Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@16:23:55 GMT

وزیر ورزش قول نیمکت استقلال را به قلعه‌نویی داد؟

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۹۳۱۴

وزیر ورزش قول نیمکت استقلال را به قلعه‌نویی داد؟

رویداد۲۴ امیرقلعه‌نویی، سرمربی سپاهان شنبه هفته گذشته به دلیل حمله عصبی در بیمارستان چمران اصفهان بستری شد و اواخر هفته با مجوز پزشکان و پس از ۴ روز بستری شدن در بیمارستان، راهی خانه شد. پس از ترخیص سرمربی سپاهان از بیمارستان، رسانه‌ها از توصیه اکید پزشکان به او و خانواده‌اش برای دوری موقتی یا دائم از مربیگری که فشار و استرس زیادی به این مربی وارد می‌کند، خبر دادند و حتی در ادامه، رسانه‌ها غیبت قلعه‌نویی در بازی حساس سپاهان-استقلال و خانه‌نشینی اجباری او را پیش‌بینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرو این اخبار بود که رسانه‌ها از تماس تلفنی مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان با قلعه‌نویی و احوال‌پرسی از او خبر دادند. وزیر ورزش با این مربی که فاصله‌ای تا حضور مجدد روی نیمکت تیم ملی نداشت و به خاطر تعهد به سپاهان از حضور در تیم ملی عذر خواست، تماس گرفت و با تاکید بر این‌که قلعه‌نویی را یکی از مفاخر فوتبال ایران می‌داند، برای او آرزوی سلامتی و بهبودی کرد.

این اتفاقات درست در فاصله کوتاهی تا بازی حساس سپاهان-استقلال، به گمانه‌زنی‌ها و شایعات زیادی دامن زد آن هم درست در شرایطی که نه قلعه‌نویی جایگاه مستحکمی روی نیمکت سپاهان دارد و نه فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی‌ها. هر روز اخبار و شایعاتی درباره تغییر نیمکت‌های ۲ تیم و به خصوص استقلال شنیده می‌شود و در این میان از قلعه‌نویی به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی نیمکت آبی‌ها یاد می‌شود. حالا تماس وزیر با قلعه‌نویی در آستانه بازی با استقلال و تاکید او به این‌که این مربی را یکی از مفاخر فوتبال ایران می‌داند و البته شائبه‌هایی که در مورد وزیر ورزش و جانبداری مستقیم و غیرمستقیم او از پرسپولیس و نقش پررنگش در پوکرقهرمانی این تیم وجود داشته و دارد باعث نگرانی هواداران استقلال شده است.

بیشتر بخوانید: توصیه جدی به قلعه‌نویی: مربیگری را کنار بگذار

استقلالی‌ها نگران آن هستند که وزیر ورزش که به زعم آن‌ها نشان داده علاقه‌ای به سر و سامان گرفتن استقلال ندارد قول نیمکت آبی‌ها را به قلعه‌نویی داده باشد؛ مربی که با وجود کسب ۳ قهرمانی برای استقلال جایگاه سابقش را بین هواداران این تیم از دست داده و در سال‌های اخیر هم موفقیت چشمگیری با تیم‌های مختلف نداشته است.

استقلالی‌ها که فرهاد مجیدی را با وجود محبوبیت فراوانش به خاطر قبول مسئولیت سرمربیگری آبی‌ها پس از جدایی آندره‌آ استراماچونی و کسب نتایج نه‌چندان مطلوب پس زده‌اند و خواستار بازگشت استراماچونی یا جذب یک مربی هم‌تراز با این مربی ایتالیایی هستند قطعا تمایلی به بازگشت قلعه‌نویی به نیمکت آبی‌ها ندارند و اگر وزیر چنین قولی به این مربی داده باشد معامله دو سر باخت برای وزیر و قلعه‌نویی است و دود آن هم به چشم استقلال و هوادارانش خواهد رفت.

منبع: روزنامه خراسان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فرهاد مجیدی امیر قلعه نویی نیمکت آبی ها وزیر ورزش قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به شایعاتی در مورد تغییر نام دو باشگاه فوتبالی معروف گفت: هر باشگاهی چه استقلال و چه باشگاه دیگری بخواهد تغییر نام داشته باشد باید مسیر قانونی را طی کند.

به گزارش مشرق، کیومرث هاشمی در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در باره تغییر نام باشگاه استقلال گفت: واقعیت این است که دو باشگاه استقلال و پیروزی واگذار شده اند و متولی خاص خودشان را دارند اما هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال کار را طی کند.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: ما کمیسیونی تحت عنوان کمیسیون ماده ۵ باشگاه ها داریم و هر باشگاهی چه استقلال و چه باشگاه دیگری بخواهد تغییر نام داشته باشد باید مسیر قانونی را طی کند.

وی در پاسخ به سؤالی در باره حق پخش مسابقات تیم‌های استقلال و پیروزی اظهار داشت: حق پخش فقط متعلق به این دو باشگاه نیست حق پخش متعلق به ورزش کشور است و یکی از موضوعاتی است که گره کار ورزش کشور است و لازم است که این گروه باز شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: در لایحه برنامه هفتم توسعه موضوع حق پخش برنامه های ورزشی دیده شده و به آیین نامه ای که با کمک وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما تدوین می شود و به تصویب هیأت وزیران می رسد موکول شده است.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: حق پخش حق ورزش است و باید به ورزش داده شود و طبیعی است که اگر حق پخش پرداخت شود، می‌تواند به حل بسیاری از مشکلاتی که در مسیر ورود بخش خصوصی به ورزش وجود دارد، کمک کند.

وی افزود: مراسمی با حضور قهرمانان و دست اندرکارانی که سال گذشته برای کشور افتخار آفرینی کردند، برگزار خواهد شد و پاداش آنها که مبلغی معادل ۲۳۰ میلیارد تومان است به آنها پرداخت می شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: جامعه ورزش به رشته هایی که سهمیه المپیک دارند، کمک می کند و بنا است که پس از ۲۰ سال ناوگان تجهیزاتی این رشته های ورزشی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی که با هماهنگی وزارت نفت در نظر گرفته شده ارسال شود.

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال + ویدیو
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی