Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز سید مرتضی نصری :

قزوین| نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر تغییر نرخ عوارضی از ۱۲۰۰ به ۴۰۰ برای تاکسی‌ها و ماشین‌های عمومی اعمال شده است، با این حال حل مشکل عوارضی مهرگان برای تمام خودروهای این منطقه را تا حصول نتیجه به صورت جدی پیگیری خواهم کرد و در دیدار آتی با وزیر راه نیز این موضوع را متذکر خواهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار تین نیوز، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه محمدیه و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی مشکلات شهرک مهرگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فاطمه محمدبیگی در این مراسم اظهار کرد: مجلس یازدهم از سوی رهبر معظم انقلاب مجلس امید نامیده شد و در طول این دو ماه فعالیت مجلس اقدامات بسیار صورت گرفته است، ما قدردان اقدامات انجام شده هستیم اما حل مشکلات زمان بر است چرا که برخی از مسئولان گذشته کم کاری‌هایی داشته اند و نمی‌توان انتظار داشت در مدت چند روز یا چند ماه تمام آن مشکلات حل شود.

وی افزود: بزرگترین مشکل ما ناشی از خود تحریمی داخلی است که طی آن ظرفیت‌های درونی دیده نمی‌شود، کلید حل مشکلات در دستان کارگران و تولیدکنندگان و گام دومی هاست نه در دست کدخدامنشان؛ معتقدم باید این کلیدها را به کار بست تا مشکلات حل شود.

محمدبیگی بیان کرد: شورای اداری باید با حضور استاندار قزوین و مسئولان استان با محوریت بررسی مشکلات مهرگان و راهکارهای حل آن برگزار شود تا با مصوبات دقیق و جدی گامی برای مردم این منطقه برداشته شود، لذا پیگیری لازم را در این حوزه خواهم داشت.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مشکلات مردم این منطقه در حوزه عوارضی در جلسه هفته پیش با استاندار این موضوع که دغدغه بسیاری از مردم است را گوشزد کردم تا پیگیری جدی تر در این حوزه انجام شود.

وی ادامه داد: طی پیگیری‌های انجام شده از وزارت راه و شهرسازی مقرر شد تمام خودروهای دارای پلاک ۷۹ از پرداخت عوارضی در این منطقه معاف شوند. اجرای این مصوبه نیازمند سازوکار لازم است که باید هر چه سریع‌تر به کار گرفته شود.

محمدبیگی اظهار کرد:مشکلات ایجاد شده ناشی از عوارض، کمبود مدارس و فضاهای درمانی و بهداشتی، ضرورت ایجاد حداقل دو بانک، ضرورت استقرار برخی ادارات در مهرگان، زمین‌های آموزشی، ضرورت حضور بیشتر پلیس راهور و نیروی انتظامی در مهرگان از جمله محورهای مورد بررسی در این نشست بود.

در این جلسه مسئولان و مدیران گزارشی از عملکرد و اقدامات خود را به محمدبیگی و مردم این منطقه ارائه کردند.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تاکسی مجلس شورای اسلامی مشکلات مشکلات مردم نماینده مردم قزوین در مجلس شورای حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۸۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«فضل‌الله رنجبر» از حوزه انتخابیه خدابنده به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

- شناختی از ترکیب منتخبین فعلی ندارم و نگاهم صرفاً خدمت به مردم است.

مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

در مجلس دوازدهم وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی به ویژه اشتغال، تورم و مبارزه با فقر و آسیب اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون عمران و یا امنیت ملی و سیاست خارجی

مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

نرخ بالای فلاکت، مشکل بیکاری و تورم و آسیب‌های اجتماعی / ‏‬ بهترین راهکار برای حل این مشکلات هم افزایی بین مجمع نمایندگان استان کرمانشاه و تاثیرگزاران در استان است که باید برای جذب و تسهیل سرمایه گذاری در استان و بهبود فضای کسب و کار در کنار امنیت سرمایه گزاری و کاهش هزینه‌های تولید و حجم واسطه‌ها انجام شود و همچنین بهبود سیستم توزیع و نظارت از ذیگر لازمه‌های در کرمانشاه است.

استفاده از ظرفیت‌های خوب در استان کرمانشاه در زمینه اقتصاد مرز، گردشگری، و کشاورزی باید به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

کرمانشاه برای برون رفت از مشکلات نیاز به یک نگاه ویژه ملی از سوی دولتمردان مرکز دارد؛ نمایندگان باید تلاش کنند تا این نگاه ویژه ملی به استانی که به فرمایش مقام معظم رهبری سینه ستبر ایران اسلامی نامیدند، ایجاد شود.

برای آسیب‌های اجتماعی بهرتین راهکار بر اساس تجربه کاری ام تلاش برای ردیف اعتباری ویژه و اختصاصی در قانون بودجه سالیانه کشور است؛ همچنین استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های مردمی و جهادی و ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و نیروهای متخصص حوزه فرهنگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در جهت اجرای طرح‌های مناسب در محلات جامعه هدف است.

کد خبر 6081582

دیگر خبرها

  • یزد قطب تولید ماشین آلات نساجی می‌شود
  • هدف‌گذاری تبدیل یزد به قطب تولید ماشین‌آلات نساجی
  • باید پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • ارتقای نظام شایستگی در بخش عمومی ومهار تورم در مجلس موردتوجه باشد
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده