد دلار بودجه کشور آن سوی مرزهاست + فیلم ۳ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۴ تفکر نادرستی که ایرانی‌ها را گرفتار می‌کند / کرونا در فصل پاییز شرایط خطرناک‌تری دارد ۵ گزارش ویدئویی|گرانی افسارگسیخته در کردستان / سفره‌های مردم روز به روز خالی‌تر می‌شود / مقصر اصلی ‌کیست؟ ۶ زلزله ۴.۵ریشتری کهنوج خسارت جدی نداشت؛ ترک‌خوردگی دیوارها در مناطق روستایی ۷ حسینیه اعظم زنجان توصیه‌های مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار می‌دهد / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۸ نقص فنی عامل بازگشت پرواز شیراز به فرودگاه مشهد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| مدافع حرمی که جان فدای سلامت مردم شد / ‌شهید فرزانه به آرزوی شهادت در بیمارستان رسید طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: تعرض ‌جنگنده‌ها ‌راهزنی هوایی بود / دستگاه قضایی ‌علیه آمریکا اعلام جرم کند کرونا در مدار صعود /‌ بوستان‌های مشهد دوباره تعطیل شدند مهمترین اخبار تسنیم لبنان|افشاگری حزب‌الله از اسرار سیاسی جنگ ۳۳ روزه/ حاج قاسم نقش اساسی در پیروزی مقاومت داشت گسترش همکاری‌های استراتژیک ایران و روسیه/ ایجاد کریدور ایران ــ روسیه ــ اروپا در دستور کار قرار گرفت رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: تعرض ‌جنگنده‌ها ‌راهزنی هوایی بود / دستگاه قضایی ‌علیه آمریکا اعلام جرم کند روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند گفتگوی رؤسای جمهور ایران و عراق| تأکید روحانی بر لزوم تلاش برای توسعه مناسبات و همکاری‌های دو کشور درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مبتلایان به کرونا استان گیلان وضعیت قرمز توصیه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟

منصور پوریان اظهار داشت: با توجه به حجم بالای واردات و افزایش جمعیت دامی تولید داخل، بازار متعادل می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، وی قیمت کنونی هر کیلو بره نر را ۲۱۵ هزار تومان و دام سنگین ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت کنونی هر کیلو گوشت گوسفندی در فروشگاه‌ها و قصابی‌ها ۵۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان و گوشت نر گوساله ۰ تا ۴۲۰ هزار تومان است.

پوریان ادامه داد: عرضه گسترده دام زنده موجب شده تا گوشت به قیمت واقعی خود برسد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام با بیان اینکه جمعیت دام سبک به بیش از ۷۱ میلیون راس و دام سنگین ۵.۵ میلیون راس رسیده است، افزود: با توجه به افزایش زایش دام‌ها در فصل بهار، روند جمعیت دامی افزایش می‌یابد که این مهم به نفع مصرف‌کنندگان داخلی است.

به گفته او، بنابر برنامه ریزی‌های صورت گرفته واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد.

پوریان گفت: واردات و توزیع مناسب گوشت منجر به اشباع شدن بازار می‌شود که در نتیجه این امر موجب شده تا دام زیادی روی دست تولیدکننده بماند که صادرات دام سیاست مناسبی در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت محسوب می‌شود.

گفتنی است با توجه به زایش‌های زمستان و بهار امکان صادرات ۵۰۰ هزار راس دام به بازار‌های هدف وجود دارد.

دیگر خبرها

  • هوای کرمان بر مدار قرمز ثبت شد / شاخص کیفی ۱۹ شهر سالم و پاک است
  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد